טיול משפחתי מומלץ בפארקי השעשועים הגדולים של אירופה ב-2020

השגרה שבין חנוכה לחג הפסח היא אחת התקופות הקשות ביותר. היא רצופה בימי חול, אין בה חופשים מלבד ימי שישי ושבת וכולם מחכים לעצירה הגדולה הבאה – שמתרחשת בחג הפסח. אז פסח מתקרב ואיתו התכנונים לחופשות בארץ ובחו"ל, וכדי לפתוח לכם קצת את החשק ואת הראש לרעיונות חדשים הכנו לכם כאן תכנון של טיול משפחתי מומלץ בפארקי השעשועים הגדולים של אירופה ב-2020. בואו נראה איך עושים את זה בכיף!

 

פסח – התקופה המושלמת לטיול משפחתי

להבדיל מיולי ואוגוסט, בהם מזג האוויר חם, לפעמים מדי, לטיולים – פסח הוא התקופה הטובה ביותר בשנה לטיול משפחתי. כולם בחופש, כולם זקוקים למנוחה ואין כמו טיול טוב של גיבוש ומשפחתיות כדי להירגע, להתחבר ולצבור המון חוויות.

 

טיול משפחתי מומלץ בפארקי השעשועים הגדולים של אירופה ב-2020

אמרתם טיול משפחתי מומלץ? אמרתם דיסנילנד פריז. הדיסנילנד, פארק השעשועים הענק והנוסטלגי, לעולם לא מתיישן. כולנו אוהבים את מיקי ומיני מאוס, דונאלד דאק, גופי ופלוטו – הנוסטלגיה האוליטימטיבית של כולנו, סימבה, אלאדין ובת הים הקטנה וגם את הדמויות החדשות יותר כמו אנה, אלזה, אולף וגם נמו.

בפארק תוכלו להנות ממתקנים לקטנים ולגדולים, לאמיצים ולפחדנים, וגם מתהלוכת הדמויות שמתרחשת בשעות אחר הצהריים. אם אתם כבר כאן, אל תוותרו על הרכבת הקסומה "it's a small world" וגם לא על זיקוקי הדינור שנורים כאן עם רדת החשכה.

 

איטליה – קודם רכבת הרים, אחר כך פיצה מעולה

טיול משפחתי מומלץ נוסף הוא לפארק גארדה לנד הענק. הפארק, שאליו עולים לרגל מיליוני אנשים בשנה, נמצא בסמוך לאגם גארדה המדהים ביופיו, ואם תהיו אמיצים לעלות על הגלגל הענק – תזכו לצפות בנוף הפתוח של איטליה, נוף יפה מאין כמותו. לפארק שלושה איזורים מרכזיים – איזור הפנטזיה, איזור ההרפתקה ואיזור האדרנלין.

בנוסף למתקנים שיהפכו לכם את הבטן, תמצאו כאן מופעים שמתקיימים בכל שעות פעילות הפארק, מתקנים המשלבים מים ובקיצור – מחכה לכם כאן חוויה אדירה.

 

אפטלינג – לא סתם צירוף של אותיות

ברוכים הבאים להולנד, המדינה שבין הנהרות הארוכים ועיירות הקיט המדהימות מחביאה בתוכה גם לא מעט פארקי שעשועים מעולים במיוחד, כשהאפטלינג הוא הבולט שבהם. הפארק הוא בקונספט של פיות, טרולים ושדונים, ורוב המתקנים כאן הם באווירת אגדות קסומות עם אותן הדמויות.

נשמע תמים? אז זהו, שממש לא! אמנם גם הקטנטנים מוזמנים כאן למתקנים שמתאימים להם, אבל אל תטעו – מדובר כאן על פארק שידוע במתקנים הסופר מפחידים שלו, למי מכם שמספיק אמיץ לעלות עליהם. היתרון הגדול של האפטלינג הוא שהוא מציע גם סידורי לינה באחד מהמלונות הסמוכים אליו. העניין הזה הופך את האפטלינג ליעד בלתי נפרד מרשימה של יעדים לטיול משפחתי מומלץ, ועכשיו כל מה שנשאר לכם לעשות זה פשוט לארוז ולצאת לדרך. תהנו!

רכבת ערים

אולי יעניין אותך גם

חדר במלון
חופשות
אזורים מומלצים ללינה בקופנגן

למטיילים בקופנגן, אפשרויות הלינה הן רבות ומגוונות. ישנם מקומות אשר יתנו לכם לשים אוהל בחצר בתמורה למעט כסף. ישנה אפשרות לרוצים להישאר לתקופה ארוכה מכמה

קרא עוד »
חדר זוגי
חופשות
מלונות מומלצים בכיכר דאם

כיכר דאם היא הנקודה המרכזית של העיר אמסטרדם. את כיכר דאם הנמצאת כ-700 מטר דרומית לתחנה המרכזית של אמסטרדם לא תוכלו לפספס הודות לגודלה (200

קרא עוד »
שקיעה בחוף
חופשות
המלצות על חופים בסיני

רצועת החוף של חצי האי סיני נמתחת לאורך כ-250 קילומטרים של ים צלול, חול נעים והרים אימתניים המטילים צל נעים וגם נראים כאילו ניצבים שם

קרא עוד »