איך לצלם בקבוק יין לקטלוג באופן מושלם

תחום הצילום הפך בשנים האחרונות לאחד התחומים הנחשקים ביותר בארץ בפרט ובעולם בכלל.

מדובר כאן על תחום יצירתי שמאפשר להגיע לאופקים שונים, וככל שהצילומים ייחודיים וספציפיים יותר – ככה הצלם יכול להשתלב בכמה שיותר פרוייקטים מגוונים שיפתחו בפניו עולמות שלמים.

עולם היין מחפש באופן תדיר אחר צלמים שמסוגלים לצלם בקבוק יין לקטלוג באופן מושלם, ואם העולם הזה מעניין אתכם – הכנו לכם מאמר שיסביר לכם בדיוק איך לעשות את זה.

אז מוכנים?

קדימה, היכון, הכן, פלאש!

 

אופי היין ישפיע באופן ישיר על צילום בקבוק יין לקטלוג

עולם היין מכיל בתוכו סוגי יינות שונים ומשתנים. כולנו מכירים את היינות הלבנים הקלילים, יינות הרוזה המרעננים, יינות מבעבעים ותוססים, היינות האדומים הכבדים יותר ולמטיבי הלכת – גם היינות הכתומים הם אפשרות לא רעה בכלל.

היות והמגוון רחב כל כך, לפני שניגשם לצלם בקבוק יין לקטלוג צריך להבין מה בדיוק האופי שלו. האופי הזה ישפיע בצורה חד משמעית על אופן הצילום. איך? בואו נבדוק ביחד.

 

יין אדום – אווירה של ערב, יין רוזה – אווירה של צהריים בים

יינות אדומים יכולים להצטלם נהדר על רקע של שקיעה, ערב משותף וזוגי במרפסת ועוד, יינות רוזה או יינות לבנים יכולים להשתלב מעולה בצילום לצד סלסלת פיקניק לאור יום וזה לא הכל. לא רק הנוף והשותפים הוא חשוב, אלא גם נושא התאורה.

יינות אדומים יצטלמו בדרך כלל בצורה מושלמת עם תאורה חשוכה יותר או עמומה, היות והם מביאים איתם תחושה כבדה יותר והם בדרך כלל סמיכים הרבה יותר מאשר יינות אחרים. לעומת זאת, היינות הבהירים שנחשבים לקלים יותר יצטלמו מצוין בתאורה בהירה שמאפיינת גם את הרגע שבו תלגמו מהם ביום.

 

איך לצלם בקבוק יין לקטלוג באופן מושלם?

האופי של היין לא תלוי רק בצבע הענבים שמהם הוא עשוי, אלא גם במדינה ממנו הוא הגיע.

צילום של בקבוק יין ישראלי, לדוגמה, יכול לשלב אלמנטים ישראלים כמו חופי הים הנהדרים או פיקניק למרגלות ההרים הגבוהים והיפים בארץ. בנוסף, יין ישראלי שמצטלם לצד כרם הענבים שמהם הוא יוצר יכול לתת לכם תוצר צילומי לא פחות ממופלא, ששם דגש גם על תהליך הייצור שמתבצע כאן בארץ.

יינות ספרדים יכולים להצטלם בצורה מעולה עם מנות טאפאס המאפיינות כל כך את ספרד, יינות צרפתים לצד גבינות משובחות ויינות גאורגים יכולים פשוט לעמוד לצד כל נוף שהוא – זה כבר יעשה את העבודה ויעיד על האופי שלהם.

 

זום אין, זום אווט, קומפוזיציה – כל מה שצריך לדעת על צילום בקבוק יין לקטלוג

אלמנטים נוספים שחשובים מאוד בזמן הצילום הם אלמנטים כמו סוגי הזום – עד כמה להתקרב או להתרחק מהבקבוק וכמובן ההעמדה שלו – במרכז התמונה, בצידה ועוד. בדקו עם הלקוח מה חשוב לו להדגיש בבקבוק היין שלו, וכך תדעו בדיוק כיצד להעמיד את התמונה. שיהיה בהצלחה!

 

אולי יעניין אותך גם

טכניקות צילום
התמונה שנוצרת בראש הצלם

הצילום אותו יוזם הצלם בראשו היא שונה לחלוטין מאשר צלם חובבני, זאת משום שצילום מקצועי מפתח סגנון ייחודי אישי כמו גם יצירתיות רבה בתפיסה של

קרא עוד »
טכניקות צילום
התמונה שמחוץ למסגרת

מסגרת לתמונה היא סגנון צילומי ייחודי ומרתק. להלן כל מה שרציתם לדעת על התמונה במחוץ למסגרת ועד כמה חשובות מסגרות בתחום הצילום המקצועי.   התמונה

קרא עוד »