האם תמונות מעבירות את כל מה שצריך לדעת על השקעות נדל״ן בחו״ל?

מחירי הדירות שמטפסים מידי שנה בקביעות בלתי ניתנת לפספוס וההזדמנות להרוויח מהשקעה בנדל״ן מניב לטווח הארוך מובילים משקיעים להשקיע דווקא בתחום זה.

כדי להביא קונה שמעוניין ברכישת הנכס צריך לשכנע אותו והרבה פעמים כדי להגדיל סיכויי מכירה מפרסמים גם באינטרנט.

תמונות הרבה פעמים משמשות כדי להמחיש לנו תהליך או הסבר מסוים, אבל האם כך גם קורה בתחום השקעות בנדל״ן?

 

האם תמונות מעבירות את כל מה שצריך לדעת על השקעות נדל״ן בחו״ל?

כדי להגיע למצב שבו אתם יוצרים לעצמכם השקעה בטוחה, כדאי ואף רצוי לא להסתפק רק בתמונות, אלא ממש להגיע פיזית על מנת לבחון את מצב הנכס ולראות בעבור מה אתם משלמים.

כלומר, אי אפשר לאמוד את טיב הנכס מהסתכלות בתמונות בלבד, אלא שצריך לבדוק את הנכס עצמו, את הסביבה בה הוא נמצא ועוד המון נתונים נוספים כמו מערכות קירור, אינסטלציה ועוד שאי אפשר להעביר בתמונות.

כמו כן, תמונות הן דבר נורא סלקטיבי וכמעט בלתי אפשרי להעביר בצרור תמונות מידע מקיף על כל נקודה ונקודה בנכס, כמו גם מידע שחשוב בעיני המוכר הוא לאו דווקא מידע חשוב בעיני הקונה והדבר עלול להוביל לפספוס מידע אינטגרלי במערך התמונות, ולכן כדאי תמיד לבצע עסקת נדל״ן באופן פרונטלי.

 

דירות להשקעה – איפה כדאי לחפש?

מאחר ואנחנו מדברים על השקעות נדל״ן בחו״ל ניקח לדוגמא דירה להשקעה ביוון שהיא מדינה שממוקמת במרחק טיסה קצר מישראל יחסית לשאר המדינות והיא לא מצריכה השקעה של זמן בטיסה ארוכה מידי, על כן, השליטה על הנכס הופכת להיות נוחה יותר.

כמו כן, שיטת המיסוי על נדל״ן ביוון נחשבת לאטרקטיבית ביותר עבור המשקיע החיצוני ועבור המשקיע הישראלי בפרט משתי סיבות עיקריות:

  1. יוון מעודדת משקיעים זרים להגיע ותומכת בכך במיסוי כך שתשלומי המיסים למשקיעים נמוכים יחסית, למשל על מס רכישה תצטרכו לשלם כ-7 אחוזים ועיתים אפילו פחות ותהיו פטורים ממס שבח.
  2. אומנת המס המשותפת בין יוון לישראל מונעת כפל מס זאת אומרת שגם מס רווח הון וגם מס על שכירות מומסים רק ביוון ללא השלמת יתרת מס בישראל

 

תמונות – באמת יכולות להעביר לנו את כל המידע הדרוש?

כמו שציינתי למעלה, כשמדובר במצב שבו אנחנו עומדים בפני החלטה אם לרכוש או לרכוש מוצר מסוים נרצה לבחון אותו מקרוב, ולכן תמונות יכולות להציג לנו באופן חלקי על מצב המוצר או במקרה שלנו, הנכס.

על כן, אי אפשר לאמוד את טיב הנכס על ידי הסתכלות על תמונות בלבד, יש שיפרסמו תמונות שמראות שהנכס נראה על פניו במצב טוב וידלגו על צילום של דברים שצריכים להיות מטופלים ולא טופלו, ולכן תמונות לא יכולות להעביר את כל המידע הדרוש לנו.

ווילה

 

אולי יעניין אותך גם

הזמנה
בלוג הצילום
3 הזמנות לא שגרתיות לחתונה

אומרים שבכל הנוגע להזמנות לחתונה, יש 2 סוגים של אנשים. אלו שבוחרים את ההזמנה הכי פשוטה שיש, העיקר לסמן "בוצע" על המשימה הזו ואלו שמחפשים

קרא עוד »