איך להתכונן לצילומי חתן וכלה

בין אם אתם מודעים לכך ובין אם לא, אחד החלקים הכי חשובים של יום החתונה, היום המאושר בחיים שלכם, הוא החלק של הצילומים.

בעוד זוגות רבים מתכוננים אל החלק הזה עם צילומים מקדימים, זוגות מסוימים מגיעים אל יום החתונה ובפעם הראשונה ניצבים ביחד אל מול המצלמה.

המעמד הזה עלול בהחלט להיות מביך ולהעמיד אתכם במצב לא כל כך נעים, אז בשביל להימנע ממנו מראש הכנו לכם את המאמר שיסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על איך להתכונן לצילומי חתן וכלה.

אז בואו נפסיק להתבייש ונעשה את זה כמו שצריך!

 

מה כבר יש להתכונן?

צילומי חתן וכלה הם מעמד שלא כל אחד רגיל אליו. אנשים רבים שלא מגיעים מעולם האופנה, הסטיילינג או האמנות נפגשים בפעם הראשונה בחיים שלהם עם צלם מקצועי שמתעד כל צעד ושעל שלהם, והמעמד, איך לומר בעדינות, מוציא מהם כל מיני זוויות לא כל כך טבעיות. אם הזוג בוחר מראש להתכונן לצילומי חתן וכלה, המצב הזה יכול להימנע ולהוציא מהם דווקא תמונות לא רעות בכלל. אז איך עושים את זה?

 

איך להתכונן לצילומי חתן וכלה

אחרי שביררתם את כל מה שצריך לדעת על חליפות חתן מחירים, שמלות כלה, מחירים של ספקים ועוד – הגיע היום הגדול שאליו התכוננתם במשך כל כך הרבה זמן- יום החתונה. עוד הרבה לפני שתגיעו לאולם מחכה לכם בוקר עמוס באיפור, עיצוב שיער, התארגנויות והתרגשויות, וכמובן – הצילומים המדוברים.

על מנת לא לעמוד במעמד המביך, אחד הדרכים להתכונן לצילומי חתן וכלה היא לעשות יום של צילומי זוגיות. כחודש או חודשיים לפני החתונה תוכלו לקבוע עם הצלם או הצלמת שלכם מועד שבו תסעו ביחד ללוקיישן יפה כמו חוף הים, מבצרים עתיקים או יערות ברחבי הארץ ותתרגלו את המעמד שבו אומרים לכם איך לעשות, באיזו תנוחה לשבת, מתי לחייך ומתי להיות רציניים ולתת מבט עמוק אחד אל השני. כל אלו יפיגו את המתח בצילומים של יום החתונה עצמו, ואתם תרגישו הרבה יותר בנוח עם עצמכם.

 

צילומי טראש דה דרס – אפשר גם עם חבר קרוב

בשביל להתכונן לצילומי חתן וכלה לא צריך לתאם בהכרח עם הצלם של יום האירוע, אפשר גם לעשות את זה עם חבר או חברה שקרובים אליכם ואתם מרגישים איתם בנוח ויש להם מצלמה מקצועית שתוכל לתעד אתכם במגוון פוזות ומיקומים שונים. עצם העמידה מול המצלמה וההקשבה לחבר או החברה יתחילו לתת לכם הרגשה משוחררת יותר ויאפשרו לכם לתרגל את הדבר האמיתי עוד לפני שהוא קורה באמת.

 

והכי חשוב – התרגלו לחייך!

כדי להתכונן לצילומי חתן וכלה כראוי, דעו אילו זוויות מחמיאות לכם יותר ואילו פחות, איזה חיוך מתלבש לכם בטבעיות על הפנים ואיזה נראה דווקא מאולץ ולא אמיתי. בעזרת כל אלו תוכלו להתכונן לצילומי חתן וכלה בצורה המיטבית. שיהיה המון מזל טוב!

צילום בים

אולי יעניין אותך גם

איש מקצוע
צילום אירועים
איך להזמין צלם לבת מצווה

לחגוג בת מצווה לילדה זה אירוע מרגש מאוד ולכן אנחנו יכולים להבין מדוע גם אתם, כמו הורים רבים אחרים, הייתם רוצים ליצור את החוויה המושלמת.

קרא עוד »
בעל ואישה מחזיקים יין
צילום אירועים
יום צילום במסגרת החתונה

יום הצילום של החתונה הוא היום המרגש אך גם הלחוץ ביותר. כיצד ניתן לתכנן אותו בצורה הטובה ביותר?   יום החתונה – צילום רק ע"י

קרא עוד »