לקראת החתונה – הכירו את אלבום החתונה הדיגיטלי של איוונטוס!

החתונה שלכם היא אירוע מרגש ומיוחד שכולל בתוכו את כל מי שאתם אוהבים, וכולנו אוהבים להתרפק על הזכרונות מהערב המושלם שלנו במרוצת השנים. אפליקציה חדשה ומיוחדת מבית איוונטוס מאפשרת לאורחים האהובים שלכם לשתף אתכם באופן דיגיטלי ומסודר בכל הרגעים הכי יפים מהחתונה שלכם – בלחיצת כפתור. כל הפרטים במאמר זה.

 

זכרונות מדהימים לכל החיים

אין יום מרגש יותר מיום החתונה שלכם. מדבור באירוע שהושקעו בו כל כל הרבה מאצים, מחשבה, התלבטויות, זמן, וכסף – והוא מייצג את פסגת האהבה שלכם, הקשר הזוגי שלכם והתמיכה של כל מי שסובב אתכם בעתיד המשותף שלכם יחד. אין דבר יותר חשוב בערב הזה, אחרי הטקס הייחודי שתכננתם, מלתעד את האירוע וליצור כמה שיותר זכרונות מדהימים ממנו. הזכרונות האלו ילוו אתכם כל החיים, והילדים שלכם יהנו להסתכל בהם ולהמשיך את השושלת היפה שתיצרו יחד.

תואר ראשון בפסיכולוגיה

 

תעדו את היום המרגש שלכם בצורה חדשנית

נכון, כולנו חווינו כבר את השיטה המוכרת של צלם חתונות שמגיע ופשוט מתעד את האירוע שלכם בעצמו 0 אבל מה עם נקודת המבט של מי שחוגג איתכם על הרחבה? לאיוונטוס יש המצאה חדשנית שתאפשר לכם לקבל תיעודים מדהימים מרגשים ואישיים ממי שאתם הכי אוהבים – האורחים שלכם. מה כל כך מיוחד לגבי אלבום חתונה דיגיטלי של איוונטוס?

 

תיעוד בזמן אמת

כבר לא צריך לחכות שבועות וחודשים עבור רגעים יפים מהחתונה – תוכלו לחוות את הערב המטורף שלכם שוב כבר ברגע שהוא יסתיים! אלבום החתונה הדיגיטלי של Eventos מאפשר לאורחים שלכם לתעד בזמן אמת את כל מה שקורה בחתונה ולהעלות ישירות את האלבום את הקבצים שלהם. הם ישתפו איתכם את נקודת המבט שלהם מהאירוע ואתם תוכלו להתרגש שוב יחד איתם.

 

תפעול פשוט של האפליקציה

אמנם הרעיון חדשני, אבל האפליקציה של האלבון הדיגיטלי היא סופר פשוטה לשימוש. כל מה שהאורחים שלכם צריכים לעשות זה לסרוק את קוד ה QR עם כל סמארטפון שהוא, מבלי להוריד אפליקציה מיוחדת, ולהתחיל לתעד מהניידים שלהם את האירוע המדהים ששלכם הישר לתוך האלבום הדיגיטלי. אין פשוט ואפקטיבי מזה.

 

מחיר נוח לכל כיס

איוונטוס יודעים כמה חתונה יכולה להיות אירוע שמכביד על הבנק,ולכן מציעים את האלבון הדיגיטלי החדשני שלהם במחירים אטרקטיביים, תחרותיים ונוחים לכל כיס. כל זוג יוכל ליהנות מהמוצר המתקדם שלהם ולשלב אותו ביום החתונה שלהם בלי בעיה.

 

ללא הגבלת תמונות או אורחים

החתונה שלכם גדולה? הדודות שלכם אוהבות לצלם כל מה שזז? הרווחתם! האלבון הדיגיטלי לא מוגבל בכמות של תמונות או של אורחים ככה שכולם יכולים לשתף אתכם ברגעים היפים והמיוחדים בלי חשש.

 

לסיכום

האלבון הדיגיטלי של איוונטוס הוא הדרך המושלמת לקבל תיעוד מרגש ומיוחד של החתונה שלכם מהעיניים של האורחים האהובים שלכם. עם אפליקציה נוחה לשימוש וללא הגבלת מקום, מדובר בהמצאה חדשנית ומוצלחת שתשדרג כל אירוע.

תמונות דיגיטליות

אולי יעניין אותך גם

מצלמה מונחת על שולחן
הכל על צילום
לימודי תקשורת צילומית

אי שם במאה ה- 19 השתנה העולם כאשר הומצאה המצלמה. היכולת לתעד דברים באופן וודאי ולא רק בדרך סובייקטיבית היוותה פריצת דרך של ממש. מאז

קרא עוד »
מסיבה
הכל על צילום
צילום אירוע חוץ מרובה אנשים

חשבתם פעם כיצד מצלמים אירוע הפגנה מרובה אנשים מלמעלה? טקס המוני או אפילו חתונות? עושים זאת ע"י שימוש בבמות הרמה לצלמי סטילס או וידיאו המעוניינים

קרא עוד »
סוגים שונים של פרחים
הכל על צילום
זוויות מחמיאות לצילום פרחים

כוחן של הרשתות החברתיות, אשר נכנסו לחיינו בעשור האחרון, צובר תאוצה מדי שנה. בין שלל התכנים אותם מעלים אנשים לרשת, בהם בעלי חיים ונקודות נוף,

קרא עוד »