צילום תמונות למחברות מעוצבות – למה צריך לשים לב?

הטרנד של המחברות המעוצבות הגיע לחיינו לפני מספר שנים והוא נשאר עכשווי גם כיום, ונראה שהוא לא מתכוון ללכת לשום מקום.

מגוון רחב של אנשים רבים, כמו סטודנטים, בעלי מקצוע ואפילו מנהלים ואנשים צעירים ומבוגרים משתמשים בהם על מנת לסדר את לוח הזמנים שלהם על הצד הטוב ביותר, לקבוע

פגישות, ולוודא שהם לא שוכחים לעשות את כל המשימות ברשימה שלהם.

כיום השפע של המחברות המעוצבות המוצעות בשוק הוא גדול, ועל כן אם אתם בעלי עסק שמוכר מחברות כאלו – הקפידו למתג את המוצר שלכם בצורה המיטבית, כדי להגיע לרחב

גדול עד כמה שניתן של אנשים, וכן כדי לוודא שהוא ייראה טוב וירצו לרכוש אותו.

אז איך עושים את זה אתם שואלים? תורת המיתוג היא ארוכה מדי לכתבה אחת, אבל מרכיב חשוב מאוד הוא צילום התמונות של המחברות.

בכתבה הבאה נפרט לכם על הדגשים העיקריים של הצילום שלהן ולמה כדאי לכם לשים לב. בהצלחה!

 

הפקידו לצלם את כריכת המחברת בצורה מיטבית – אנשים מסתכלים בקנקן

בתחומים רבים, לאנשים חשובה המראה החיצוני של מה שהם עובדים עימו, ובמיוחד הנראות של מוצר שהם משלמים עליו. לכן, כשאתם מצלמים את המחברת המעוצבת שימו לב שאתם מצלמים אותה באיכות ובחדות כמובן, אך גם שבתמונה הכריכה תיראה יפה ומושכת את העין, כזו שגורמת לבן אדם שיצפה בתמונה לרצות לפתוח את המחברת, לעיין בה ולכתוב בה את כל המשימות שלו לשבוע הקרוב. נוסף על כך, תמונת המחברת מציגה בדרך כלל גם את הגודל שלה, על כן שימו לב שהמחברת נראית בגודל האמיתי שלה. בקיצור, השקעה נכונה בתמונה של הכריכה תגרום לקהל היעד שלכם לרצות יותר לקנות את המחברת ולהשתמש בה.

 

התאימו את התמונות בצילום המחברות המעוצבות לקהל היעד שלכם

מיתוג נכון כולל משוואה נכונה והנגשה חכמה בין המוצר שלכם לבין מי שאתם מעוניינים שיקנה אותו. אם אתם מצלמים מחברות מעוצבות המיועדות לעובדי חברה שירכשו חברה עם הלוגו שלה, הקפידו לצלם את הלוגו בצורה ברורה, לשים דגש בצילום על הדפים בהם יש לוחות חודש שבהם מצוינים לדוגמה ימי הגשה של פרויקטים חשובים או פגישות שיש להתכונן אליהם מבעוד מועד. התמקדו בדברים נוספים שימשכו את תשומת ליבם של עובדי חברה, לדוגמה, דפים המיועדים לישיבות צוות בהם ישנה רשימת צ'ק ליסט של הנושאים עליהם צריך לדבר בישיבה, רשימת המסקנות מהישיבה ומה הצעדים של החברה מעתה והלאה בהתאם להחלטות שנקבעו בישיבה. אם קהל היעד שלכם הוא סטודנטים, כדאי להדגיש בצילום את המועד של מבחנים חשובים, טיפים נכונים למידה או תכנון יומי הכולל בתוכו צפייה בשיעורים, הכנת שיעורי בית ולמידה למבחנים, כמו גם איפה מתקיימת כל משימה – בספריה, בכיתה או בבית והאביזרים הדרושים לכל אחת מהן – ספרי לימוד, מחשב וסיכומים מסוימים. במידה ותרצו למכור את המחברות המעוצבות להורים לילדים, כדאי להתמקד בצילום התמונות של המחברות בתאריכים חשובים כמו ימי הולדת של בני המשפחה, קביעת זמן זוגי ל"אבא ואמא", משימות שיש לעשות כמו תיאום תורים לרופאים או השתתפות באסיפות הורים, והתמקדו גם בתמונות של בני המשפחה אם יש כאלה במחברות המעוצבות שאתם מעוניינים למכור. צילום תמונות שמנגישות את המוצר בצורה טובה לקהל היעד שלו, ישדרג את שיווק המחברת המעוצבות שלהם ויגרום להן להתקרב בצעדים רבים אל עבר קנייתן על ידי הלקוח.

 

במחברות מעוצבות זה הכל בפרטים הקטנים – כך גם בתמונות

אנשים אוהבים לקנות מוצר כשהם יודעים מה הוא מכיל, את טיבו ורואים היטב את הפרטים שבו, במיוחד את אלו הקטנים. בצילום התמונות שלכם הקפידו להתמקד גם בשורות הקטנות יותר, בקישוטים העדינים, שפחות שמים לב אליהם ממבט ראשון ובכיתובים עצמם בתוך לוח השנה. בצורה זו, קהל היעד שלכם יוכל לדעת מראש באיזה מוצר הוא מתעניין לרכוש ומה בדיוק הוא כולל. הלקוחות שבאים לחנות על מנת לרכוש מחברת מעוצבת יכולים לדפדף בה ולהתעכב על הפרטים שחשובים להם, אך התמונות מיועדות לאנשים שיקנו את המחברות מבלי לצפות בה לפני במציאות, אלא רק דרך תמונות. לכן, התפקיד שלכם בצילום התמונות היא לנסות להעביר כמה שיותר את החוויה של המחברת, על כל פרטיה ובכמה שיותר עמודים על הצד הטוב ביותר, כך שמי שיקנה את המחברת לא יהיה מופתע כשהוא יקבל אותה, והתמונה תשדר את נראות המחברת בדיוק איך שהיא נראית במציאות, עד כמה שאפשר. בהצלחה!

 

דף כתיבה

אולי יעניין אותך גם

מצלמה מונחת על שולחן
הכל על צילום
לימודי תקשורת צילומית

אי שם במאה ה- 19 השתנה העולם כאשר הומצאה המצלמה. היכולת לתעד דברים באופן וודאי ולא רק בדרך סובייקטיבית היוותה פריצת דרך של ממש. מאז

קרא עוד »
מסיבה
הכל על צילום
צילום אירוע חוץ מרובה אנשים

חשבתם פעם כיצד מצלמים אירוע הפגנה מרובה אנשים מלמעלה? טקס המוני או אפילו חתונות? עושים זאת ע"י שימוש בבמות הרמה לצלמי סטילס או וידיאו המעוניינים

קרא עוד »