אטרקציות צילום אינטראקטיביות למזכרת מאירוע

אתם מתכננים לעשות אירוע בקרוב וחושבים איך לשדרג אותו?

חשוב לכם שכל האורחים שמגיעים לחגיגה שלכם יוכלו ליהנות מהחוויה עצמה וגם מאטרקציות שונות?

עיינו במאמר שלפניכם וקבלו רעיון נפלא שיהפוך כל אירוע לחגיגה מיוחדת במינה.

 

 

מה זה תא צילום ולמה זה כדאי?

אתם זוכרים את אותם תאי צילומים ישנים שניתן היה למצוא בקניון או בנקודות שונות ברחוב? אנשים היו נכנסים אליהם, מצטלמים בדרך פשוטה, ממתינים כמה דקות ומקבלים את התמונות. עם זאת, היום, כאשר מדברים על תא צילום לאירועים מדברים על אופציה הרבה יותר מודרנית, מצחיקה ויפה. למעשה בתא הצילום הזה, שניתן להעמיד בכל מקום באירוע שלכם, בין אם זה על יד הבר ובין אם זה בכל נקודה אחרת, מחכים לאורחים אביזרים שונים. הם יכולים לבחור את התפאורה של הצילום, את האביזרים הנכונים ובסופו של דבר לעמוד בארבע פוזות שונות ולהצטלם. את התמונות הם יקבלו מהר מאוד מודפסות על גבי מגנט, מה שאומר שזו תהיה לא רק חוויה נפלאה של צילום, אלא גם מזכרת שהם ייהנו ממנה מאוד.

 

האם אפשר להכין תא צילום כזה לבד?

לכאורה, לכל אחד מאתנו יש את כל הטכנולוגיה הנדרשת כדי להכין לבד תאי צילום, כי למי מאתנו אין מדפסת משוכללת? עם זאת, כדאי שתדעו שתא צילום אינטראקטיבי ומוצלח זה לא משהו שכדאי להכין לבד. צריך את המבנה עצמו של תא הצילום וגם צריך לדאוג לאופציות טכנולוגיות שונות מבחינת התפאורה. כמו כן, המדפסת שבסופו של דבר תדפיס את התמונות על גבי מגנטים חייבת להיות כמה שיותר מהירה ויעילה, כך שברור מדוע מדובר על שירות שעדיף להזמין מאנשי המקצוע הכי טובים שיש. החדשות הטובות הן שיש היום הרבה חברות שיכולות לספק לכם שירות נהדר בתחום הזה, אז למה שלא תפנו אל אחת מהן? חבל להכביד על עצמכם ולנסות לעשות את זה לבד, כי אם אתם מצפים לתוצאה מושלמת, רצוי לפנות כמה שיותר מהר אל הטובים ביותר.

 

האם זה שירות יקר?

זה ברור שכל אטרקציה בתחום הצילום שתרצו לשלב בעסק שלכם תעלה כסף, אך האמת היא, שהיום זה כבר לא חייב להיות יקר כמו בעבר. זה לא משנה אם מה שמעניין אתכם זה תא צילום אינטראקטיבי לאירוע או שאתם מחפשים כל אטרקציה אחרת, כי בכל מקרה יש טעם לבדוק כמה עולה. זה נכון שחברה מקצועית תגיע לאירוע שלכם ותבנה שם, איפה שאתם תחליטו, את תא הצילום, אך זה לא אומר שאתם חייבים לשלם על כך סכום גבוה מידי. יש אפשרות גם להשוות מחירים ולראות איפה מחכה לכם הדיל הכי מוצלח, אז למה שלא תעשו זאת? אתם תראו שכל האורחים שלכם ישתמשו בתא הצילום וזה יתרום רבות להצלחת החגיגה.

תמונה

אולי יעניין אותך גם

איש מקצוע
צילום אירועים
איך להזמין צלם לבת מצווה

לחגוג בת מצווה לילדה זה אירוע מרגש מאוד ולכן אנחנו יכולים להבין מדוע גם אתם, כמו הורים רבים אחרים, הייתם רוצים ליצור את החוויה המושלמת.

קרא עוד »
בעל ואישה מחזיקים יין
צילום אירועים
יום צילום במסגרת החתונה

יום הצילום של החתונה הוא היום המרגש אך גם הלחוץ ביותר. כיצד ניתן לתכנן אותו בצורה הטובה ביותר?   יום החתונה – צילום רק ע"י

קרא עוד »