איך לצלם דוכני מזון באירועים בצורה מרשימה

מתכננים לצלם דוכני מזון באירוע? רגע לפני שתשלפו את המצלמה שלכם ותתחילו לתעד את הבשרים או את פלטת הגבינות, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי שיגלה לכם איך לצלם דוכני מזון באירועים בצורה מרשימה.

אחרי שתסיימו לקרוא את המדריך, תוכלו להיות בטוחים שיש לכם את הידע המקיף בנושא.

 

השלב הראשון בצילום דוכני מזון באירועים – בחירת מצלמה איכותית

אי אפשר לדבר על מדריך של צילום דוכני מזון מבלי לציין את השלב הראשון והחשוב ביותר – בחירת מצלמה איכותית. כדי שתוכלו לצלם בצורה מרשימה, אתם צריכים שתהיה לכם מצלמה מעולה. לכן, אנחנו ממליצים לכם לבחור באחת המצלמות של החברות הגדולות והמוכרות ביותר בשוק, למשל סוני או סמסונג. אם אתם מעדיפים לצלם מהנייד, אנו ממליצים לכם לבדוק מראש את הפרטים הבאים:

  • בדקו שהמצלמה מוציאה תמונות איכותיות ולא "מפוקסלות"
  • בדקו שהעדשה של המצלמה נקייה
  • בדקו שהעדשה אינה שבורה

רק לאחר שתבחרו את המצלמה שלכם בהתאם להנחיות הללו, תוכלו לעבור לשלב השני.

 

השלב השני בצילום דוכני מזון באירועים – היכרות עם זוויות הצילום

עכשיו אתם צריכים להכיר את זוויות הצילום השונות שישנו לכם את כל מה שידעתם על צילום. כשמצלמים דוכני מזון, ההמלצה היא לצלם מ-2 זוויות עיקריות:

  1. מלמעלה
  2. ממול

 

חשוב שתשימו לב כשאתם מצלמים את הדוכן מלמעלה וממול, עליכם לשים לב שהצילום מתבצע באופן ישר, כך שהמצלמה שלכם אינה נוטה כלפי צד מסוים. אם תרצו לקרוא פרטים נוספים אודות הזוויות, תוכלו למצוא אותם באתר מעטפת אירועים.

 

השלב השלישי בצילום דוכני מזון באירועים – הכנת תאורה מתאימה

חשוב מאוד לשים לב שהתאורה במקום מתאימה לצילומים. אתם יכולים למצוא את המצלמה הטובה ביותר ולצלם מהזווית המתאימה ביותר, אבל אם תגלו בסופו של דבר שהסביבה שלכם חשוכה, אתם תבינו שהשקעתם מזמנכם לחינם. כדי להימנע ממצב שכזה, אתם צריכים להכין מראש רינג מקצועי של תאורה (ניתן למצוא אותו בכל חנות לאביזרי פלאפונים או חנות תאורה) ולהסתייע בו במהלך הצילומים.

 

השלב הרביעי בצילום דוכני מזון באירועים – בדיקת התמונות

בשלב זה נותר לכם לעבור על כל התמונות שצילמתם. עשו זאת כשהדוכנים עדיין פעילים והתאורה עדיין קיימת. אנחנו מדגישים שזהו הזמן שבו מבצעים את השלב הרביעי, משום שחשוב לנו שתדעו שזהו לא השלב הסופי שמתבצע לאחר האירוע, אלא במהלכו. הסיבה לכך היא שאם תגלו שהתמונות לא יצאו טובות מספיק, תוכלו לצלם כמה מהן שוב, מההתחלה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שלנו שריכז את כל המידע שיאפשר לכם לצלם דוכני מזון באירועים בצורה מרשימה. כעת נותר לכם רק ליישם את המדריך ולגלות את הכישרון שהיה חבוי בכם שנים (ואיזה יופי שגיליתם אותו!). לנו נותר לאחל לכם שיהיה בהצלחה ושתיהנו מכל רגע. צילום נעים ובתיאבון!

מצלמה

 

אולי יעניין אותך גם

הזמנה
בלוג הצילום
3 הזמנות לא שגרתיות לחתונה

אומרים שבכל הנוגע להזמנות לחתונה, יש 2 סוגים של אנשים. אלו שבוחרים את ההזמנה הכי פשוטה שיש, העיקר לסמן "בוצע" על המשימה הזו ואלו שמחפשים

קרא עוד »