3 הזמנות לא שגרתיות לחתונה

אומרים שבכל הנוגע להזמנות לחתונה, יש 2 סוגים של אנשים. אלו שבוחרים את ההזמנה הכי פשוטה שיש, העיקר לסמן "בוצע" על המשימה הזו ואלו שמחפשים אחר הזמנות לא שגרתיות. כאלו שיאפשרו להם להיראות בולטים בשטח. זה לא משנה מאיזו קבוצה מבין השתיים אתם נמנים. שכן, המדריך הזה מתאים לכולם. הישארו אתנו ותגלו את ההזמנות הלא שגרתיות שיאפשרו לכולם לזכור את האירוע שלכם.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים על ההזמנות הלא שגרתיות לחתונה, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. החלטנו לכתוב אותו לאחר שפנינו אל כמה גורמים שיודעים דבר או שניים על הזמנות לא שגרתיות. מדובר בזוגות שהתחתנו בשנים האחרונות והם עיצוב בעצמם הזמנות שכאלה. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו סקר בנושא והעלינו אותו לפלטפורמות שונות ברחבי הרשת. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שסייע לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותו, המדריך הנוכחי עולה לאור והוא צפוי להביא לשינוי מהותי בנושא.

 

ההזמנה ה – 1 הלא שגרתית לחתונה שאתם צריכים להכיר

ההזמנה שנבחרה להגיע אל המקום הראשון היא זו של חן ודוד. בני זוג שהתחתנו לפני כמעט עשור. לדבריהם, היה להם ברור שהם משקיעים בהזמנה של הזמנות לחתונה שהן לא שגרתיות. לכן, בני הזוג יצאו ללקט ביער עלי שלכת והם הכינו הזמנה שעליה הודבקו עלי שלכת. לדבריהם, העיצוב הייחודי נבחר בעקבות התאריך שהם בחרו – בשיאה של עונת הסתיו.

 

ההזמנה ה – 2 הלא שגרתית לחתונה שאתם צריכים להכיר

ההזמנה שהגיעה אל המקום ה – 2 בדירוג שלנו שייכת ליפית ונוח. הם התחתנו לפני כמה חודשים ולדבריהם, הם הכינו את ההזמנה שלהם די בקלות בזמן שנפשו בגואה שבהודו. הם החליטו להתחתן בספונטניות כמה ימים לאחר חזרתם לארץ. כך שהם חרטו על החול את הפרטים הבאים והפכו את החול הלבן של הודו להזמנה ייחודית:

  • שמותיהם
  • תאריך החתונה
  • השעה

 

ההזמנה ה – 3 הלא שגרתית לחתונה שאתם צריכים להכיר

ההזמנה שהגיעה אל המקום ה – 3 והמכובד היא זו של יעלה ונתן. בני הזוג התחתנו השבוע ולדבריהם, ההזמנה שלהם הייתה עשויה מאבן. הם חרטו על אבן גדולה את הפרטים שלהם ולאחר מכן, צילמו אותה ושלחו את התמונה לכל המוזמנים. הם בחרו באבן בגלל ששניהם חובבי טיפוס וטבע, כך שבחירה בחלק איתן וחזק כמו אבן מסמלת את הזוגיות שלהם שמתקיימת כבר כמה שנים טובות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר מקרוב את 3 ההזמנות הלא שגרתיות לחתונה שאתם חייבים להכיר. כעת, כשיש לכם את כל המידע המקיף בנושא, נותר לכם רק לחשוב על הזמנה לא שגרתית לעצמכם. אתם מוזמנים לשתף אותנו ולשלוח תמונה של ההזמנה הנבחרת.

מכתב

 

אולי יעניין אותך גם