מתכננים צילומי אופנה? הנה 3 טיפים להצלחה

אז הבאתם קולקציה חדשה סופסוף, הכל כבר בדרך והגיע הזמן להיערך ליום צילום, איזה כיף! צילומי אופנה הם אחת ההוצאות הגדולות שיש למחלקת השיווק כמעט בכל עסק, כדי לא לבזבז את הזמן קבלו כמה טיפים חשובים ליום צילום, שיהפכו את הפקת האופנה ליעילה יותר ומדוייקת הרבה יותר.

 

האתגרים בצילומי אופנה

הפקת אופנה זה אולי אחד האירועים היותר כיפיים שיש למחלקת השיווק והקריאייטיב. מדובר על הפקה שאמורה לספק חומרים לעונה הקרובה, להשתלב גם באתר (אם יש) גם ברשתות החברתיות השונות ובעצם להעביר את הסיפור של הקולציה, הבדים והגזרות.

אבל, גם יום צילומי אופנה חלום יכול להיגמר באסון. אם לא מתכננים את הפקת האופנה לפרטי פרטים, תוכלו למצוא את עצמכם לא מספיקים לצלם כל מה שחשבתם שתצלמו באותו היום, תצאו עם חומרים שלא בהכרח תואמים את כלי המדיה, או שתגלו בקבלת התמונות שזה ממש לא מה שרציתם. אז כדי לצאת מצילומי אופנה שמחים ומרוצים, כדאי שתקראו את הטיפים שנציג ממש עכשיו.

 

1| סכמו עם המפיק והצלם רפרנסים לפני יום הצילום

חשוב מאוד שיהיה ישור קו בין כלל הגורמים בהפקה וכולם יבינו מה ההרגשה שצריכה לעבור, מה אופי המותג ומה בעצם כל ההפקה הזאת אמורה לשדר. כדאי לפני ההפקה להסתכל על מותגים שאתם אוהבים ודומים בשפה שלהם למותג שלכם.

על מנת להיות מדוייקים, אפשר גם להיכנס ל-Pinterest ולמצוא רפרנסים נוספים. לאחר מכן, בחרו מכל מה ששלחתם, את הפריימים האהובים ביותר וגם אלו שאפשר לבצע. הרפרנסים צריכים להיות בהתאם לפריטים שאתם מוכרים והם השלב הראשון להפקה. כחלק מהפרויקטים: מותג השמלות מונאבל לדוגמא, היו מדוייקים בבחירת הרפרנסים לצילומים, מה שהפך את יום הצילום למדוייק ומוצלח.

 

2| הכינו ברייקדאון מסודר ליום הצילום

מה זה ברייקדאון? התוכנית לצילומים. איזה פריים יצולם באיזה שעה, מתי הפסקת הצהריים ועוד. חשוב שתתאמו ציפיות עם צוות ההפקה, בנוגע לכמות הפריימים המצטלמים, פעמים רבות אנחנו מרגישים שאפשר להכניס המון ביום צילום, בעוד שבפועל יוצאים עם כמה עשרות תמונות בלבד.

 

3| הכינו רשימת ציוד מראש

החלטתם על רפרנסים, מעולה! עכשיו הגיע הזמן להכין רשימת ציוד מפורטת בהתאם לפריימים שתרצו. פרחים, שידה, עציץ, תמונה, ספר, כל דבר שאמור להצטלם צריך להיות ברשימת הציוד. אחרי שסידרתם רשימה, העבירו אותה למפיק שידאג שיהיה את כל מה שאתם צריכים.

 

לסיכום

הפקות אופנה מוצלחות, צריכות להיות מתוכננות בקפידה מבעוד מועד. ככל שהתכנון מראש יהיה יותר מדוייק, ככה גם ההצלחה של ההפקה והדיוק שלה. לפני שאתם יוצאים ליום צילום אופנה, חשוב שתבחרו חברת הפקות המתמחה ביום הספציפי הזה. הפקות אופנה לעומת הפקות אחרות, כוללות בתוכן שלל אלמנטים שונים כמו דוגמניות, איפור, שיער, ארט ועוד ולכן הדיוק והתפעול בשטח הופכים לחשובים ביותר.

דוגמניות

 

אולי יעניין אותך גם

הזמנה
בלוג הצילום
3 הזמנות לא שגרתיות לחתונה

אומרים שבכל הנוגע להזמנות לחתונה, יש 2 סוגים של אנשים. אלו שבוחרים את ההזמנה הכי פשוטה שיש, העיקר לסמן "בוצע" על המשימה הזו ואלו שמחפשים

קרא עוד »