ייצור כיסויים לפי מידה מברזנט

האקלים המשתנה בישראל מחייב שימוש בברזנטים בשביל להגן על חפצים, רהיטים, רכבים, דוכנים ועוד. ברזנט הוא בד חזק, אטום ועמיד בפני קור וחום. כיום משתמשים בברזנטים על מנת לכסות חפצים ולהגן עליהם, על מנת לסגור שטחים וגדרות, על מנת לרפד רהיטים, על מנת ליצור סכך עמיד מפני קור, חום ורטיבות ועוד. באתר "הכל לים" ניתן להזמין ברזנטים בהתאמה אישית של המידה, הצבע, הסוג והצורה הרצויה עבורכם ועבור הדרישות שלכם. במאמר זה נפרט על הסוגים השונים של יריעות הברזנט שמוצעות ב"הכל לים" ועל היתרונות והשימושים של כל סוג.

שמשונית

השמשונית היא הברזנט האיכותי ביותר. השמשונית עשויה מPVC שמעניק לה חוזק מיוחד, עמידות ואטימות. אם אתם מחפשים את הברזנט האטום והיעיל ביותר מפני גשם ורטיבות אנו ממליצים לכם לבחור בשמשונית. ב"הכל לים" תמצאו מגוון רחב של שמשוניות שתוכלו להתאים לפי המידה המתאימה עבור הצרכים שלכם. בנוסף, השמשונית של "הכל לים" מגיעה במגוון רחב של צבעים כגון: צהוב, טורקיז, חאקי, כחול, אדום, שחור ועוד. להלן מספר יתרונות שיש לשמשונית בהשוואה לברזנטים מסוגים אחרים:

  • שימושים רבים: השמשונית מתאימה לכיסוי משאיות, מרפסות, דוכנים, נגררים ועוד. בנוסף ניתן לסגור בעזרת השמשונית דברים רבים כגון: פרגולות, ג'יפים, קולנועיות, נגררים, בתי קפה מסעדות ועוד. ניתן להשתמש בשמשונית גם לעיטוף מזרוני ספורט ולהכנת שלטים לפרסום.
  • הלחמה מיוחדת: השמשונית מיוצרת בעזרת טכניקת הלחמה מיוחדת שבעזרתה החיבורים של השמשונית אטומים לחלוטין ומונעים חדירה של מים, גשם ונוזלים אחרים.
  • עמידות לאורך זמן: בעזרת הPVC שממנו מיוצרת השמשונית, ניתן להחזיק ולהשתמש בשמשונית לאורך זמן רב מבלי שהיא תיפגע מהאקלים או מרטיבות.

ברזנט PVC שקוף

הברזנט השקוף שנמכר ב"הכל לים" מיוצר מיריעת PVC שקופה. ברזנט זה יקר יחסית לברזנטים אחרים, וניתן לשלב אותו יחד עם יריעות שמשונית. משתמשים בברזנט זה בדרך כלל עבור סגירת מרפסות, חנויות ושטחים פתוחים נגד גשם ורוח ללא חסימת אור.

ברזנט

פלריג עשוי יוטה

ברזנט זה אינו אטום, ולא מתאים להגנה וכיסוי מפני רטיבות. לברזנט זה יתרונות רבים לרבות: מחיר זול, משקל קל ועוד. בד היוטה מתאים להסתרה וסגירה של שטחים ובדרך כלל תראו אותו על גדרות של גני ילדים, בריכות ועוד. ב"הכל לים" תוכלו למצוא ולהתאים לעצמכם את ברזנט היוטה המתאים עבורכם ולבחור צבע לברזנט ממגוון רחב של אפשרויות.

באתר "הכל לים" תמצאו מידע וסוגים נוספים של ברזנטים וכיסויים נגד גשם כגון: קורדורה, בד PU, בד סנברלה, רשת PVC בלגית, פלליג אטום ועוד. אם אתם צריכים כיסוי לציוד שלכם או סגירה למרפסת, למסעדה או לבית קפה הזמינו ברזנטים בהתאמת מידה, צבע וצורה אישית לפי הצרכים והדרישות שלכם ואנו מבטיחים לכם שתהיו מרוצים.

אולי יעניין אותך גם

מצלמה מונחת על שולחן
הכל על צילום
לימודי תקשורת צילומית

אי שם במאה ה- 19 השתנה העולם כאשר הומצאה המצלמה. היכולת לתעד דברים באופן וודאי ולא רק בדרך סובייקטיבית היוותה פריצת דרך של ממש. מאז

קרא עוד »
מסיבה
הכל על צילום
צילום אירוע חוץ מרובה אנשים

חשבתם פעם כיצד מצלמים אירוע הפגנה מרובה אנשים מלמעלה? טקס המוני או אפילו חתונות? עושים זאת ע"י שימוש בבמות הרמה לצלמי סטילס או וידיאו המעוניינים

קרא עוד »
סוגים שונים של פרחים
הכל על צילום
זוויות מחמיאות לצילום פרחים

כוחן של הרשתות החברתיות, אשר נכנסו לחיינו בעשור האחרון, צובר תאוצה מדי שנה. בין שלל התכנים אותם מעלים אנשים לרשת, בהם בעלי חיים ונקודות נוף,

קרא עוד »