מלונות מומלצים בכיכר דאם

כיכר דאם היא הנקודה המרכזית של העיר אמסטרדם. את כיכר דאם הנמצאת כ-700 מטר דרומית לתחנה המרכזית של אמסטרדם לא תוכלו לפספס הודות לגודלה (200 מטר על 100 מטר) ולאנדרטה הגדולה העומדת במרכזה שנבנתה לזכר קורבנות מלחמת העולם השנייה.
למרגלות האנדרטה תוכלו למצוא אנשים מכל הגילאים, תיירים ומקומיים העוצרים לנוח, לשבת ולאכול במדרגות במקום מרכזי זה.

בכיכר מתחברים רחובות הקניות המפורסמים ביותר באמסטרדם ( Nieuwendijk, Kalverstraatו– Damstraat), תוכלו למצוא גם את מוזיאון השעווה מאדאם טוסו, ארמון המלכות, הכנסייה הגותית ניו קרק  ואת חנות הכלבו היוקרתית ביינקורף. במרחק הליכה מאוד קצר מהכיכר תגיעו לשכונת החלונות האדומים.

אנשים רבים בוחרים להישאר באזור כיכר דאם בשל המרכזיות שלה והאפשרות הנוחה להגיד לאטרקציות תיירותיות רבות ברגל, או בטראם (מרבית קווי הטראם עוברים דרך כיכר דאם כיוון שהיא קרובה כל כך לתחנה המרכזית). אזור הכיכר תמיד שוקק ומלא חיים, גם בשעות הלילה הקטנות ולכן נוח מאוד למי שבוחר להישאר באזור.

 

מלונות באמסטרדם – כיכר דאם

באמסטרדם יש מספר רב של אופציות ללינה ואירוח. העיר כוללת עשרות אלפי חדרי מלון, חלק גדול מהם סמוכים לכיכר דאם, ובגדול מלונות באמסטרדם אפשר למצוא בכל הרמות ובכל המחירים.

הוסטלים – נועדו בעיקר עבור צעירים. בהוסטל תחלקו חדר עם עוד אנשים זרים מכל העולם. ההוסטלים הם האופציה הזולה ביותר ללינה, ומושלמת למי שרוצה להכיר אנשים חדשים. החיסרון העיקרי של ההוסטלים או שלעולם לא ניתן לדעת מי עוד ישן אתכם בחדר, לעיתים לטובה, לעיתים לרעה.

 

הוסטלים מומלצים:

  • Shelter City Christian Hostel- ממוקם כ-300 מטר מכיכר דאם, מחיריו נעים בין 19- 29 דולר ללילה.
  • St Christopher Inn At The Winston- ממוקם כ- 400 מטר מכיכר דאם, מחיריו נעים בין 26- 32 דולר ללילה.
  • The Flying Pig Downtown- ממוקם כ-300 מטר מכיכר דאם, מחיריו נעים בין 26- 56 דולר ללילה.

גסטהאוסים / בד אנד ברקפסט – נועדו למי שרוצה לישון בפרטיות. הגסטהאוסים / בד אנד ברקפסט הם למעשה חדרי אירוח, אשר בדרך כלל מנוהלים על ידי משפחות והאווירה בהם מאוד משפחתית וביתית. תקבלו חדר פרטי משלכם, ובדרך כלל גם שירותים ומקלחת פרטית משלכם, לפעמים תחלקו אותם עם חדרים נוספים. בכל בד אנד ברקפסט ובחלק מהגסטהאוסים ארוחת הבוקר כלולה במחיר החדר. בגלל האווירה הביתית והמפנקת שהם מקנים התקציב שלהם לעיתים גבוה יותר ממלונות 3 ו-4 כוכבים.

 

גסטהאוסים / בד אנד ברקפסט מומלצים:

  • City Center Bed And Breakfast- ממוקם כ-400 מטר מכיכר דאם, מחירו 140 דולר ללילה.
  • Prinsenhof Suite- ממוקם כ-200 מטר מכיכר דאם, מחיריו נעים בין 161- 201 דולר ללילה.
  • Canal View B&B- ממוקם כ-600 מטר מכיכר דאם, מחירו 201 דולר ללילה.

Airbnb

האתר שמזמן הפך לחביב התיירים יציע לכם אפשרויות לינה החל מחדר בבית מגורים של מישהו ועד בית פרטי משלכם. המחירים משתנים לפי אפשרות הלינה שתבחרו, הם נוקו וסודרו לפני כנסיתכם, ותהיה לכם אופציה לדבר עם בעלי הנכס על כל בעיה שתיווצר. חשוב לזכור כשבוחרים לקחת נכס של אייר ביאנבי לבדוק ביקורות של אנשים אחרים שישנו שם בעבר, כיוון שכל אחד יכול להציע את הנכס שלו באתר ואין רגולציה מקפידה על כל נכס.

 

מלונות 3 כוכבים

מלונות בתקציב הנמוך ביותר למלון, אשר יתנו לכם חדר ומקלחת ושירותים פרטיים, את הנוחיות שבניקיון יום יומי, אפשרות לארוחת בוקר וערב מטעם המלון ועזרה בקבלה לכל דב שתזדקקו, בין אם זה באחזקת החדר או במידע לגבי הגעה למקומות מסוימים.

מלונות 3 כוכבים מומלצים:

  • City View Hotel- ממוקם כ-800 מטר מכיכר דאם, מחיריו נעים בין 97- 141 דולר ללילה.
  • A Train Hotel- ממוקם כ-700 מטר מכיכר דאם, מחיריו נעים בין 105- 200 דולר ללילה.
  • Singel Hotel- ממוקם כ-600 מטר מכיכר דאם, מחיריו נעים בין 107- 221 דולר ללילה.

מלונות 4 כוכבים

מלונות בתקציב בינוני למלון, אשר יתנו לכם חדר ומקלחת ושירותים פרטיים, הנוחיות בניקיון יום יומי, אפשרות לארוחת בוקר וערב מטעם המלון ועזרה בקבלה לכל דב שתזדקקו, בין אם זה באחזקת החדר או במידע לגבי הגעה למקומות מסוימים. ההבדל בין מלונות 4 כוכבים למלונות 3 כוכבים הוא ברמת האירוח והמבנה של המלון.

מלונות 4 כוכבים מומלצים:

  • The Toren- ממוקם כ-600 מטר מכיכר דאם, מחיריו נעים בין 166- 513 דולר ללילה.
  • The Hendrick’s Hotel- ממוקם כ-800 מטר מכיכר דאם, מחיריו נעים בין 154- 257 דולר ללילה.
  • Hotel Estherea- ממוקם כ-400 מטר מכיכר דאם, מחיריו נעים בין 152- 244 דולר ללילה.

מלונות 5 כוכבים

מלונות בתקציב הגבוה ביותר למלון, אשר יתנו לכם חדר ומקלחת ושירותים פרטיים, הנוחיות בניקיון יום יומי, אפשרות לארוחת בוקר וערב מטעם המלון ועזרה בקבלה לכל דב שתזדקקו, בין אם זה באחזקת החדר או במידע לגבי הגעה למקומות מסוימים. מלונות 5 כוכבים יציעו לכם גם ספא, מסאז' וחדר כושר והם המפנקים והבנויים בצורה המפוארת ביותר.

מלונות 5 כוכבים מומלצים:

  • Hotel Twenty Seven- ממוקם בכיכר דאם, מחיריו נעים בין 568- 2436 דולר ללילה.
  • Kimpton De Witt- ממוקם כ-500 מטר מכיכר דאם, מחיריו נעים בין 169- 1366 דולר ללילה.
  • Sofitel Legend The Grand Amsterdam- ממוקם כ-200 מטר מכיכר דאם, מחיריו נעים בין 281- 877 דולר ללילה.

ארמון

אולי יעניין אותך גם

חדר במלון
חופשות
אזורים מומלצים ללינה בקופנגן

למטיילים בקופנגן, אפשרויות הלינה הן רבות ומגוונות. ישנם מקומות אשר יתנו לכם לשים אוהל בחצר בתמורה למעט כסף. ישנה אפשרות לרוצים להישאר לתקופה ארוכה מכמה

קרא עוד »
שקיעה בחוף
חופשות
המלצות על חופים בסיני

רצועת החוף של חצי האי סיני נמתחת לאורך כ-250 קילומטרים של ים צלול, חול נעים והרים אימתניים המטילים צל נעים וגם נראים כאילו ניצבים שם

קרא עוד »