כך תפתיעו את הילד שלכם ביום הולדתו

לרוב, מחכה ילדכם שנה שלמה ליום הולדתו. לעיתים הוא אף עשוי לשאול אתכם מתי מגיע יום הולדתו ואיך אתם מתכננים לחגוג אתו את היום המיוחד הזה. יחד עם זאת, ההתכוננות ליום זה עשויה להכניס אתכם ללחץ מהסיבה שאתם מעוניינים לשמח את ילדכם בדרך מיוחדת אך לא מצליחים להחליט מה כדאי להביא ליום ההולדת ואיך לחגוג אותה כך שתשאיר טעם טוב לילד ותישאר כזיכרון מתוק עבורו.

 

טיפים להכנת יום הולדת מיוחדת לילד

אם הנכם עסוקים בשאלות לגבי הכנת יום הולדת של ילדכם ולא מצליחים למצוא דרך מיוחדת לארגן הפתעה ליום ההולדת, תוכלו להיעזר בכמה טיפים יעילים ושימושיים שעשויים לסייע לכם לארגן את אירוע היום הולדת בדרך קלה ומוצלחת:

ראשית, החליטו איפה אתם מעוניינים לקיים את יום ההולדת: בבית, בגן של הילד או אולי במסעדה טובה.

בנוסף, את הארגונים וההכנות ליום ההולדת כדאי לבצע כחודש – חודשיים מראש, במיוחד בעונות בהם יש ריבוי אירועים וכיו"ב. הסיבה לכך היא כי יש לשריין תאריכים מסוימים מראש בהם יוכלו אנשי המקצוע הקשורים להכנות לבצע את עבודתם באופן יעיל וללא לחץ של זמן.

אם אתם מעוניינים להזמין מפעיל מסוים ליום ההולדת, עשו זאת גם כחודשיים מראש. לרוב, מפעילים מבוקשים ומקצועיים מוזמנים כבר חודשים מראש ולכן יש לסגור את ההזמנה איתם מבעוד מועד ולא לחכות לזמן סמוך ליום ההולדת א לרגע האחרון.

ההמלצה היא לברר על הניסיון של המפעיל, אותו תרצו להזמין ליום ההולדת ולהיעזר גם בהמלצות של אנשים אחרים שכבר הזמינו אותו בעבר. באופן זה, תחסכו פדיחות או עוגמת נפש באם יתברר שהמפעיל שאותו הזמנתם הוא בסה"כ חובבן ולא עונה על ציפיתכם.

 

באילו דרכים ניתן להפתיע את הילד?

מעבר לארגונים הקשורים ביום ההולדת עצמו, תוכלו למצוא דרך להפתיע את ילדכם. ככלל, יש כמה אופציות שיכולות לסייע לכם להכין הפתעה ליום ההולדת של ילדכם:

תוכלו להזמין ליצן או קוסם שיפתיע את ילדכם עם הגעתו ויבצע הופעה מרהיבה עבור שאר האורחים שהגיעו לחגוג ביום ההולדת.

תוכלו להשתמש בסידור בלונים מרהיב ומיוחד. כיום, קיימות אופציות של עיצוב בלונים לאירועים עפ"י נושאים מסוימים, לדוגמא: עיצוב דמויות מסרט ילדים מסוים – באמצעות בלונים. ניתן לעצב את כל חלל האירוע בדרך מיוחדת זו והדבר עשוי לגרום להפתעה גדולה לילד ולהשאיר בו טעם טוב במיוחד מיום ההולדת.

אופציה נוספת היא להשכיר מתנפחים ענקיים ו/או הפעלות שיהיו בחלל בו מתקיים יום ההולדת של ילדכם.

במקום כיבוד של חטיפים,ממתקים או עוגת יום הולדת סטנדרטית, תוכלו להפתיע את ילדכם במנה שאהובה עליו במיוחד. באופן זה, תוכלו להגיש לשאר האורחים שהגיעו את המנה ככיבוד מרכזי ביום ההולדת והדבר עשוי לשמח מאוד את ילדכם.

באתר של יאגו תוכלו למצוא טיפים נוספים לארגון ימי הולדת לילדים ואף להזמין מפעיל או קוסם מקצועי ליום הולדת.

מתנות

אולי יעניין אותך גם

רעיונות למתנה ליום הולדת
ימי הולדת
4 רעיונות למתנה ליום הולדת

תכשיט, בושם ושובר מתנה כללי אלה מתנות נפוצות ומשעממות שרבים מאתנו קיבלו במתנה ליום הולדת במהלך חייהם. עובדה זו גרמה לנו להוציא את מדריך זה

קרא עוד »