עיצוב הבית על ידי תמונות

מי מאיתנו לא אוהב מראה של בית מעוצב? בתקופה בה העיצוב האישי הפך למגמה ברורה בעולם העיצוב והאדריכלות, את מקומו של "המראה האוניברסלי" והסטנדרטי תפסו הטעם האישי והגוון המיוחד של כל אחד ואחד.

 

טרנד הצילום העכשווי ותמונות הפרוסות על קירות הבית הפכו להיות שם דבר בעולם העיצוב.

 

מראה זה פותח בפני כל אחד המון אפשרויות עיצוב שונות ומיוחדות בלא לפגוע ביופי חלל הבית. בנוסף, התמונות מאפשרות להעביר מסר אישי וייחודי.

 

 

רעיונות לעיצוב הבית מחדש

אחד הקשיים הגדולים בעיצוב הבית ובבחירה כיצד ליצור אפיון לחלל החדר, הוא הזמן הרב שמוקדש לחיפוש פריטים וחפצים רלוונטיים בעבור החדר החדש או המתחדש. אחת הדרכים שמקלות מאוד על מלאכה זו היא באמצעות בחירת תמונות לבית בעיצוב אישי.

 

חשוב לדעת, תמונות אלו אינן דומות לתמונות הסטנדרטיות שאנו מכירים בכל בית או סלון בישראל, אל מדובר על תמונות שנראות אחרת לגמרי מלכתחילה.

 

 

מה הכוונה "אחרת לגמרי"?

תמונה בעיצוב אישי שונה בעיקר מבחינת הגודל אותו היא תופסת בבית.

 

בתמונה כזו תוכלו להגדיל את רוחבה כך שהיא תגיד לסדר גודל של עד 50% מרוחב הקיר שלכם בחדרי השינה או בסלון. כך תוכלו להבליט את התמונה על פני שאר האלמנטים והאביזרים בבית, למשל באמצעות בחירת תמונות של אלופים.

 

נתון חשוב אליו כדאי מאוד לשים לב הוא – איכות ההדפסה והצבעים שמשולבים בתמונה. ככל שהתמונה גדולה יותר, כך איכות התמונה עלולה לרדת.

 

בשל כך, מומלץ להדפיס את התמונה על גבי בד קנבס. בד זה מאפשר להדפיס על תמונה לבית, לסלון ולחדר השינה. בד הקנבס הוא למעשה חומר הגלם האיכותי ביותר להדפסת תמונות בעיצוב אישי.

 

 

תמונה יפה אינה מספיקה

רבים נוטים לצאת מאוכזבים מהתוצאה הסופית של התמונה. מדוע? פעמים רבות התמונה מצד עצמה אכן יפה ונותנת מראה מרשים לבית, אלא שהרהיטים בשילוב מבנה חלל הבית עלול לגרום לכך שהמארג הכללי אינו משתלב יפה.

 

כך יוצא שהסלון על לצאת "צועק" מדי לחלק מהאנשים, או שהתמונה עשויה "להקטין" את מראה החלל בעבור אנשים אחרים. לכן, טרם בחירת תמונה, צבעים ומידות, כדאי לחשוב פעמיים שהתוצאה הסופית אכן תצא לשביעות רצונכם.

 

אין ספק שהרעיונות הטובים ביותר לעיצוב הבית נמצאים ממש מתחת לאף שלכם.

 

התמונות לבית יכולות להוסיף אווירה, צבע, סיפור, רגש ועוד שלל תחושות חיוביות למראה הכללי של הבית. לכן, מטבע הדברים תהיה לתמונות השפעה גדולה מאוד על כל באי הבית.

 

 

סיכום

הצילום הדיגיטלי החדשני של ימינו מאפשר לפתח תמונות בגדלים עצומים ובאיכות גבוהה, כמובן בהתאם לאופי הלקוח וחלל הבית.

 

הקו המוביל היום בעיצוב פנים, הוא הצגת קירות עם משמעות שנותנת למראה הראשוני של הבית תחושה מרהיבה. צילום כזה מאפשר להנציח רגעים מיוחדים במציאות השגרתית ולהביאם אלינו לתוך הבית שלנו, בהדפסה על גבי קנבס שוויצרי, זכוכית אקרילית, או טפט גרמני בגודל ענק.

 

 

תמונות על קירות הבית

אולי יעניין אותך גם

אישה מול השמש
לבית ולגינה
מדוע הצללה חשובה כל כך?

זה לא סוד שאנחנו חיים במדינה מאוד חמה. ישראל מתאפיינת בקיץ ארוך בו הטמפרטורות מגיעות לפעמים גם עד 35 מעלות צלזיוס. בדיוק בגלל זה ישיבה

קרא עוד »