דברים שרואים מכאן לא רואים משם

עומדים בפני אירוע גדול? צלם לאירועים ידע לספק לכם את כל הדברים שאתם לא הבחנתם, כי דברים שרואים מכאן – לא רואים משם.

 

צילום אירועים מיוחדים

 

צלם לאירועים – חשיבות עליונה להצלחה של האירוע

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במודעות הציבור לגבי החשיבות של צילום איכותי ומדויק. הסיבה לכך היא שאירועים אשר מתרחשים כיום במדינת ישראל הן בגדר הפקות ענק של ממש, ולכן נדרשת עבודה של צלם לאירועים מקצועי אשר יש לו את הוותק והניסיון הנדרש כדי שהאירוע שלכם ייראה בצורה הטובה ביותר. חשוב לדעת כי למעשה, עולם הצילום כפי שהכרנו, בייחוד בתחום האירועים השתנה ללא הכר, זאת משום שכיום צלמי אירועים מקצועיים משתמשים ביותר ציוד מקצועי כמו גם עזרים לתאורה וזאת על מנת ליצור בסופו של דבר את התמונה המושלמת. על אף כי התחום הזה הוא דינאמי ביותר ומשתנה, חשוב לדעת כי צילום מקצועי בעיקר בעולם החדש הוא בגדר הכרח על מנת שהאירוע יהיה מוצלח, וזאת ממספר טעמים:

  • וותק של הצלם – ככל שלצלם יש ניסיון בתחום הצילום, כך נוכל להיות בטוחים כי הצילום אשר יתקבל יהיה באיכות הטובה והגבוהה ביותר, זאת משום שנדרש לצילום איכותי טכניקות ייחודיות אשר ניתן לקבל אותן רק באמצעות צבירה של ניסיון ויצירת קומפוזיציות שונות, אשר לאנשים החובבנים קשה יותר להבחין.
  • ציוד נלווה – אין עוררין על כך כי כיום יש צורך משמעותי בציוד נלווה מעבר למצלמה, זאת בהקשר לעזרי תאורה, עדשות וכו'. ככל שהציוד הנלווה מקצועי יותר, כך תוכלו להיות בטוחים כי התמונות אשר יפיק הצלם לאירועים יהיו באיכות הטובה ביותר והמדויקת ביותר, גם בתנאים לא פשוטים כמו תנאי שטח, חשכה, תנועה של אנשים ועוד.
  • שימוש בתוכנות מתקדמות של עיצוב – כל צלם מקצועי היום יודע כי על מנת לחדד את התמונה, הצבעים והטכניקה הוא חייב להשתמש בתוכנות עיצוב. תוכנות העיצוב (בשונה מהפילטרים) הן תוכנות אשר מאפשרות לספק תמונה איכותית הרבה יותר מכפי שאנחנו יכולים לדמיין, ולכן חשוב מאוד להיוועץ עם הצלם לגבי התוכנות בהן הוא משתמש וזאת כדי לקבל תפיסה לגבי כיצד התמונות ייראו גם לאחר עריכה והוספה של אפקטים מיוחדים לתמונה.

 

תפיסת הצילום המושלם

על מנת לתפוס את הצילום המושלם יש לשכלל שורה ארוכה של יכולות וזאת על מנת להגיע לתוצאה המדויקת והטובה ביותר. צלמים לאירועים מורגלים כבר להשתמש בטכניקות מתקדמות כמו גם ביצירתיות רבה, וזאת כדי לגרום לכך שגם אם נדמה לנו כי הבנו איך התמונה תיראה – גם אם מדובר בתמונה קבוצתית סטנדרטית, צלם לאירועים ידע לתפוס דווקא את הרגע המיוחד הזה שלא חשבנו שנוכל לתפוס. לכן, המשפט "דברים שרואים מכאן – לא רואים משם" הוא משפט המספק את תמצית עבודתו של הצלם, זאת משום שהוא יידע לתפוס בדיוק את הרגעים המיוחדים ביותר, זאת תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, ראייה מרחבית, יצירתיות וליטוש של התוצאה הסופית. כלל המרכיבים הללו גורמים לכך שעל אף שרבים סבורים כי צילום היא פעולה פשוטה יחסית, וכי כל אחד יכול לבצע אותה אין ספק כי פעולה של צלם מקצועי היא פעולה טובה בהרבה יותר, בייחוד כאשר אנו לפני אירוע גדול ומעוניינים לקבל תוצר איכותי וכזה אשר ישמר את הזיכרון מהאירוע שלנו אל תמונות מדויקות ומושלמות.

 

צילום איכותי יותר מאי פעם

הטכנולוגיה אשר נכנסה לשימוש כמו גם השיפורים גם בפלאפונים מאפשרים כאמור לספק תמונות ממרחקים רבים, גם בסיטואציות בעייתיות יותר אשר נפוצות מאוד בתחום האירועים בו יש צורך לצלם תוך כדי תנועה. באמצעות תאורה נכונה, מצלמה איכותית וצלם בעל וותק וניסיון ניתן כיום באמצעות הרשת כמו גם המלצות מחברים להגיע לצלם לאירועים אשר יש לו תיק עבודות ממנו ניתן להתרשם וכן לקבל מידע אודות הציוד בו הוא משתמש, זאת כאמור כדי לספק לנו את התמונות הטובות ביותר עבור האירוע – לא משנה אם מדובר באירוע קטן או גדול, אם ברצונכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר העדיפו לקחת צלם לאירועים וזאת כדי להימנע ממצב בו תוכלו להסתמך רק על הזיכרון, ולא על תמונות שיישארו אתכם לכל שארית חייכם.

 

אולי יעניין אותך גם

איש מקצוע
צילום אירועים
איך להזמין צלם לבת מצווה

לחגוג בת מצווה לילדה זה אירוע מרגש מאוד ולכן אנחנו יכולים להבין מדוע גם אתם, כמו הורים רבים אחרים, הייתם רוצים ליצור את החוויה המושלמת.

קרא עוד »