איך לקבוע עם אולם אירועים זמן צילום של חתן וכלה לפני האירוע?

אם תשאלו זוגות שנשואים באושר, מה לפי דעתם המפתח להצלחת אירוע החתונה, אל תתפלאו אם הם לא יזכירו את יופייה של שמלת הכלה או את רמת הגורמה של המנות, שכן

הפרמטר החשוב ביותר באירוע הינו ההיצמדות ללו"ז.

אירוע מתוקתק שמתנהל לפי לוח זמנים קפדני, הוא אירוע מוצלח. כדי להפוך אותו לכזה, חשוב להיערך מראש ליום הגדול.

איך לקבוע עם אולם אירועים זמן צילום של חתן וכלה לפני האירוע? לפניכם המדריך ליום חתונה מנוהל בשלווה סטואית.

 

שגיאת היסוד של החתנים והכלות, שאתם כבר לא תחזרו עליה

אחת הטעויות שעלולות לחבל בהצלחת יום החתונה, הינה אי תכנון מושכל טרם האירוע. יש לדעת כי ההיערכות של החתן, ובעיקר של הכלה לקראת האירוע לוקחת זמן, הרבה זמן. יש לחשב את זמן האיפור, התסרוקת וההתארגנות הנלווית. לחץ ביום החתונה הוא אחד הגורמים לפנים זעופות וחמיצות לימונית שאינם תואמים את המעמד הכה חגיגי הזה.

חולמים על יום חתונה אפוף ברוגע? תכננו את זמני ההיערכות כמה שיותר מוקדם, כך יישאר לכם די זמן לצילומים משותפים כחוויה מענגת.

 

התייעצו עם חברים שעברו כבר את הסרט הזה

למרות תחושת הבלעדיות שאתם חשים על המושג "חתונה", שכן, אין עוד זוג כמוכם בכל העולם כולו, אנו נשתף אתכם שאינכם החתן והכלה הראשונים בהיסטוריה, קדמו לחתונתכם חתונות רבות. זה הזמן לעשות שימוש בניסיון הרב של המכרים שלכם ולהתייעץ אתם בקשר לזמן הצילומים הנכון עבורכם, בהתאם למועד ההערכות ולתאריך החתונה. הם ישמחו לחלוק לכם עצות זהב חינם, שיחכימו אתכם מאד.

 

קבעו מראש מועד צילומים עם בעלי האולם שלכם

ערכתם כבר "חריש" על כל אולמות האירועים בדרום? חיפשתם בכלל אולמות אירועים בראשון לציון? חשוב שתבדקו את זמן הנסיעה המדויק בווייז, ותתכננו סדר יום קפדני, הכולל את זמן ההגעה לאולם. תאמו עם בעלי האולם את זמן הצילומים המדויק. אם קבעתם עם הצלם גם צילומי חוץ לאותו יום, שלבו גם אותם בלו"ז הצפוף. חשוב שבעלי האולם יהיו מעודכנים בשעת ההגעה שלכם, כך שהכל יהיה מוכן עבורכם בשעה היעודה.

 

אין חכם כבעל הניסיון – ערכו שיחת ייעוץ עם הצלם שלכם

החתונה שלכם אינה עוד אירוע שניתן לעבור עליו לסדר היום, היא חייבת תיעוד איכותי שינציח כל רגע מהשעות הגדולות. אם תיאמתם עם צלם מנוסה מהשורה הראשונה, תוכלו להתייעץ אתו גם בנוגע ללו"ז. הוא ידע לכוון אתכם ללוקיישנים מוצלחים בקרבת האולם, שלא יבזבזו לכם זמן נסיעה יקר. בנוסף, צלם בעל ניסיון ידע להרכיב לכם סדר יום בו כל דקה מנוצלת, כדי שתקבלו בסופו של תהליך, בוק מרהיב ומגוון. לאחר שיחת ייעוץ אתו, אל תשכחו לעדכן את מפיקי האירוע בשעות הצילום הנוחות לכם, כך שהאולם יהיה מוכן עבורכם בזמן המדויק.

מכשיר צילום

 

אולי יעניין אותך גם

הזמנה
בלוג הצילום
3 הזמנות לא שגרתיות לחתונה

אומרים שבכל הנוגע להזמנות לחתונה, יש 2 סוגים של אנשים. אלו שבוחרים את ההזמנה הכי פשוטה שיש, העיקר לסמן "בוצע" על המשימה הזו ואלו שמחפשים

קרא עוד »