תורת התמונות: איך תשלבו את התמונה המדויקת לכל חדר?

כל אחד מאתנו בחר פעם בתמונה מושלמת, מתוך מחשבה שזו תתאים באופן מדויק לקיר שבחדר. ההמשך כבר ידוע לכם, שכן, במרבית המקרים מתגלה שהתמונה לא קשורה לחלל הנבחר. מדריך זה יצא לבדוק איך אפשר לשלב כל תמונה לחדר מבלי להתאמץ. הישארו כאן ותגלו את השלבים הבסיסיים שיובילו אתכם לתוצאה הרצויה.

 

השלב הראשון: תבחרו בתמונה ללא מסגרת

הקושי העיקרי שבא לידי ביטוי לא פעם בבחירת תמונה נוגע למסגרת שלה. שכן, יש היצע עצום של מסגרות במגוון צבעים, עוביים ועיטורים. ברגע שאתם בוחרים בתמונה עם מסגרת, אתם הופכים את ההתאמה שלה לקשה יותר. שכן, יש צורך בהיכרות מעמיקה עם החדר הנבחר, כדי שניתן יהיה להתאים את המסגרת באופן מדויק אליו. ברגע שתבחרו בתמונה שאין לה מסגרת, תוכלו פשוט לבצע את השלבים הבאים ולהיות בטוחים בכך שלא תצטרכו לשבור את הראש בהתאמת התמונה לחדר השינה, המטבח, הסלון או כל חדר אחר.

תורת התמונות

השלב השני: תסננו תמונות צבעוניות מידי

אם אתם רוצים שהתמונה שלכם תתאים לכל חלל, אתם צריכים לערוך סינון של התמונות הצבעוניות. שימו דגש אך ורק על תמונות שיש בהם גוונים של שחור, לבן, שמנת ועוד. שכן, אלה צבעים שמתאימים לכל חלל באשר הוא. כדי שתוכלו לבצע בחירה מדויקת, נמליץ לכם לערוך את מיון של תמונות פיקסל דיזיין. משום שאתר זה מאפשר לבצע את הסינון בקלות וללא צורך בסיוע מצד גורמים חיצוניים.

 

השלב השלישי: תשתמשו באפליקציות להדמיה

סביר להניח שבשלב זה יש בידיכם כמה תמונות שעונות על הקריטריונים שהוצגו בפניכם עד כה. אם כך, זה הזמן שלכם להיכנס לאפליקציה שתאפשר לכם לבצע הדמיה של התמונה בחדרים הנבחרים. נסביר שתצטרכו להעלות את התמונה הנבחרת לאפליקציה ולצלם את החדרים שבהם תרצו להניח אותה בהמשך. האפליקציה תשלב את התמונה בכל חדר ותאפשר לכם לראות איך זו משתלבת על גבי קיר. בשלב זה ניתן להבין אם מדובר בתמונה שמתאימה לחלל או שמא כדאי לבחור בסגנון אחר.

 

השלב הרביעי: תכירו בתוצאה הקסומה

הגעתם לשלב הסופי והאחרון. כעת אתם יכולים להעביר את התמונה הנבחרת בין החדרים השונים ולגלות שזו מתאימה לכל קיר וכל סביבה. סביר להניח שכעת תחוו קושי ממקום אחר, מכיוון שתצטרכו להחליט איזה קיר ייבחר על ידיכם בסופו של דבר, כי התמונה פשוט תתאים לכל מקום. נמליץ לכם שלא להשתהות ופשוט לקנות תמונה נוספת בעיצוב דומה, כדי שניתן יהיה לחבר בין התמונות ולהביא לאווירה מושלמת בכל חדרי הבית.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן התורה שלימדה אתכם איך לבחור תמונה שתתאים לכל חדר. בשלב זה אתם יודעים מה עליכם לעשות, כך שתצטרכו רק ליישם ולהעביר את הטיפים הלאה, למי שמצאו את עצמם חסרי אונים לנוכח הניסיונות הכושלים שעברו עד כה.

תמונות

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »