כיצד תצלמו אירועים באופן המקצועי ביותר

צילום של אירוע זה לא עניין של מה בכך. שכן, מדובר במצב שמצריך מכם ידע מעמיק בתחום שכולל היכרות עם זוויות שונות, טכניקות ועוד. אם אתם רוצים לדעת לצלם אירוע באופן מקצועי מבלי ללמוד את התחום באופן מעמיק לאורך זמן, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי, במהלכו אנו נציג בפניכם את כל המידע שיאפשר לכם לצלם את האירוע הבא שלכם באופן המקצועי ביותר ובקלות. הישארו אתנו ותצאו מומחים.

 

תכירו קודם כל את אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך הנכונה לצילום אירועים באופן המקצועי ביותר, ראוי לומר לכם תחילה כי כתבנו את המדריך הנוכחי לאחר שהסתייענו בגורמים יודעי דבר. מדובר באנשי מקצוע שמצלמים אירועים כבר מעל לעשור. הגענו אליהם לאחר שכתבנו פוסט בקבוצה של צלמים מומחים בפייסבוק. ביקשנו מכמה מהם לציין בפנינו טיפים לצילום אירוע באופן מקצועי ולשמחתנו, הם נענו. אנו רוצים בהזדמנות זו להודות להם על כל המידע. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור.

 

טיפ מספר 1 לצילום אירועים באופן המקצועי ביותר –  צילום מגבוה

הטיפ המיוחד והמרשים ביותר שקיבלנו עד כה הוא לבצע צילום של תמונות מגבוה. זהו עניין שמוכר לרבים מאתנו. שכן, בשנים האחרונות יש לא מעט צילומים שנערכים באמצעות מצלמות רחף ורחפנים. ראוי לציין כי אם אתם מתכננים לצלם מגובה רב, כשאתם עומדים למשל על סולם או מעמד אחר, אתם צריכים לעבור קורס עבודה בגובה שיאפשר לכם להכיר את הסכנות הכרוכות בדבר ולהישמר.

 

טיפ מספר 2 לצילום אירועים באופן המקצועי ביותר – צילום מזווית נמוכה

אם יש לכם אירוע שכולל הרבה ילדים, כדאי שתדעו שהטיפ שנמסר לנו מספר פעמים בנושא זה נוגע לזווית הצילום שלהם. שכן, מסתבר כי בניגוד לצילום של מבוגרים, צילום של ילדים צריך להיעשות מזווית נמוכה. כלומר, מגובה העיניים של הילד. תנסו זאת ותגלו שהתמונות יצאו הרבה יותר טוב מאלו שבוצעו מגובה רגיל.

 

טיפ מספר 3 לצילום אירועים באופן המקצועי ביותר – צילום עם פלאש

רבים מאתנו נמנעים מלצלם עם פלש מכל מיני סיבות. אך ראוי לציין כי ישנם מצבים שמצריכים שימוש בפלש כדי להאיר את הנוכחים בתמונה. עשו שימוש נכון ותשימו לב – אם אחד או יותר מהמצבים הבאים באים לידי ביטוי, זה סימן לצלם עם פלש:

  • אם יש משחקי אור וצל על האנשים בתמונה
  • אם רוב האזור חשוך

 

כמה מילים לסיום המדריך

המדריך הנוכחי מסתיים בעוד כמה שורות וזו ההזדמנות שלנו לאחל לכם, קוראים יקרים, שתיישמו את הטיפים המקצועיים שצוינו לעיל ותהפכו ממש בקרוב לצלמים מקצועיים מבלי שתלמדו קורס צילום מעמיק בנושא. זכרו פרט חשוב – אם אתם מצלמים בגובה, עליכם להישמר ולעבור קורס שיציג בפניכם את כל המידע בנוגע לבטיחות בצילומים.

מצלמה איכותית

 

אולי יעניין אותך גם

הזמנה
בלוג הצילום
3 הזמנות לא שגרתיות לחתונה

אומרים שבכל הנוגע להזמנות לחתונה, יש 2 סוגים של אנשים. אלו שבוחרים את ההזמנה הכי פשוטה שיש, העיקר לסמן "בוצע" על המשימה הזו ואלו שמחפשים

קרא עוד »