4 תמונות יצירתיות שניתן לעשות על מנוף סל

עם השנים אנו רואים התפתחות בשני ענפים שונים, האחד הוא מנופים שהופכים רלוונטים להמון עבודות.

ומהצד השני אנו רואים את תחום הצילום מקבל תאוצה, החל מיחסי ציבור ועד לתמונות של ילדי משפחה ואוכל.

אך נשאלת שאלה האם אפשר לשלב בין צילום למנוף סל למשל?

אז ריכזנו עבורכם שלושה תמונות יצירתיות שיכולות לקרות עם מנופי סל.

 

תמונה 1-מבט רחפן

תמונות גובה הפכו לדבר החם הבא, עם הכניסה של רחפנים למרחב האזרחי ולא רק לשימוש של הצבא, אפשר לראות עוד ועוד אנשים שרוצים גם הם לצלם מהגובה.
לכן תמונות ממנוף סל עם העדשה הנכונה והזוית המתאימה, יכולות להפוך לתמונה כמעט זהה לצלמים חובבי גובה.
לא רק לדמות תמונות של רחפן, אנו יודעים כי מנוף סל המשמש להמון עבודות בדרך כלל יכול לנוע ממקום אל מקום ללא מאמץ רב. לכן לתמונות ממנוף סל יש מגוון רחב של לוקיישנים שבהם אפשר לצלם.

 

תמונה-2 השקיעה המושלמת

תמונות שקיעה הפכו לאחד הדברים החמים ברשת החברתית אינסטגרם, הן נעשו פופולריות כמעט כמו תמונות האוכל שאנו רגילים לראות כמעט בכל פרופיל.
עם מנוף סל תמונה מהסוג הזה יכולה להיות אפילו טובה יותר, לא רק בגלל הגובה אותו תופס מנוף סל והמיקומים שבהם הוא יכול להופיע, אלא גם כי מנוף הסל יכול לעזור ולתפוס רקע הרבה יותר גדול ורחב, דבר שלא קורה בתמונות רגילות ובחלקן רואים רק את השקיעה עצמה.
חשוב לזכור שעם עדשה נכונה תוכלו לקלוט את השמש בצורה הרבה יותר טובה מצילום בגובה הארץ, לכן אם חשבתם על תמונה מהסוג הזה אנחנו ממליצים לכם לנסות צילום שכזה ממנוף סל.

 

תמונה-3 גורדי שחקים

לא פעם אני רואים תמונות גם ממסוגרות אשר מקדשות את גובהם של גורדי השחקים.
תמונות מהסוג הזה מצריכות גם ניסיון וגם רקע מיוחד, למשל כמו תמונת התאומים שלה יש אינספור דוגמאות, חלקן בצבע חלקן כוללים רק את מגדלי התאומים וחלקן תופסות את שאר הבניינים המפארים את קו הרקיע.
תמונות מהסוג הזה תוכלו לקבל גם בתל אביב, ועם קצב הבנייה שקיים היום בישראל תוך זמן קצר תוכלו למצוא תמונות מהסוג הזה ברוב הערים הגדולות.
אבל בשביל תמונה שכזו וכמו שאר הדוגמאות אותן הבאנו, תזדקקו למנוף סל שממנו תקבלו ראות מעולה ופתוחה לשלוש מאות שישים מעלות וגם עדשה שתוכל למקד לכם את הפריים הטוב ביותר.

 

תמונה-4 תמונה זזה

ישנו עוד סוג תמונה שאנו רואים לא מעט, תמונות ה"תזוזה" שתופסים בהן מכוניות זזות והאורות נראות כמו פסים ארוכים ושאר הדברים זזים מסביב נראים מרוחים.
גם תמונה מהסוג הזה תוכלו לעשות מעל מנוף סל או מנוף במה, אלו בעזרת קליקים מדוייקים של המצלמה והגובה המושלם לכך, יתנו לכם תמונה מרהיבה ותזזיתית.

 

מנופים

אולי יעניין אותך גם

מצלמה מונחת על שולחן
הכל על צילום
לימודי תקשורת צילומית

אי שם במאה ה- 19 השתנה העולם כאשר הומצאה המצלמה. היכולת לתעד דברים באופן וודאי ולא רק בדרך סובייקטיבית היוותה פריצת דרך של ממש. מאז

קרא עוד »
מסיבה
הכל על צילום
צילום אירוע חוץ מרובה אנשים

חשבתם פעם כיצד מצלמים אירוע הפגנה מרובה אנשים מלמעלה? טקס המוני או אפילו חתונות? עושים זאת ע"י שימוש בבמות הרמה לצלמי סטילס או וידיאו המעוניינים

קרא עוד »
סוגים שונים של פרחים
הכל על צילום
זוויות מחמיאות לצילום פרחים

כוחן של הרשתות החברתיות, אשר נכנסו לחיינו בעשור האחרון, צובר תאוצה מדי שנה. בין שלל התכנים אותם מעלים אנשים לרשת, בהם בעלי חיים ונקודות נוף,

קרא עוד »