תמונות גדולות לבית איך בוחרים

בין רגע, אפשר להפוך את חלל הבית מקונבנציונלי וסליחה, אבל משעמם, לחלל ביתי מזמין, עוטף ונעים. על שיש לעשות, זה לבחור את התמונות הנכונות והריהוט שלכם, קצת להשקיע מחשבה בהתאמת הצבעים, וליצור לעצמכם חלל מרגיע ומזמין התרפקות.

כשבוחרים תמונות גדולות לבית שלנו, אין ספק כי צריכים להתחשב בכל מיני מרכיבים שונים, חלקם עיצוביים, חלקם מרכיבים אישיותיים שלנו עצמנו, חלקם אלמנטים עיצוביים של סביבת מגוריכם ועוד. בשורה התחתונה, ויסלח לנו אבן שושן על כך שכבר בהתחלה ניתן את הפאנץ' , כדאי לחשוב מה יגרום לכם לתחושת רוגע בסוף היום כשאתם מגיעים הביתה וחולצים נעליים. תמונות גדולות קנבס הן אופציה נהדרת עבור הקניית הרוגע הנכון ובמחיר ידידותי ביותר.

תמונות קיר

הופכים את הדירה לבית

גם אם אתם מתגוררים בדירות שכורות ולא ממש מתחשק להשקיע כספים בנכס שלא שלכם, כדאי להשקיע את המינימום, שזה קישוט הקירות שלכם. תמונות גדולות מקנבס עשויות להוות את הפתרון הכי מדויק עבורכם, מפני שניתן לעצב חללים באופנים מאוד מגוונים בעזרת תמונות קנבס.

ישנן תמונות קנבס שמיועדות להקנות אווירה כפרית, קלאסית, אווירת בלרינות (תמונות מעוצבות של רקדניות), אווירה חמימה של שקיעה ועוד. שבוחרים תמונות קנבס גדולות, כדאי גם לקחת בחשבון את העיצוב הכללי של הבית, כמובן. אם ביתכם צבוע בצבעים חמים (חום, כחול כהה ועוד), כדאי לשקול תמונות קנבס בצבעים דומים, למרות שישנם מקרים בהם אנשים נהנים מקונטרה עיצובית מורגשת ונוכחת בסלון הבית. במקרים אלו, אפשר כמובן לבחור בתמונות קנבס שיהיו מנוגדות לעיצוב הבית, נשאיר את זה לטעמכם האישי ולבחירתכם.

בוחרים תמונות קנבס למשרד

כשבוחרים תמונות קנבס למשרד, אחת ההמלצות היא ללכת דווקא על תמונת קנבס שמספקת ראות, אופק וסגנון "פתוח". ניתן למשל לבחור בתמונות קנבס של גשרים ענקיים, נופים פתוחים ועוד. משרדים רבים בוחרים תמונות קנבס מסוגים אלו, היות והן מספקות תחושה הנוגדת את תחושת הסגר במשרד. תמונת גשר ברוקלין בשחור לבן, הוא בחירה נהדרת עבור משרדים.

כיום, ישנם בתל אביב ובשאר חלקי הארץ, חללי עבודה משותפים המאוכלסים ברובם על ידי אנשי הדיגיטל. חללי עבודה אלו, הינם חללי עבודה שאפשר לצייד אותם ולקשטם בתמונות קנבס עם עיצוב אבסטרקטי, צבעים צבעוניים מאוד וכו'. במקרים אלו של תליית תמונות קנבס גדולות בחללי עבודה משותפים, השמיים הם לגמרי הגבול, והכול תלוי בדמיון שלכם.

תמונות קנבס ממספר חלקים

אחת הבחירות המעניינות, היא הבחירה בתמונות קנבס שבנויות ממספר חלקים. ניתן ליצור המשכיות על ידי תליית החלקים בקו ישר ובאופן מקביל האחד לשני, אך גם אפשר ליצור א-סימטריה מעניינת – על ידי תליית חלקי התמונה במרווחים שונים.

ישנן תמונות קנבס אשר עשויות מחלק אחד, 3 חלקים וגם חמישה חלקים, כך שתוכלו לעצב גם קירות שלמים במשרד או בבית. כל תמונת קנבס שתבחרו לתלות, היא תמונת קנבס המודפסת על גבי קנבס מקצועי ואיכותי, בין אם חלק אחד, שלושה או ארבעה וחמישה.

אולי יעניין אותך גם

מצלמה מונחת על שולחן
הכל על צילום
לימודי תקשורת צילומית

אי שם במאה ה- 19 השתנה העולם כאשר הומצאה המצלמה. היכולת לתעד דברים באופן וודאי ולא רק בדרך סובייקטיבית היוותה פריצת דרך של ממש. מאז

קרא עוד »
מסיבה
הכל על צילום
צילום אירוע חוץ מרובה אנשים

חשבתם פעם כיצד מצלמים אירוע הפגנה מרובה אנשים מלמעלה? טקס המוני או אפילו חתונות? עושים זאת ע"י שימוש בבמות הרמה לצלמי סטילס או וידיאו המעוניינים

קרא עוד »
סוגים שונים של פרחים
הכל על צילום
זוויות מחמיאות לצילום פרחים

כוחן של הרשתות החברתיות, אשר נכנסו לחיינו בעשור האחרון, צובר תאוצה מדי שנה. בין שלל התכנים אותם מעלים אנשים לרשת, בהם בעלי חיים ונקודות נוף,

קרא עוד »