5 צילומים מגניבים שאפשר לעשות באולמות אירועים

זוגות מתחתנים או הורים החוגגים אירוע לילדיהם, נוטים לחפש מקומות מעניינים באיזור השמחה לצילומים.

צילומי חוץ, במיוחד כאלה הנעשים בטבע, הם מזכרת נהדרת אך לעתים ביום השמחה הם הופכים למטרד ולעומס נוסף, ביום שעמוס גם ככה.

אם כך, אילו צילומים מגניבים אפשר לעשות באולם עצמו?

 

לפני האירוע

לפני תחילת האירוע ניתן לצלם באולם את הכנות המשפחה לאירוע. צילומים באולם מספקים מקום צילום מקורה בעל תאורה נשלטת יחד עם היעדר המתח של בעלי האירוע לגבי לוחות הזמנים. במקרה של ברית או בריתה ניתן לצלם את התינוק כשהוא עוד רגוע. במקרה של חתונה, ההכנות לאירוע מספקות מגוון רחב של הזדמנויות צילום כמו כתיבת וחתימת הכתובה, צילומי הטבעות, צילומי משפחה מוקדמים וכו'.

 

בזמן האירוע

אולם בראשון לציון ובאיזורים נוספים בארץ התברכו בגנים יפהפיים הנותנים הזדמנות להצטלם באולם אך להרגיש בצילומי טבע. כאשר סוגרים עם צלם, כדאי לשאול אם הוא מכיר את האולם היכרות מוקדמת ואם לא, כדאי לסייר בעצמכם באולם ובגן על מנת למצוא מקומות צילום יפים ומיוחדים. גשר מעל נחל מפכפך, חופת גפנים או מזרקה בצורת בריכה הם מיקומים נהדרים לצילומים לפני, אחרי ואפילו במהלך האירוע. בזמן שהאורחים אוכלים, המשפחה יכולה לצאת לסשן צילומים מהיר. במקרה כזה צילום במתחם אולם האירועים הוא בעל יתרון.

 

אפקטים

יתרון נוסף של צילום באולם האירוע הוא שימוש בחפצים שונים הנמצאים באירוע. תמונות הכוללות אשליה אופטית הן תמונות יצירתיות ההופכות את המזכרות מהאירוע לבלי נשכחות. תמונות עם משחקי הגדלה והקטנה של עצמים המצולמים דרך כוס זכוכית, השתקפות באגלי המים על בקבוק השתיה, תמונות של מרכזי השולחן המעוצבים או אפילו תמונות של הבופה- כל אלה הן תמונות אווירה הנותנות את הערך המוסף מעבר לתמונות המשפחה והאורחים הרגילות.

 

לאחר האירוע

לאחר האירוע זה בדיוק הזמן להשלמת תמונות שלא צולמו באירוע עצמו. כאשר אורחים מתחילים לעזוב את האולם, הלחץ יורד מבעלי השמחה והם פנויים להצטלם עם אורחים ובני משפחה שלא הספיקו להצטלם איתם לפני. בנוסף, בעלי השמחה פנויים ונינוחים וניתן להוציא מהם תמונות קלילות, מצחיקות ושמחות יותר. באולמות אירועים המאפשרים זאת ניתן לבחור לצלם תמונות היתוליות ומלאות שמחת חיים כמו שק קמח אחד לשני, צילומי טראש לשמלה, צילומים בלבוש פחות רשמי, צילומי אביזרים ושאר רעיונות יצירתיים.

 

הכנות

על מנת להפיק את המירב מצילומים בתוך האולם, כדאי להגיע מוכנים מראש. ראשית, יש לדפדף באתרי המדיה החברתית השונים ולאסוף תמונות ורעיונות שאהבתם. שנית, יש להגיע בלבוש נוח. במידה והגעתם לאירוע בבגדים חגיגיים אך לא נוחים, ניתן להביא בגדים להחלפה, או אפילו רק נעליים נוחות. למעוניינים, ניתן להביא מראש אביזרים לצילומים. לבסוף, כדי לנוח היטב ביום האירוע ולשריין בלו"ז מנוחת צהריים.

 

חתן וכלה

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »