המדבקות שלכם אף פעם לא יהיו אותו דבר – מדבקות שם לגן

חופשת הקיץ מתקרבת וזה הזמן להתחיל להכין את הילדים שלכם לקראת שנת הלימודים הבאה. מי מכם שעוקבים אחרינו, וודאי יודעים שמדריך זה הינו חלק מסדרת מדריכים מקיפה שמציגה בכל פעם את הפריטים שיאפשרו לכם ולילדים שלכם ליהנות משנת לימודים נוחה במיוחד. במדריכים הקודמים עסקנו בבחירה נכונה של תיקים, מחברות וציוד משרדי. הפעם, יצאנו להכיר מקרוב את מדבקות השם לגן שהפכו ללהיט בגנים רבים ברחבי הארץ. הישארו אתנו ותגלו על מה כולם מדברים. 

 

תכירו את מדבקות השם לגן

אם זו הפעם הראשונה שהילד שלכם הולך למסגרת, כדאי שתעצרו בפסקה הנוכחית ותכירו מקרוב בפלא שיאפשר לכם לשמור על הציוד של הילד שלכם בהישג יד. אנחנו רומזים כמובן למדבקות השם שניתן להדביק על גבי פריטים שונים, למשל:

  • בקבוק שתייה
  • קופסת אוכל
  • צעצוע אהוב וכו'

מדבקות אלה מודפסות באופן אישי, כך שכל אחד יכול למסור לחנות הנבחרת את שם הילד (ואם צריך, אפשר גם להוסיף את שם המשפחה) ולקבל מארז מדבקות שיתגלה מהר מאוד כשימושי ביותר.

מדבקות מעוצבות

יש מגוון רחב של מדבקות

סביר להניח שאתם מכירים את המדבקות שמשמשות לא פעם לקופסאות של תה וסודה – מדבקות מעוצבות כאלה ששומרות על סדר במטבח. אם כך, אתם צריכים לדעת שיש מדבקות בסגנון זה שמתאימות לילדי הגן. חשוב לציין כי אלו מדבקות שנמכרות בנפרד למדבקות השם והן כוללות לא פעם את הפרטים הבאים:

  • מדבקות עם ברכות לקופסת האוכל
  • מדבקות עם שם וציור בהתאמה אישית
  • מדבקות עם ימות השבוע

 

היתרון ה – 1 שיגרום לכם לבחור במדבקות אלה: יחסוך מכם שימוש חוזר בטוש "עמיד" למים

אנחנו שמחים ליידע אתכם שלא תצטרכו יותר לכתוב שוב ושוב את השם של הילד שלכם עם טוש על גבי בקבוק מים (לאחר שהצבע ידהה). כל שתצטרכו זה חבילה של מדבקות שם לגן שישמרו לאורך זמן ולא ידהו לאחר מגע עם מים.

מדבקות מעוצבות

היתרון ה – 2 שיגרום לכם לבחור במדבקות אלה: הנראות

אי אפשר לכתוב מדריך על מדבקות שם מבלי לציין כמה מילים על הנראות. שכן, מדובר במדבקות מעוצבות שיתפסו את העין. אתם יכולים כמובן לבחור את הציור שיופיע לצד השם של הילד, כך שהוא יוכל ליהנות ממדבקות ייחודיות שאין לאף אחד אחר. הבן שלנו אוהב את הציורים שעל המדבקות. לכן, הוא בחר להדביק אותן על כל דבר. החל מהקורקינט שלו וכלה בסוליה של הנעליים.

 

לסיום

המדריך שצפוי לשנות את חייכם מקצה לקצה מסתיים ברגעים אלו ממש. עכשיו, אתם יודעים מקרוב מה הן המדבקות המדוברות ולמה כולם בוחרים בהן. כך שנותר לכם רק לבחור את העיצוב המתאים לכם ולבצע הזמנה.

מדבקות מעוצבות

אולי יעניין אותך גם

הדשה
טיפים לעיצוב
צילום עורך דין

תמו להם ימי היונה ודפי זהב, כיום, אדם המחפש עורך דין, יגש מיד לאינטרנט. בעולם של רשתות חברתיות שבו הכל מובל ע"י צבע, טקסטורה ותמונה,

קרא עוד »
הזמנה לחתונה
טיפים לעיצוב
5 טיפים לעיצוב הזמנות לחתונה

5 טיפים לעיצוב הזמנות לחתונה הרגע הגדול בחייכם עומד להגיע ועדיין לא עיצבתם את ההזמנה לחתונה? אנחנו כאן כדי לעזור ולהעניק לכם את הטיפים החשובים

קרא עוד »