לתפוס את הרגע – המזכרת המושלמת מכל אירוע

ההתרגשות כבר באוויר, ההזמנות נשלחו והחליפות יצאו מניקוי יבש. בר מצווה, ברית או חתונה הם אירועים שחשוב להנציח ולהפוך את הרגע הנוצץ לזכרונות שמורים היטב. לכן בנוסף לאולם מושלם ודי ג׳י מעולה שיקפיץ את האוירה חשוב לבחור צלם מקצועי שילווה אתכם לאורך האירוע מתחילתו ואת סופו וילקט עבורכם את הרגעים המרגשים והעוצמתיים ביותר כדי שלא תפספסו אף רגע.  

 

צילום אירועים מודרני

תחום הצילום עבר בשנים האחרונות פיתוח מואץ, הצילום הדיגיטלי מאפשר תמונות חדות ומלאות חיים מאי פעם, ובתוספת תוכנות מחשב מתאפשרת גם הדפסה מיידית של תמונות עוד בזמן שהאירוע עדיין מתרחש. דוגמא מצוינת לכך היא הדפסה על מגנטים. צלמים מקצועיים כגון  הלל צילום מגנטים לאירוע בוחרים מתוך מאות תמונות שצולמו באירוע את הטובות ביותר, כמובן תוך התייעצות עמכם, והתמונות הנבחרות יוצגו לראווה על לוח מזכרת לאורחים, לקחת הביתה.

 

מדוע דווקא צילום מגנטים?

המגנט עליו מודפסת התמונה עמיד והתמונה אינה דוהה ( כל עוד אינה נחשפת לזמן ממושך בשמש קופחת ) ויכול להשמר במשך שנים. כמו כן יחסית להוצאות על מזכרות אחרות הוא נחשב זול וזמין. צלמים מקצועיים גם נוהגים לשמור קבצים לזמן מה למקרה שתרצו להזמין עוד מגנטים לאורחים שאיבדו או שכחו לקחת את המגנט הביתה והיו שמחים לקבלו.

 

איפה אני יכול למצוא צלמים מקצועיים?

בארץ פועלים מאות צלמים מקצועיים שמגיעים לכל אירוע בכל נקודה בארץ. מומלץ לבדוק באתרי צילום ולשאול את גם את בעל האולם שפעמים רבות משתף פעולה עם צלמים איכותיים. במהלך האירוע דאגו להציג בפני הצלם את האורחים החשובים ביותר כגון משפחה קרובה ואורחי כבוד שחשוב לכם להנציח, על מנת שהוא יבין במי הוא צריך להתמקד.

 

סגנונות צילום שונים

בין הצלמים המקצועיים תמצאו מגוון גדול של סגנונות וטעמים. צילום הוא אמנות, ולכן מאד מומלץ לבקש תיק עבודות ולשאול מה הסגנון המועדף שלהם. ישנם סגנונות של צילום בשחור לבן, בפילטרים שונים, זוויות צילום מעניינות, שימוש באביזרים מיוחדים כמו תא צילום או מסגרת שאותה מחזיקים האורחים ועוד כיד הדמיון הטובה עליכם.

 

לאחר האירוע

לאחר האירוע תקבלו מן הצלם קבצי מחשב ובהם מאות תמונות. מתוכם תוכלו לבחור את הטובים ביותר ולסדר אותן באלבום. צלמים מקצועיים רבים אינם מסתפקים רק בצילום עצמו אלא גם מפיקים אלבומים דיגיטליים או מודפסים מרהיבים למזכרת מושלמת. בכל מקרה תוכלו לקבל את הקובץ השלם ולשמור אותו אצלכם כדי שכל רגע ורגע מן האירוע יישמר לעד.

 

אז, חייכו!

צילום אירועים מקצועי הוא אחד המרכיבים החשובים באירוע שלכם, בדיוק כפי שתקפידו על מנות מעולות, אולם מרשים ומוסיקה שקולעת לטעמכם, כך חשוב גם לבחור צלם מקצועי מיומן אשר ינציח את הרגעים הכי יפים שלכם.

צַלָם

אולי יעניין אותך גם

איש מקצוע
צילום אירועים
איך להזמין צלם לבת מצווה

לחגוג בת מצווה לילדה זה אירוע מרגש מאוד ולכן אנחנו יכולים להבין מדוע גם אתם, כמו הורים רבים אחרים, הייתם רוצים ליצור את החוויה המושלמת.

קרא עוד »
בעל ואישה מחזיקים יין
צילום אירועים
יום צילום במסגרת החתונה

יום הצילום של החתונה הוא היום המרגש אך גם הלחוץ ביותר. כיצד ניתן לתכנן אותו בצורה הטובה ביותר?   יום החתונה – צילום רק ע"י

קרא עוד »