צילומי חתונה על קלנועית – כמה זה יעלה לכם

אחד הנופים הכי פסטורלים וישראליים שיש הם נופי הקיבוצים.

הקיבוצים הישראליים מביאים איתם אווירה אחרת, פרסים רחבי ידיים, ביתנים, חצי שילוט מעץ, ממש כמו פעם, בית

דואר קטן, מכולת קיבוצית ועוד.

לכן, זוגות רבים לקראת חתונה רוצים לעשות את צילומי החתונה שלהם באווירה המשגעת של הקיבוץ.

עוד אלמנט חזק שיש בקיבוצים הוא הקלנעית, וזוגות רבים אוהבים להתיישב עליה בצורה משעשעת או רצינית

ולהצטלם במגוון פוזות מחמאות או מצחיקות. אז בשביל שלא תצטרכו להתאמץ יותר מדי יצאנו ובדקנו את הנושא הבא:

צילומי חתונה על קלנועית – כמה זה יעלה לכם?

 

למה דווקא קלנעית?

צילומי חתונה על קלנועית הפכו פופולרים יותר ויותר בשנים האחרונות. זוגות רבים מבינים את הייחוד הרב שיש בצילומים מסוג שכזה, במיוחד על פני צילומים ברכב רגיל ופשוט. בשילוב עם נופי הקיבוץ המשגעים, עומד לצאת לכם כאן אלבום תמונות מהמם שלא תוכלו להוריד ממנו את העיניים.

 

צילומי חתונה על קלנועית – כמה זה יעלה לכם?

אז יש זוגות שהם חברי קיבוץ ולכן צילומי חתונה על קלנועית עבורם תהיה חינמית לחלוטין, ולא רק זה – הם יזכו לליווי צמוד מחברי הקיבוץ שאוהבים אותם ונרגשים בשבילם לקראת היום המיוחד שלהם. לעומת זאת, אנשים שאינם מגיעים מן הקיבוץ וצריכים לבקש טובה, יכול להיות שיצטרכו להשקיע גם קצת כספים לטובת העניין.

אז בראש ובראשונה כדי לא להיות תלויים באף אחד, יש לכם אפשרות לרכוש קלנועית בעצמכם. רכישת קלנועית לטובת צילומי חתונה על קלנועית יכולה להתבצע דרך אתרים של יד 2 שיוכלו להציע קלנועיות במחיר מוזל של 3,000 ש"ח בערך. כדי לוודא שהקלנועית אכן עובדת כראוי, כדאי גם לדעת את עלות מצבר לקלנועית, רק במידה ותצטרכו אותו, שעומדת על כ-600 ש"ח.

 

יום הצילומים עצמו

חברי הקיבוץ עשויים לבקש מכם סכום של כמה מאות שקלים עבור צילומי חתונה על קלנועית, וייתכן גם שהם יצמידו לכם נהג מטעמם שיודע לתפעל את הקלנועית כראוי. מבחינת הצלמים – צילומי זוגיות יכולים להתחיל ב-1,000 ש"ח ויכולים להגיע גם למחירים גבוהים יותר.

בנוסף, כהיערכות ליום צילומי חתונה על קלנועית, כדאי להגיע עם דאודורנטים גם לחתן וגם לכלה וכמובן ערכת טאצ' אפ למקרה שבו השמש תהיה חזקה ועלולה לפגוע באיכות האיפור של הכלה. גם מגבונים, נייר טואלט ומשקפי שמש יכולים להיות כאן רעיון מעולה, והם יכולים לשמש לזמנים שבין הצילומים וגם לצילומים עצמם.

 

חיפשתם ייחודיות? קיבלתם אותה ובענק

במקום עוד תמונות משמימות של רכבים חדשים, צילומי חתונה על קלנועית מביאים איתם רוח רעננה וצילומים קסומים שיפיעמו גם אתכם וגם את האורחים שלהם. ניתן להקרין את הצילומים גם בזמן החתונה עצמה וגם לשמור אותם לאלבום החתונה שייערך אחרי האירוע. שיהיה המון מזל טוב!

 

צלם מקצועי

אולי יעניין אותך גם

מצלמה מונחת על שולחן
הכל על צילום
לימודי תקשורת צילומית

אי שם במאה ה- 19 השתנה העולם כאשר הומצאה המצלמה. היכולת לתעד דברים באופן וודאי ולא רק בדרך סובייקטיבית היוותה פריצת דרך של ממש. מאז

קרא עוד »
מסיבה
הכל על צילום
צילום אירוע חוץ מרובה אנשים

חשבתם פעם כיצד מצלמים אירוע הפגנה מרובה אנשים מלמעלה? טקס המוני או אפילו חתונות? עושים זאת ע"י שימוש בבמות הרמה לצלמי סטילס או וידיאו המעוניינים

קרא עוד »
סוגים שונים של פרחים
הכל על צילום
זוויות מחמיאות לצילום פרחים

כוחן של הרשתות החברתיות, אשר נכנסו לחיינו בעשור האחרון, צובר תאוצה מדי שנה. בין שלל התכנים אותם מעלים אנשים לרשת, בהם בעלי חיים ונקודות נוף,

קרא עוד »