הדפסה על קאנבס בחולון – טיפים להדפסה

קנבסים מקשטים את קירות העולם משחר ההיסטוריה. אלא שפעם, קנבסים התהדרו בעיקר בציורי שמן יפים ומיוחדים. כיום הטכנולוגיה המפותחת מאפשרת לכולנו להשתמש בקנבס גם למספר רחב מאוד של עבודות דפוס יפות, צבעוניות ובתצוגה חדה ומושכת. עבודות אלו מתייחסות גם להיבטים האמנותיים והחזותיים בחללי פנים, אך גם לטובת אמצעי פרסום לבתי עסקים ואפילו מתנות מיוחדות לאנשים אהובים.

 

איך מדפיסים על קנבס?

את טכניקת ההדפסה מבצע בית דפוס שבאמתחתו הציוד המקצועי המתאים וכמובן הידע והמיומנות הנדרשים להפקת התוצאה המושלמת. תמצאו לא מעט בתי דפוס שכאלה, אך ההתמחות הגבוהה ביותר נמצאת בחברות המנוסות המתמחות במספר תחומי הדפסה שונים, המפיקות קנבסים בהדפסה ברמה הגבוהה ביותר.

שלב ההדפסה ההתחלתי מתרחש בצד של הלקוח – עליו לבחור את התמונות או התמונה שברצונו להדפיס ולפרט בנוגע למיקום התמונות הרצוי לו או גודלה של כל תמונה קטנה בשטח הקנבס. אפשר לבחור גם יצירות אמנות למיניהן ואפילו להשתמש במספר רב של תמונות כדי ליצור קולאז'.

אחרי שהלקוח ישלח את התמונות ורגע לפני שהן יועברו להדפסה הסופית, עורך בית הדפוס או מנהלי המחלקה הגרפית יבדקו אותן ויעמדו על הרזולוציה, איכות התמונה והבהירות שלה. אם יש צורך, אפשר לבצע ליטושים או הגברת חדות התמונה כדי שתתקבל יפה יותר בתוצאה הסופית.

ההדפסה מופקת במדפסת דיגיטלית ורצוי באיכות הגבוהה ביותר. לאחר שהתמונה מתקבלת בשלמותה מהמדפסת, מותחים אותה על מסגרת עץ קשיחה, מה שיקנה לה עמידות טובה יותר לאורך שנים.

 

טיפים יעילים לקראת הדפסה

 

גודל הקנבס

לגודל משטח ההדפסה ישנה חשיבות מכרעת לעניין האיכות הסופית ולכן לאחר שנבחר את הגודל, יהיה צורך לבצע מספר התאמות ממוחשבות בין האיכות לגודל. מומלץ לבחור מראש בתמונה ברמה גבוהה, כדי להבטיח תוצאה איכותית יותר.

 

גימור ומסגרת

אמנם בחלק גדול מהחללים שבהם ניצבים הקנבסים המודפסים הם ללא מסגרת, אך אם אתם רוצים לשלב אותה, חשבו על מידת הבולטות שתרצו שתהיה לקנבס לאורך זמן וגם על סגנון המסגרת בהתאם לאמירה העיצובית במקום (קלאסית, מודרנית, וינטג', אומנותי ועוד).

 

כמות של הדפסות

יש לכם עסק שאתם חולמים לקשט בקנבסים מודפסים עם אותה התמונה רק בגדלים שונים? נפלא. רק לפני שתבחרו את מספר העותקים הרצוי, בקשו להדפיס רק עותק אחד ובדקו שהתמונה עומדת ברף איכותי משביע רצון. אם התוצאה אכן טובה, המשיכו לשאר העותקים.

 

קרבה לבית הדפוס

גם היא שיקול חשוב, מכיוון שאתם רוצים להיות בקשר עם מקום שאפשר להגיע אליו בקלות כדי לבדוק את העבודה וגם להוזיל את עלויות המשלוח. אם אתם מאזור המרכז וחולמים על הדפסת קנבס בתוצאה הגבוהה ביותר, כדאי שתתרשמו ממה שעושים כאן, בתוך בית דפוס חולון הנחשב לוותיק ומקצועי.

בית דפוס

אולי יעניין אותך גם

הדשה
טיפים לעיצוב
צילום עורך דין

תמו להם ימי היונה ודפי זהב, כיום, אדם המחפש עורך דין, יגש מיד לאינטרנט. בעולם של רשתות חברתיות שבו הכל מובל ע"י צבע, טקסטורה ותמונה,

קרא עוד »
הזמנה לחתונה
טיפים לעיצוב
5 טיפים לעיצוב הזמנות לחתונה

5 טיפים לעיצוב הזמנות לחתונה הרגע הגדול בחייכם עומד להגיע ועדיין לא עיצבתם את ההזמנה לחתונה? אנחנו כאן כדי לעזור ולהעניק לכם את הטיפים החשובים

קרא עוד »