צילום עורך דין

תמו להם ימי היונה ודפי זהב, כיום, אדם המחפש עורך דין, יגש מיד לאינטרנט. בעולם של רשתות חברתיות שבו הכל מובל ע"י צבע, טקסטורה ותמונה, גם אתר של עורך דין חייב להתאים את עצמו לזמנים. אתר חייב להיות עם צבעים מתאימים ועיצוב המשדר את המסר של המשרד, גם אם תחום המשרד הוא הלבנת הון. אבל ביננו, הכי חשוב- תמונות.

לקוח פוטנציאלי, שמחפש עורך דין רוצה לראות את העיניים שלו, רוצה לדעת עם מי הוא הולך להיפגש, עוד לפני הפגישה, ומכיוון שיש כל כך הרבה היצע, כמובן שעלינו לתת משהו חדש, להיות ה"פרה הסגולה" בקהל של ירוקות, הג'ינג'י באפריקה, ה… בטח הבנתם כבר ש- צריך להוציא את הייחוד שלכם החוצה.

לשם כך, על משרד עורכי הדין לפנות לצילומי תדמית מקצועים.

צלם מקצועי

לשם מה צילומי תדמית

1 ליצור קרבה עם הלקוח עוד לפני הפגישה

לקוח פוטנציאלי, אם ברוח התקופה עסקינן, כנראה גם יחפש את עורך הדין ברשתות החברתיות. לכן חשוב מאוד שלכל עובד במשרד יהיה צילום עורך דין מקצועי שיוכל לשים גם בוואטסאפ, לינקדין ובמייל.

2 יצירת אמון , יש אדם מאחורי השם

אנשים רוצים קרבה, רוצים להסתכל לאדם בעיניים, רוצים אינטימיות עם עורך הדין שלהם. מספר תמונות טובות יתן תמונה רחבה יותר ללקוח על מי אתם ומה אתם יכולים לספק לו.

3 הצגת יוקרה ומוניטין

בסופו של דבר, משרד טוב זה משרד עובד, משרד עובד הוא משרד רווחי, ומי שעובד טוב ומרוויח, מקום העבודה שלו יראה בהתאם. צילום עורך דין בסביבת עבודה שנראית טוב לעין מעלה את הרושם שהמשרד מרוויח ולא מתבייש בזה.

4 הוספת צבע לאתר המשרד או לאתר אישי

כמו שכבר ציינו למעלה; כיום הכל בתמונות, הכל בצבע, הכל צריך להיות מלא חיים.

5 יכול לשמש גם כחתימה למייל

מה ששוב משדר רצינות וקרבה.

6 מיתוג מיתוג מיתוג! יצירת רושם טוב של רצינות ומקצועיות

יש מה להוסיף על זה?

-אז איזה צילומים כדאי לעשות

ישנם כל מיני סגנונות צילום שצלם תדמית, בצילום עורך דין מקצועי, יציע לכם:

1 צילומי פרוטרט– תמונות פנים (לא רק, לא לדאוג, גם קצת כתפיים ???? ) של עובדי המשרד. צילום עורך דין בצורה מכבדת ומקצועית יעביר מיד מסר של מקצועיות ורצינות ללקוח.

2 תמונות קבוצתיות– בתמונות אלו יהיו מספר משתתפים, כמובן מהמשרד או אנשים רלוונטים אחרים שתבחרו. מספק תמונה רחבה יותר על הצוות שהולך ללוות את האדם.

3 תמונות אווירה– תמונות אלו יתבצעו בתוך המשרד, לראות את המרחב ויום העבודה. ניתן לצלם את חדרי הישיבות, את הנוף מהחלון ואפילו יצירות אומנות שנמצאות בסביבה.

צילומי חוץ– מצלמים את צוות המשרד באירועים, ימי כייף וחגים.

צלם ברית /בריתה במרכז

 

למגזין עריכת דין מוזמנים לבקר כאן: https://www.martindale.co.il/פלילי/

אולי יעניין אותך גם

הזמנה לחתונה
טיפים לעיצוב
5 טיפים לעיצוב הזמנות לחתונה

5 טיפים לעיצוב הזמנות לחתונה הרגע הגדול בחייכם עומד להגיע ועדיין לא עיצבתם את ההזמנה לחתונה? אנחנו כאן כדי לעזור ולהעניק לכם את הטיפים החשובים

קרא עוד »