מטבח חוץ- מטבחי גינה במגוון עיצובים וגימורים

לאחר מפגשים בגינת ביתנו ולכלכוך מאסיבי של המטבח הביתי בהכנה והגשה של האוכל, מתגבשת ההחלטה להפוך את פעולת האירוח לנוחה, קלה ומהנה יותר בהשקעה חכמה של בניית מטבח חוץ.

 

היתרונות של מטבח חוץ

אוהבי האירוח והגריל נוטים להזמין אנשים לגינתם לעיתים תכופות. אין כמו החוויה השמחה באירוח בגינתנו ואכילת ארוחה משותפת לכל המשפחה. היתרונות של מטבח חוץ נובעים בעיקר מהחסרונות של אירוח חיצוני, כאשר הכנת האוכל היא בתוך הבית.

הכנת האוכל במטבח הביתי מלכלכת המון גם את המטבח וגם את הבית, יוצרת טיילת לאורך הבית של האוכל, ולעיתים האוכל גם יוצא קר ופחות מזמין. כאשר מסתיימת הארוחה, המטבח הופך לשדה קרב של שאריות אוכל, עטיפות וכלים, והאמת, שזה החלק הפחות נעים שמגיע לאחר האירוח.

 

סגנונות עיצוב מטבח חוץ

לאחר גיבוש ההחלטה על מטבח חוץ, יש להחליט על עיצובו. במטבח החוץ ניתן לשלב חומרים שונים בעיצוב כדי שהמטבח בחוץ יהיה לא פחות יפה ומעוצב משאר הבית.

  • עץ- ניתן לשלב את העץ בכל מטבח, פינת ישיבה ורהיט שאנו בוחרים. ניתן לבחור באופציה בה רק הדלתות או המדפים במטבח החוץ יהיו מעץ ולא כל המטבח.
  • שיש- חומר השיש יכול להשתלב יפה בחלק העליון החיצוני של המטבח והוא נוח מאוד כמשטח עבודה.
  • בטון- בטון אולי נשמע מעט מיושן אך זה חומר שכיום משמש בקלות גם לעיצוב יוקרתי כשהקו עדין ונקי.
  • נירוסטה- נירוסטה משולבת במטבחים מקצועיים וזה גם חומר קל לניקוי וגם משרה מראה מקצועי ומעודן. צבע הנירוסטה משתלב יפה בגינה ונותן הרגשה של מטבח אמיתי בחצר ביתנו.

 

פרקטיות של מטבח החוץ

כאשר נבנה מטבח חוץ משלנו חשוב שמעבר לעיצוב הוא גם יהיה פרקטי ומתוכנן היטב כך שיכיל את כל הפונקציות שמשמשות אותנו במטבח הביתי ואף יותר. במטבח החוץ נצטרך שיהיה מקום לכיור, משטח עבודה בהתאם לאופן השימוש ולכמות האירוח, מדפים לכלים המשמשים אותנו בחוץ, מקום לפח בעדיפות למקום מובנה, כדי שלא ידיף ריח ויביא מזיקים.

 

איך נבנה את המטבח האולטימטיבי

מגוון חברות מציעות שירותים של בניית מטבח חוץ מצויד ובאיכות גבוהה. נוכל לחפש ברחבי האינטרנט רעיונות למטבח החלומות שלנו ולהסתכל במגוון האופציות של החברות השונות. מומלץ לחפש ביקורות על איכות המטבח ורמת השירות של החברה וכך לדעת אם להזמין ממנה את מטבח החוץ.

נעיין באתר החברה שבחרנו ונתייעץ עם יועץ מטעם החברה על הצרכים שלנו מהמטבח ואילו דברים ניתן להוריד או להוסיף בהתאם לגודל הגינה שלנו. חברה ותיקה ומיומנת תדע להמליץ על השירותים החשובים ביותר במטבח וגם על אלו שאינם נדרשים.

בניית מטבח חוץ משדרגת כל חוויית האירוח והופכת אותה למהנה ומשותפת לכולם, ולא רק למי שיושב בחוץ.

מטבח חוץ

אולי יעניין אותך גם

תמונות בבית הלבן
לבית ולגינה
עיצוב הבית על ידי תמונות

מי מאיתנו לא אוהב מראה של בית מעוצב? בתקופה בה העיצוב האישי הפך למגמה ברורה בעולם העיצוב והאדריכלות, את מקומו של "המראה האוניברסלי" והסטנדרטי תפסו

קרא עוד »
אישה מול השמש
לבית ולגינה
מדוע הצללה חשובה כל כך?

זה לא סוד שאנחנו חיים במדינה מאוד חמה. ישראל מתאפיינת בקיץ ארוך בו הטמפרטורות מגיעות לפעמים גם עד 35 מעלות צלזיוס. בדיוק בגלל זה ישיבה

קרא עוד »