כל הציוד הדרוש לצילום אירוע

כדי לצלם אירוע ברמה גבוהה יש צורך בציוד איכותי ומתקדם. בזמן שיש מי שסבורים שמדובר אך ורק בציוד שנוגע לתחום הצילום, יש מי שיודעים שיש צורך בציוד נוסף, מתחומים אחרים. במדריך הנוכחי אנו נציג בפניכם, קוראים יקרים, את כל הציוד שאתם צריכים שיהיה לכם בהישג יד כשאתם מצלמים אירוע. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום צילום האירועים.

 

מי הם האנשים שעומדים מאחורי המדריך?

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם גורמים מקצועיים שיודעים דבר או שניים על ציוד שדרוש לצילום אירועים. מדובר בצלמי אירועים שעוסקים בתחום לאורך שנים. הם צילמו עד היום מגוון רחב של אירועים, למשל:

  • בר מצוות ובת מצוות
  • חתונות
  • מסיבות רווקות
  • מסיבות טבע ועוד

ביקשנו מהגורמים הללו לשלוח לנו את רשימת הציוד שמלווה אותם בכל אירוע ולשמחתנו, קיבלנו רשימה ארוכה אותה סיווגנו ל – 3 קטגוריות שונות. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, המדריך עולה לרשת והוא צפוי להקל על רבים שעוסקים בתחום הצילום או מתכננים לעבוד בו בהמשך.

 

סוג ציוד מספר 1: ציוד התאורה והחשמל שדרוש לצילום האירוע

סוג הציוד ה – 1 הוא זה שנוגע לתחום התאורה והחשמל. מדובר בעצם בגנרטור שיאפשר לצוות הצילום להסתייע בו במידה ותהיה נפילת חשמל במקום. בנוסף לכך, יש צורך גם ברינג של תאורה (ואם יש כמה, אז בכלל טוב). ראוי לציין כי מרבית הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו לנו שהם משכירים את הציוד הזה מאתר פאזה שידוע כמקצועי ואמין.

 

סוג ציוד מספר 2: ציוד צילום שדרוש לצילום האירוע

אי אפשר לכתוב על ציוד שדרוש לצילום אירוע מבלי לציין את המצלמה. שכן, אי אפשר בלעדיה. בנוסף למצלמה הרגילה, יש גם תוספות של עדשות מיוחדות שמאפשרות לצוות הצלמים לצלם תמונות ייחודיות. יש מי שאמרו שהם גם מביאים איתם חצובה שתקל בצילומים המשפחתיים ופלש חיצוני למקרה שמדובר באירוע שמתקיים במקום חשוך.

 

סוג ציוד מספר 3: ציוד הגבהה שדרוש לצילום האירוע

יכול להיות שזה ישמע לכם תמוהה, אבל מסתבר שצלמים צריכים שיהיה להם צילום להגבהה. אין מדובר כאן בציוד שמותאם לצלמים נמוכים. אלא בציוד שמשמש את כל הצלמים באשר הם. ציוד זה בעצם מאפשר לצלם להוציא תמונות מגובה רב ולתעד את האורחים מגבוה. מרבית הצלמים ציינו שהם עושים שימוש בציוד הגבהה בעיקר בחתונות דתיות, בהן יש צורך לצלם מבעד למחיצה.

 

כמה מילים לקראת סיום

רגע לפני שהמדריך מסתיים, אנו רוצים לאחל לכם, קוראים יקרים, שתגיעו תמיד לכל אירוע עם כל הציוד הדרוש לכם. כעת, כשיש לכם את רשימת הציוד המלאה, אתם יכולים פשוט להדפיס אותה ולבדוק בכל פעם, לפני היציאה, כי אתם מחזיקים בכל הפריטים שצוינו לעיל. שיהיה בהצלחה!

מצלמה איכותית

 

אולי יעניין אותך גם

הזמנה
בלוג הצילום
3 הזמנות לא שגרתיות לחתונה

אומרים שבכל הנוגע להזמנות לחתונה, יש 2 סוגים של אנשים. אלו שבוחרים את ההזמנה הכי פשוטה שיש, העיקר לסמן "בוצע" על המשימה הזו ואלו שמחפשים

קרא עוד »