יום צילום במסגרת החתונה

יום הצילום של החתונה הוא היום המרגש אך גם הלחוץ ביותר. כיצד ניתן לתכנן אותו בצורה הטובה ביותר?

 

יום החתונה – צילום רק ע"י צלם מקצועי

יום החתונה הוא היום המאושר והמרגש ביותר בחייהם של כל זוג, אולם הוא טומן בחובו הרבה מאוד לחץ. לכן, חשוב מאוד לבחור בצלם לאירועים אשר יודע לספק את כל המרכיבים השונים כך שיום החתונה שלכם יצולם בצורה המקצועית ביותר ובאמצעות ליווי צמוד של צלם אשר ידע לספק את הסגנון אותו אתם רוצים להעביר בתמונות באמצעות רגש ודרמה. אחת הבעיות הקשות ביותר עמן נתקלים זוגות רבים היא בארגון יום החתונה עצמו מבחינת הצילום. צלם אירועים מקצועי ידע לנהל את תחילת היום ועד סופו, זאת כחלק משרשרת ארוכה של פעולות אותן הוא צריך לבצע ועל נדרשת כאן מיומנות רבה. על כן, בחרו בצלם אשר יש לו ניסיון בתחום ואשר יכול לתת להם לוחות זמנים מדויקים עוד בטרם יום הצילום כך שתוכלו לדעת בדיוק כיצד יתנהל היום, זאת לשם ההפחתה בלחץ והנאה מהיום עצמו מבלי לחשוש. ההמלצה החשובה ביותר שאותה אנו יכולים להעניק לכם היא בראש ובראשונה לשכור צלם אשר יש לכם כימיה איתו, זאת משום שיום צילום מוצלח במסגרת יום החתונה מחייב הבנה של שני הצדדים לגבי הסגנון והמהות אותה נרצה לשקף.

 

כלה מצטלמת ביער

 

כיצד לבחור צלם לאירועים?

בחירה של צלם ליום האירוע, בפרט לחתונה הוא בחירה קריטית ביותר בעבור זוגות רבים, זאת משום שהשוק כיום מוצף במאות צלמים אשר מציעים שורה ארוכה של הצעות אטרקטיביות. אולם, הצעת מחיר נמוכה מדי היא בהחלט בגדר נורת אזהרה וזאת משום שצילום יום חתונה לא מסתכם רק ביום עצמו אלא במכלול רחב של מיומנות והפקת תוצרים, ועל כן בדקו היטב כי המחיר אותו אתם מקבלים משקף את הממוצע בתחום כמו גם את היקף העבודה הנדרש. בנוסף, מומלץ לבדוק לגבי המלצות של זוגות אחרים אשר אותו צלם לאירועים צילם אותם וזאת כדי לקבל הבנה לגבי איכות השירות כמו גם התוצרים. טיפ נוסף וחשוב מאוד הוא בדיקה של תיק העבודות של הצלם, זאת כדי להתרשם מעבודתו לאורך השנים וכיצד הוא מתאים את הסגנון שלו לכל זוג.

 

יום צילום במסגרת החתונה – לו"ז קפדני

יום צילום במסגרת יום החתונה מחייב לו"ז קפדני ומסודר ביותר, זאת כדי לתזמן את כל מהלך הצילום על הצד הטוב ביותר. לכן, אם מדובר לדוגמא בחתונת צהריים ביום שישי לרוב יום הצילום יחל בשעה 05:30 בבוקר, זאת כדי לבצע את הצילום של ההכנות ולכל היותר יציאה מחדר ההתארגנות עד השעה 11:00, לטובת צילומים זוגיים. חשוב לציין כי אם אתם מתכננים חתונת צהריים, מומלץ לבצע את הצילומים האינטימיים כמה ימים לפני התאריך המיועד, זאת כדי להפחית מהלחץ והמהירות. בנוסף, חשוב לשקף לצלם את הלו"ז המלא של האירוע כולל זמן הגעת המשפחה והאורחים, מועד קיום החופה, סלואו ראשון וכו' וזאת כדי שהוא ידע להתאים את הזמנים השונים בהתאם לרצון שלכם.  לכן חשוב מאוד להכיר בין הצלם לבין מנהל האירוע כך שיתנהל סנכרון מלא בין יום החתונה לבין יום הצילום, כך שיהיה מספיק זמן להפסקות כמו גם ביצוע צילומי משפחה וחברים. בנוסף, גם אם מדובר בחתונה אשר מתקיימת בערב חשוב לשים לב לגבי בחירת הלוקיישן לצילומים. זוגות רבים נוטים לסמוך על צלם האירוע שיבחר את הלוקיישן אולם יש מקום בהחלט למתן חוות דעת אישית וזאת בהתאמה לסגנון שלכם, כך שהלוקיישן יהיה תואם לאורח החיים שלכם.  כלומר,  תכנון מדויק של יום החתונה והתזמון של כל שלב ושלב במהלך היום, כמו גם בחירה משותפת של הלוקיישן וחשיבה על זמנים אשר היא קריטית ביותר, זאת משום שלוקיישן אשר מרוחק מאולם החתונה יכול לקחת זמן חשוב ביותר מהצילומים אשר יתבצעו לאחר מכן באולם ועל כן חשוב לבצע תכנון קפדני עוד בטרם החל יום האירוע וזאת בירידה לפרטים הקטנים יותר, הן כדי להקל על עבודות של צלם לאירועים כמו גם להקל עליכם לפני היום הגדול וקבלת תמונה טובה לגבי כיצד עומד להיראות היום המרגש ביותר בחייכם.

אולי יעניין אותך גם

איש מקצוע
צילום אירועים
איך להזמין צלם לבת מצווה

לחגוג בת מצווה לילדה זה אירוע מרגש מאוד ולכן אנחנו יכולים להבין מדוע גם אתם, כמו הורים רבים אחרים, הייתם רוצים ליצור את החוויה המושלמת.

קרא עוד »