איך להכין קליפ בת מצווה בלתי נשכח

רוצים להכין קליפ  בלתי נשכח לבת המצווה? מדובר במשימה לא פשוטה בכלל, לרשותכם קיימות לא מעט אפשרויות כאשר השאיפה שלכם צריכה להיות להוציא מהלימון לימונדה. אז איך מתחילים? רגע לפני שאתם עפים על המשימה, קחו נשימה עמוקה ותקראו את המאמר הבא. הוא יעשה לכם סדר בכל הבלגן, ויסביר לכם בדיוק אילו פעולות נדרשות מכם על מנת שתוכלו להפיק קליפ שיעזור לכם להפוך את מסיבת בת המצווה למדהימה עוד יותר. את הקליפ אתם צריכים לתכנן עוד לפני שאתם סוגרים מועדונים לבת מצווה בראשון לציון, או בכל עיר אחרת שבה אתם מעוניינים לקיים את האירוע.

 

  1. תחשבו על מקום שבו תצלמו את הקליפ – המשימה הראשונה שלכם תהיה בעצם לחשוב על המקום שבו יצולם הקליפ. המקום יכול להיות מקום סגור או אפילו מקום פתוח, הבחירה נמצאת בידיים שלכם. תוכלו אפילו להתייעץ עם איש מקצוע על מנת שתוכלו לדעת שבחרתם את המקום המושלם שבו תוכלו להפיק את הקליפ שתמיד רציתם.
  2. תגייסו איש מקצוע לטובת המשימה – אומנם אתם תצטרכו לפנות לצלמים ומעצבי שיער על מנת שיסייעו לכם במשימה. אך איש המקצוע הראשון שאתם צריכים לצדכם זה מפיק קליפים מנוסה ומיומן. הוא יכול להגיד לכם בדיוק מה אתם צריכים לעשות על מנת להפוך את הרעיון הבוסרי שלכם לקליפ שישאיר את כל האורחים פעורי פה.
  3. תסגרו עם אנשי מקצוע – אחרי שסגרתם עם מפיק קליפים, כעת תוכלו לפנות את הזמן שעומד לרשותכם על מנת לפנות לאנשי מקצוע. תצטרכו לפנות לצלם, מאפרת וגם מעצב שיער על מנת שתוכלו לבצע את כל המטלות הראשוניות בכדי שהקליפ יהפוך להיות קליפ משוקע על כל המשתמע מכך.
  4. תצאו לצלם את הקליפ – אחרי שחשבתם על הרעיון, בחרתם את המקום וגם סגרתם עם אנשי מקצוע. כל מה שנותר לכם זה פשוט לצאת לצלם את הקליפ. זהו אולי היום המהנה ביותר שבו כלת השמחה תוכל להיות כוכבת ליום אחד, ואתם בני המשפחה תוכלו להגשים לה את כל החלומות.

מפיק

לא משנה איזה קליפ החלטתם להפיק, בין אם מדובר על קליפ שמשלב טיול טרקטורונים או אפילו קליפ שמשלב אלמנטים פשוטים יותר – אתם צריכים לעשות זאת בחיוך ועם המון אהבה. על מנת שתוכלו להוציא החוצה את כל מה שאתם מרגישים ולתת לאורחים שרואים את הקליפ להרגיש גם הם – אתם חייבים לאהוב את התוצאה הסופית. אל תהיו פזיזים ואל תנסו לצלם את הקליפ אם אינכם בטוחים לגמרי שהתוצאה הסופית תענה בדיוק על הציפיות שלכם. תחשבו היטב אילו אלמנטים ותוספות אתם רוצים בקליפ שלכם, וכיצד תוכלו להפוך את הרעיון שלכם לקליפ שתמיד חלמתם עבורכם – כי בת מצווה יש רק פעם אחת בחיים.

אולי יעניין אותך גם

איש מקצוע
צילום אירועים
איך להזמין צלם לבת מצווה

לחגוג בת מצווה לילדה זה אירוע מרגש מאוד ולכן אנחנו יכולים להבין מדוע גם אתם, כמו הורים רבים אחרים, הייתם רוצים ליצור את החוויה המושלמת.

קרא עוד »
בעל ואישה מחזיקים יין
צילום אירועים
יום צילום במסגרת החתונה

יום הצילום של החתונה הוא היום המרגש אך גם הלחוץ ביותר. כיצד ניתן לתכנן אותו בצורה הטובה ביותר?   יום החתונה – צילום רק ע"י

קרא עוד »