כמה זמן נמשך מופע של קוסם ביום הולדת?

אם אתם עומדים בפני תכנון וארגנון יום ההולדת של אחד מיקירכם, כנראה שעומד בניכם לחץ רב. חשוב לכם מאוד לארגן הכול בזמן, שיתאים לחוגג, שהאורחים יהינו וגם אם אפשר שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח. כל זה מובן, וכולנו חווים את זה. במידה ועשיתם את הבחירה הנכונה ולקחתם מופע של קוסם ביום ההולדת, כנראה שהאירוע שלכם עומד להיות בלתי נשכח. ובכן איך נראה מופע כזה, מה הוא מכיל וכמה זמן הוא נמשך ? הוסיפו לקרוא.

 

סוגי המופעים השונים

תחום הקוסמות לאירועים הינו רחב עד מאוד. ישנם סוגים רבים של מופעים שונים שמשלבים אביזרים שונים, פועלים בצורה שונה ונדרשת הכנה שונה בכדי להתכונן אליהם. חשוב להכיר ולדעת את המופע שהזמנתם ובכך לערוך תיאום צפיות ראשוני ואיכותי ביחד עם האמן.

ישנם קוסמים שהמופע בנוי להם מראש וקשה לערוך בו שינויים, מה שגם לא תמיד צריך וישנם קוסמים שהמופע שלהם גמיש כך שתוכלו להשפיע באופן ישיר על התוצאה שתקבלו באירוע. בכל אופן, תמיד חובה לערוך תיאום ציפיות לפני סגירת ההזמנה ולהתכונן למה שאתם עומדים לקבל. באופן זה תוכלו גם להיות אחראיים על אורך המופע ועל התכנים שלו. לעוד מידע על מופעים שונים – www.asael-magic.co.il.

 

שימו לב לפרטים הטכניים והלוגיסטיים

ישנם שני דברים חשובים שיש לשים לב אליהם בתכנון לוח הזמנים של האירוע כאשר אתם מזמינים קוסם:

  1. אזור העבודה של הקוסם – יש לוודא לפני שאתם ננעלים על אמן שאתם אוהבים ורוצים לאירוע שלכם, לוודא שהוא אכן מגיע לאזור שלכם עבור האירוע. לעיתים הגעה רחוקה עלולה לעלות לכם הרבה כסף נוסף, אך לעיתים זה שווה מכיוון שמדובר בקוסם מצוין. בכל אופן, נתון זה יש לקחת בחשבון, לא כל הקוסמים יוכלו להגיע לאזור שלכם.
  2. להקפיד על חלוקת זמן נכונה – נכון שמופע הקוסמים מהווה גולת הכותרת של תוכן האירוע, אך עדיין מומלץ לערוך חישוב נכון של כלל הגורמים הנוספים שנרצה להכין לאירוע. אם מדובר בהכנסת האורחים, זמן האוכל, זמן לברכות או נשיאת כוס. כך תוכלו להבין מהי המשבצת המדויקת בה תרצו להכין את מופע הקוסמים ולערוך אותו בהתאם. במקרים בהם המופע של הקוסם בנוי ואינו ניתן לשינוי תוכלו להסיק כמה זמן נותר לכם לשאר הגורמים.

 

לסיכום

מופע של אמן קסמים הינו גמיש ומשתנה מאוד ולכן קשה לדעת מראש כמה זמן יערך מופע של כל אמן. מה שכן, מומלץ מאוד להכיר קצת את התחום וללמוד על סוגי המופעים השונים ובכך להבין כמה זמן תרצו להשקיע מהאירוע שלכם במופע וזאת גם בהתאם לתקציב שלכם. ישנם מופעים שלוקחים את מירב האירוע וזולגים גם לקבלת הפנים וכדומה, וישנם מופעמים של שעה בלבד.

איש בקפוצ'ון מחזיק קלף

אולי יעניין אותך גם

רעיונות למתנה ליום הולדת
ימי הולדת
4 רעיונות למתנה ליום הולדת

תכשיט, בושם ושובר מתנה כללי אלה מתנות נפוצות ומשעממות שרבים מאתנו קיבלו במתנה ליום הולדת במהלך חייהם. עובדה זו גרמה לנו להוציא את מדריך זה

קרא עוד »