מלון פולמן ברלין שוורצהוף – חמישה כוכבים של פינוק

העיר ברלין אהובה על תיירים מרחבי העולם כולו מזה זמן רב וככזו היא מככבת ברשימת מנועי חיפוש הטיסות והמלונות ובצדק. בברלין תוכלו להנות מאטרקציות ומוקדי בילוי למשפחה כולה, המוני מוזיאונים, היסטוריה מרתקת וכאובה (בעיקר זו הקשורה להיסטוריית היהודים בגרמניה, אך לא רק), מועדוני בילוי במגוון סגנונות, מסעדות מצוינות, פארקים ירוקים, מרכזי קניות הומי אדם ושווקים צבעוניים.

מדובר ביעד נעים לבילוי בכל עונות השנה והמקומיים מסבירי הפנים הופכים את החוויה למיוחדת במינה. בשנים האחרונות הפכה העיר לליברלית ביותר ושמה הולך לפניה בכל הקשור לגישה המתירנית בנושאי מין, מגדר ומה שביניהם ואכן כל מי שביקר בה יוכל להעיד כי לרגע קט נדמה כי מצא לו בית.

למרות האווירה הנעימה לאורך השנה כולה, החודשים המומלצים ביותר לטיול בעיר, מפאת מזג האוויר האירופאי, הם חודשי הקיץ, אם כי מדובר בחודשים עמוסים מבחינה תיירותית ולכן גם המחירים עולים בתקופה זו ויש לקחת זאת בחשבון בעת הזמנת כרטיסי הטיסה ושריון מקומות הלינה (במילים פשוטות: אל תחכו לדקה ה-90 שמא תתאכזבו).

אחד ממקומות הלינה המומלצים ביותר הוא מלון פולמן ברלין שוורצהוף אשר ממוקם בלב ליבה של העיר, ממש מול גן החיות של עיר הבירה ולרחוב קודאם המפורסם. קרבתו של המלון בעל חמשת הכוכבים לאטרקציות המרכזיות הופך אותו לאטרקטיבי במיוחד ואהוב על צעירים, מבוגרים ומשפחות עם ילדים.

במלון פולמן ברלין שוורצהוף תוכלו להנות מחדרים מרווחים בעיצוב נקי המאובזרים בכל מה שנחוץ לכם על מנת להוציא את המיטב מהחופשה האורבנית שלכם – וויפי חופשי, מקלחת מרווחת, טלויזיה גדולה עם מסך שטוח, מיני בר ועוד ועוד. כמעט כל החדרים מציעים ספה נפתחת למיטה נוספת ובכך מתאימים גם למשפחות של 2 מבוגרים ו-2 ילדים וגם אורחים הזקוקים לנגישות מיוחדת ישמחו לשמוע כי ישנם חדרים נגישים ומותאמים לכסאות גלגלים (חשוב לציין זאת מראש בעת ביצוע ההזמנה).

מתקני המלון כוללים בין היתר בריכה מחוממת גדולה ומטופחת, מתחם ספא מפנק במיוחד וחדר כושר מאובזר בציוד חדשני. במתחם הספא תוכלו להזמין מראש עיסוי רקמות עמוק, עיסוי תאילנדי ופינוקים נוספים לרבות טיפולי יופי. בנוסף לאלה תוכלו להירגע אחרי יום מעייף בחמאם הטורקי או בסאונה ולחדש כוחות לקראת המשך החופשה.

מיקומו של מלון פולמן ברלין שוורצהוף אומנם מרכזי ביותר אך אחד מיתרונותיו הבולטים ביותר הוא היותו שקט כך שלא ניתן לשמוע בו את רעש הרחוב והמכוניות הנוסעות בו.
בנוסף לגן החיות ורחוב קודאם, בין היתר קרובים אליו גם בית הכלבו היוקרתי קה דה וו ומגוון בתי קפה ומרכזי קניות נוספים אליהם ניתן להגיע במרחק הליכה קצר.
במידה ותרצו להגיע לאתרים מרוחקים יותר, תשמחו לשמוע כי ישנה תחבורה ציבורית במרחק הליכה לא רב מהמלון וכי הוא מציע גם שירותי השכרת אופניים במחיר נוח יחסית ויש בו חניון מאובטח (בתשלום נוסף) עבור מי מכם שישכור רכב.

לתכנון מסלול טיול, לפרטים נוספים על אטרקציות מומלצות ואף רכישת כרטיסים במחירים מוזלים, תוכלו לפנות לצוות המלון שישמח לסייע בחיוך רחב בכל נושא ועניין המלון וזוכה לתשבוחות בזכות היותו מסביר פנים ואדיב במיוחד.

לסיכומו של דבר, אם אתם מגיעים לברלין ורוצים לשדרג את החופשה ולהנות משהות במלון חמישה כוכבים מרכזי ושקט, הזמינו מקום במלון פולמן ברלין שוורצהוף ולא תתאכזבו.

 

מיטה זוגית

אולי יעניין אותך גם

חדר במלון
חופשות
אזורים מומלצים ללינה בקופנגן

למטיילים בקופנגן, אפשרויות הלינה הן רבות ומגוונות. ישנם מקומות אשר יתנו לכם לשים אוהל בחצר בתמורה למעט כסף. ישנה אפשרות לרוצים להישאר לתקופה ארוכה מכמה

קרא עוד »
חדר זוגי
חופשות
מלונות מומלצים בכיכר דאם

כיכר דאם היא הנקודה המרכזית של העיר אמסטרדם. את כיכר דאם הנמצאת כ-700 מטר דרומית לתחנה המרכזית של אמסטרדם לא תוכלו לפספס הודות לגודלה (200

קרא עוד »
שקיעה בחוף
חופשות
המלצות על חופים בסיני

רצועת החוף של חצי האי סיני נמתחת לאורך כ-250 קילומטרים של ים צלול, חול נעים והרים אימתניים המטילים צל נעים וגם נראים כאילו ניצבים שם

קרא עוד »