צילום אירוע חוץ מרובה אנשים

חשבתם פעם כיצד מצלמים אירוע הפגנה מרובה אנשים מלמעלה?

טקס המוני או אפילו חתונות?

עושים זאת ע"י שימוש בבמות הרמה לצלמי סטילס או וידיאו המעוניינים לתת זווית מגובה יעיל ואטרקטיבי.

המאמר יעסוק בצילום אירועי חוץ באמצעות במות הרמה.

 

מהי במת הרמה ומהם שימושיה?

במת הרמה היא במה בעלת משטח יציב וחזק ממתכת, המחוברת למתקן נייד או נייח ומאפשרת פעולות שונות בגובה של עד 50 מטר. לא רק אנשי מקצוע ומפעלי תעשייה משתמשים בה לצורך עבודות שונות כמו: תחזוקה, שיפוצים, בנייה, חשמל, חקלאות, תליית שלטים או ניקוי חלונות. אנשים פרטיים עושים בה גם הם שימוש. הבמה יכולה לשאת משקל של עד 1,000 ק"ג על מנת להעלות ציוד לגובה, ועל מנת לשאת אנשים לצרכים שונים. ההרמה בטיחותית ומאפשרת נגישות במקומות צרים ובשינוע אנשים ממקום למקום.

 

במת הרמה לצרכי צילום אירועי חוץ

את במת ההרמה יש להתאים למשקל ולגובה הרצוי ואף לתנאים בשטח. צלמים נעזרים בה על מנת לצלם אירועי חוץ המוניים, כדי לתת נקודת מבט מלמעלה. פעמים רבות רואים בטלוויזיה הפגנות המצולמות מלמעלה כדי להעביר לצופים את גודל האירוע ומספר המשתתפים ההמוני. גם בטקסים ממלכתיים הצלמים בוחרים בבמת הרמה כדי לתת זווית מלמעלה ולהעביר את שידור הטקס צורה המרשימה והאותנטית ביותר. ישנם גם אנשים פרטיים שחוגגים אירועים כמו חתונה גדולה, ומעוניינים בצילום מלמעלה כדי לזכור את סדר גודל האירוע שלהם ולשלב אותו בווידאו החתונה.

 

השכרת במות הרמה לצילום אירועי חוץ

כדי להשכיר במת הרמה לצרכי צילום אירועי חוץ, יש לבחור בחברה אמינה ומקצועית השומרת על תקינות המכשירים שלה ותחזוקתם. ליפטר במות הרמה היא דוגמה לחברה כזו. חברה יעילה צריכה להחזיק מספר סוגים של במות הרמה לצרכי לקוחותיה, ולהעניק שירות ברמה גבוהה. כאשר בוחרים בחברה עם ניסיון מוכח והמלצות מאנשים שהתנסו וקיבלו שירותים דומים, ניתן להניח שהחברה אכן תיתן את השירות הטוב ביותר. אם אינכם מכירים אנשים שהתנסו בכך, בדקו המלצות וחוות דעת באינטרנט באתרי חברות המשכירות במות הרמה או בפורטלים שונים, המדרגים את החברות ומעניקות להם ציונים.

 

מדוע חשוב לבחור בחברה מקצועית?

לא רק התקינות של במות הרמה חשובה אלא גם הבטיחות. במות הרמה צריכות להיות מחומר מסיבי חזק, היכול לשאת אנשים וציוד באופן בטוח. כאשר צלם עולה עם הציוד שלו על במת הרמה על מנת לצלם אירוע חוץ, הוא צריך להרגיש בטוח. מפעיל במת ההרמה חייב להיות מוסמך לכך, להחזיק ברישיון נהיגה ולקבל הדרכה מתאימה. חשוב להסתייע בעובד נוסף, שיעמוד על הקרקע ויסייע בשעת הצורך לפנות אנשים מאזור הצילום ולסייע במקרה חירום. חשוב גם שהצלם מלמעלה יהיה קשור ברתמות מיוחדות לנקודת העוגן של במת ההרמה. חברה מקצועית תעניק לצלם הדרכה וליווי על מנת שירגיש בטוח.

 

צלם מקצועי

אולי יעניין אותך גם

מצלמה מונחת על שולחן
הכל על צילום
לימודי תקשורת צילומית

אי שם במאה ה- 19 השתנה העולם כאשר הומצאה המצלמה. היכולת לתעד דברים באופן וודאי ולא רק בדרך סובייקטיבית היוותה פריצת דרך של ממש. מאז

קרא עוד »
סוגים שונים של פרחים
הכל על צילום
זוויות מחמיאות לצילום פרחים

כוחן של הרשתות החברתיות, אשר נכנסו לחיינו בעשור האחרון, צובר תאוצה מדי שנה. בין שלל התכנים אותם מעלים אנשים לרשת, בהם בעלי חיים ונקודות נוף,

קרא עוד »