מה חשוב לצלם כאשר רוצים למכור מקום בחלל עבודה

השקעתם זמן, מחשבה וכסף על מנת ליצור את חלל העבודה המושלם.

לא חבל שכל ההשקעה תרד לטמיון רק משום שלא השקעתם בשיווק?

לצילום חלל העבודה משמעות אדירה בפרסום ובמשיכת לקוחות.

הנה כל הטיפים כדי לצלם את חלל העבודה באופן הנכון.  

 

צילום חללי עבודה משותפים

חללי עבודה כובשים בסערה את העולם העסקי בארץ ובעיקר בתל אביב. אדם אשר יחפש בגוגל את המילים "חללי עבודה משותפים בתל אביב" יקבל מאות תוצאות. אז למה שייבחרו דווקא בחלל העבודה שלכם? כדאי מאוד לשווק את המקום באופן בולט וייחודי. אין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר צילום נכון של החלל. בעזרת מספר טיפים, תצלמו באופן מושלם את חלל העבודה שלכם, כך שלא יוכלו לפספס אותו.

 

הפרטים הקטנים

בסופו של דבר, מה שמושך אנשים לחלל העבודה הם הפרטים הקטנים. העיצוב המודרני, הטכנולוגיה המתקדמת, הנוחות. תרצו להתמקד בדברים שיגרמו לאנשים להגיד "וואו! שם אני רוצה לעבוד". אל תתביישו לצלם את הפרטים הקטנים – כל מסך משוכלל שהשקעתם בו, כיסאות מפנקים, כל פריט אומנות ואפילו המטבחון או השירותים. אנשים רוצים לקבל כמה שיותר מידע על המקום בו הם יהיו הכי הרבה – מקום העבודה שלהם. תנו להם הרגשה שחשבתם על הכל עבורם, ושהם יקבלו את הציוד והשירותים הכי מפנקים.

 

האווירה

השקעתם כל כך בעיצוב חלל העבודה שלכם וכעת הצילומים הם הדרך להראות את זה. נסו לצלם כל פריט ייחודי המוסיף לאווירה, כל יצירת אומנות או גוף תאורה מרשים, כל פינת ישיבה או שקיעה הנשקפת מהחלון. נסו לצלם אנשים מחייכים, כך תתנו תחושה חיובית של שביעות רצון ושל כיף. תוכלו אף להוסיף תמונות של הסביבה החיצונית: אם אלו חללי עבודה משותפים בתל אביב, למשל, תוכלו לצלם תמונות אווירה תל אביביות: רוכבי אופניים, חוף הים וכד'.

 

המגוון האנושי

חלל שמצולם ללא אנשים עשוי להיראות ריק ומנוכר, וכלל לא משנה עד כמה השקעתם בנראות שלו. הנוף האנושי הוא חשוב ביותר בחללי עבודה, בייחוד שמדובר במקום שאנו שואפים שיהיה מלא חיים ועשייה. כדאי מאוד לשלב דמויות בחלל בעת הצילומים על מנת להוסיף אווירה דינאמית ופעילה לתמונה, או אפילו כדי להמחיש ביצוע פעולה. למשל: שימוש במחשב משוכלל, שתיית כוס קפה מפנקת במטבחון, ישיבה בעמדת עבודה מרווחת ועוד. תרצו להעביר דרך התמונות את האווירה בחלל העבודה, ואין דבר המשדר אווירה יותר מהאנשים עצמם.

 

סיכום

אין ספק שלצילומי חלל העבודה חלק עצום בהצלחתו. כמובן שתוכלו לבחור עד כמה להשקיע בצילומים, אם לעשות זאת בעצמכם או לפנות לצלם מקצועי. כך או כך, אל תשכחו לתת דגש לפרטים הקטנים, לאווירה ולמגוון האנושי. כעת, חלל העבודה שלכם מוכן לצאת אל העולם.

 

חברת הייטק

אולי יעניין אותך גם

מצלמה מונחת על שולחן
הכל על צילום
לימודי תקשורת צילומית

אי שם במאה ה- 19 השתנה העולם כאשר הומצאה המצלמה. היכולת לתעד דברים באופן וודאי ולא רק בדרך סובייקטיבית היוותה פריצת דרך של ממש. מאז

קרא עוד »
מסיבה
הכל על צילום
צילום אירוע חוץ מרובה אנשים

חשבתם פעם כיצד מצלמים אירוע הפגנה מרובה אנשים מלמעלה? טקס המוני או אפילו חתונות? עושים זאת ע"י שימוש בבמות הרמה לצלמי סטילס או וידיאו המעוניינים

קרא עוד »
סוגים שונים של פרחים
הכל על צילום
זוויות מחמיאות לצילום פרחים

כוחן של הרשתות החברתיות, אשר נכנסו לחיינו בעשור האחרון, צובר תאוצה מדי שנה. בין שלל התכנים אותם מעלים אנשים לרשת, בהם בעלי חיים ונקודות נוף,

קרא עוד »