ההכנות שצריך לעשות ליום צילום

עומדים בפני יום צילום מרגש וחשוב? להלן כל ההכנות שצריך לעשות בטרם החל יום הצילום.

 

צילום אירוע

 

יום צילום – טיפים חשובים

יום צילום הוא יום מיוחד ביותר, בטח אם מדובר ביום צילום של חתונה, אירוע או כל מאורע מרגש אחר. לכן, חשוב מאוד לבצע הכנה מוקדמת וזאת כדי שתגיעו כמה שיותר מוכנים (ויפים) ליד הצילום שלכם. איגדנו עבורכם את הטיפים החשובים ביותר לגבי ההכנות אותן יש לבצע לקראת יום הצילום:

  • הירגעות: בין אם מדובר בחתונה או באירוע חשוב מאוד להירגע ולנוח כמה שאפשר, זאת משום שאף אחד לא רוצה לראות את עצמו לחוץ ועצבני ביום עצמו. לכן, מומלץ מאוד לקחת כמה שעות לעצמכם ולהתפנק במסג' טוב או אפילו צפייה מרגיעה בסרט, הכול כדי שתגיעו כמה שיותר מוכנים ורגועים ליום הצילום.
  • תכנון מקדים: על מנת להגיע מוכנים כמה שאפשר ליום הצילום חשוב מאוד לבצע ביחד עם הצלם תכנון מקדים לגבי יום הצילום, כך שתוכלו להיות שלווים ורגועים ולדעת כי כל שעה ביום הצילום הזו תנוצל באופן הטוב ביותר. צלם לאירועים לדוגמא יידע להתאים לכם לו"ז שלם עוד בטרם החל יום הצילום, כך שתוכלו לדעת מתי אתם נעים בין לוקיישנים, איפה תצולמו ומתי בדיוק יתקיים כל צילום בין אם מדובר בצילום סטילס או וידיאו וזאת על מנת שכל יום הצילום ינוהל מא' ועד ת' וכי כל התמונות יצולמו בזמן.
  • ביצוע טיפולים משלימים: אין ספק כי תמונה טובה היא תמונה שבה אתם נראים במיטבכם. לכן, פנקו את עצמכם ביום טיפול אשר כולל בין השאר החדרה של לחות לפנים, תסרוקת חדשה או התאמה של איפור כך שביום הצילום שלכם תראו במיטבכם, זוהרים ויפים מתמיד. בנוסף, מומלץ שלא לבצע שינויים דרסטיים לפני יום הצילום הן מבחינת צבע השיער או האיפור וזאת משום שכולנו מעוניינים שבסופו של דבר תוצאות יום הצילום ישקפו במדויק אותנו ואת המהות שלנו, ולכן ביצוע טיפול משלים צריך להיות מותאם באופן אישי למראה.
  • התאמה מראש של בגדים ונעליים: על מנת שיום הצילום יהיה מוצלח ככל האפשר חשוב מאוד לבחור גם בגדים ונעליים אשר יתאימו לקונספט הצילום. לכן, מומלץ לבצע התאמת ציפיות אל מול צלם לאירועים וזאת על מנת לוודא כי הסגנון של הנעליים והבגדים יתאים בדיוק לקונספט אותו בחרתם ותכננתם מראש.
  • השתמשו בעזרים: יום צילום מוצלח אשר מתבצע בסטודיו כמו גם בצילומי חוץ הוא מוצלח כאשר נעשה שימוש בעזרים ואקססוריז שונים אשר יכולים לגרום לתמונה "לבלוט" ולהפוך למעניינת. על כן, עוד לפני קיום יום הצילום ההכנה החשובה ביותר היא בקנייה של אביזרים שונים בתיאום מראש עם הצלם.
  • להקפיד לאכול לפני יום הצילום: אומנם מדובר בהכנה די בסיסית אולם רבים נוטים לפסוח עליה ובכך לגרום ליום הצילום להשתבש. לרוב, יום צילומים הוא יום ארוך, בייחוד כאשר מדובר באירוע. על כן, דאגו מראש לאכול כמו שצריך כמו גם להביא עמכם חטיפים קטנים כדי לשמור על הבטן מלאה עד לקיום האירוע.
  • בחירת לוקיישן להכנות: על מנת להתכונן היטב ליום הצילום, בייחוד כאמור אם מדובר בחתונה או באירוע גדול חשוב מאוד לבחור בלוקיישן מרגיע ונעים אשר נמצא בקרבת מקום למקום בו אתם עומדים להצטלם, זאת כדי למנוע נסיעות ארוכות וכתוצאה מכך גם בזבוז זמן יקר ביום הצילום. לכן, עוד בטרם החל יום הצילומים גבשו לעצמם את המקום בו תרצו להתארגן מראש כך שהוא יהיה זמין, נוח ובעיקר קרוב.
  • התאמת ציפיות: הכנה בסיסית ביותר ליום צילום היא תיאום ציפיות אל מול הצלם. חשוב מאוד לשקף לצלם בדיוק מה אתם רוצים שיתקבל מיום הצילום, מהו הקונספט והסטייל האהוב עליכם כמו גם מה אתם מצפים לקבל בסיום – כולל מספר התמונות, הוידיאו וכו'. לא מעט אנשים חשים עוגמת נפש רבה בסיום יום הצילום וזאת משום שהם לא ביצעו תיאום ציפיות מול הצלם ולכן מדובר בהכנה חשובה ביותר אותה יש לבצע בטרם תחילת יום הצילום וזאת על מנת שבסופו של דבר התוצאה המתקבלת תהיה לשביעות רצונם שלכם וכמובן של הצלם.

 

אולי יעניין אותך גם

איש מקצוע
צילום אירועים
איך להזמין צלם לבת מצווה

לחגוג בת מצווה לילדה זה אירוע מרגש מאוד ולכן אנחנו יכולים להבין מדוע גם אתם, כמו הורים רבים אחרים, הייתם רוצים ליצור את החוויה המושלמת.

קרא עוד »