רעיונות מגניבים לבוק בת מצווה

אין ספק כי בת המצווה הוא שלב מיוחד בחייה של כל נערה, אותו הרגע בו כל ילדה מתחילה את המסע האישי והמרגש בדרך לבגרות ועצמאות. כיוון שמדובר ברגע מיוחד כדאי להקדיש מחשבה לגבי האופן שבו הרגע מתועד. הכנת בוק לבת מצווה הוא מנהג נפוץ למדי אך אם תפעילו מעט תושייה ויצירתיות, הכנה של בוק מושקע לבת מצווה יכולה להיות חוויה משמעותית ומהנה הרבה יותר מהכנה של עוד אלבום תמונות משפחתי. התבססו על פעילויות ודימויים אשר קרובים ללבה של כלת השמחה ותקבלו בוק בת מצווה מרגש וקסום במיוחד.

 

צבע אהוב

צילומים מונוכרומטיים הם תמיד הצילומים העוצמתיים ביותר. בין אם ידוע לכל שילדת הבת מצווה היא מעריצה אדוקה של וורוד ובין אם כלת השמחה מתעקשת שאין לה צבע שהיא מעדיפה, קחו רגע ובררו אותה איזה צבע ממלא את ליבה שמחה, רוגע, התרגשות או כל רגש חיובי אחר. אחרי שנסגרתם על הצבע דאגו לאיפור, בגדים, קישוטים לשיער ואפילו פאות באותו צבע אהוב. מצאו רקע בסביבה הטבעית שלכם או אפילו העזרו במסך ירוק. סט צילומים שכזה יפתח לכם את התאבון היצירתי ויגרום לכלת בת המצווה הנאה מובטחת.

נופים וטבע

בכל אלבום תמונות שתפתחו צילומי נופים הם פופולריים ביותר. הרים מושלגים, חופים מוזהבים, שדות ירוקים או עלי שלכת, כל עוד יש בתמונה צמחייה ותאורה טבעית העין האנושית תמשך לתמונות אלה ותפיק מהן הנאה רבה. לכן אין ספק שכל בוק בת מצווה מוצלח צריך יום צילומים בחיק הטבע, תחת כיפת השמיים. בכל מזג אוויר, בכל חלקת אדמה יש תמונה מדהימה למצוא, תנו לכלת השמחה להנות מהיום שלה והקפידו להישאר דרוכים עם המצלמה שכן הרבה מן התמונות המוצלחות ביותר הן ספונטניות.

 

פעילות אהובה של כלת בת המצווה

אין כמו תחביב אהוב כדי להוציא שמחה מכל מושא צילומים. בררו איזה פעילות מיוחדת משמחת את נערת בת המצווה במיוחד וארגנו לה יום כיף בהפתעה. תחביבים כמו רכיבה על סוסים, ציור בצבעי גואש או אקריליק, ריקוד או אפילו טיול עם הכלב המשפחתי הן לכאורה חלק אינטגרלי מחייהן של נערות רבות, אך למעשה מדובר ברגעים מלאי קסם וחן שמומלץ לארגן במיוחד עבור יום צילומים.

 

משפחה וחברים

גם לחברים וגם למשפחה יש מקום מיוחד וחשוב בגל חגיגת בת מצווה. ארגנו יום צילומים מיוחד והזמינו את כל מי שיקר ללבה של נערת בת המצווה למאורע. כדאי לחשוב על סגנון לבוש או צבע אחיד כדי לקשר בין כולם וניתן לבחור בני משפחה או חברים קרובים יותר לצילומי אחד על אחד.

אז בין אם כלת השמחה היא ביישנית ונחבאת אל הכלים ובין אם היא חברותית במיוחד ונהנית להיות תחת אור הזרקורים, צילום בוק גדוש ברגעים מלאי שמחה ועניין יבטיח שתיצרו תיעוד מרגש עבור הרגע החשוב הזה בחייה של כל אישה צעירה.

 

אולי יעניין אותך גם

איש מקצוע
צילום אירועים
איך להזמין צלם לבת מצווה

לחגוג בת מצווה לילדה זה אירוע מרגש מאוד ולכן אנחנו יכולים להבין מדוע גם אתם, כמו הורים רבים אחרים, הייתם רוצים ליצור את החוויה המושלמת.

קרא עוד »
בעל ואישה מחזיקים יין
צילום אירועים
יום צילום במסגרת החתונה

יום הצילום של החתונה הוא היום המרגש אך גם הלחוץ ביותר. כיצד ניתן לתכנן אותו בצורה הטובה ביותר?   יום החתונה – צילום רק ע"י

קרא עוד »