צ'ק ליסט ליום הולדת בחדר בריחה

הילד חוגג יום הולדת והחלטתם להפתיע אותו במסיבת יום הולדת בחדר בריחה.

אמנם, החדר עצמו כבר קיים, אך האם יש מקום לנגיעה אישית באירוע? ובכלל, מה צריך לארגן לקראת מסיבה מהסוג הזה? לפניכם רשימת המשימות המלאה לקראת יום הולדת בחדר בריחה.

 

מה מקבלים בהזמנת מסיבה בחדר בריחה?

הדבר הראשון והעיקרי ביותר שמקבלים כשמגיעים לחגוג במקום כמו חדר בריחה ליום הולדת הוא – השתתפות בחדר הבריחה עצמו. בזמן ההרשמה המפעילים יבררו איתכם מה הנושא והתוכן שמתאימים לחגיגת יום ההולדת על מנת להתאים את החדר לחגיגה שלכם. בנוסף, הם יתאימו את החידות והרמזים לרמת הקושי שמתאימה למשתתפים כך שיוכלו להנות מהחדר בריחה ולהיות מאותגרים בדיוק במידה הנכונה.

מעבר להשתתפות באטרקציה עצמה, החוגגים מוזמנים לשהות במתחם VIP מיוחד שמיועד למסיבות יום הולדת. המתחם מקושט בבלונים ואביזרי יום הולדת ונמצא בו גם מסך ענק עם חיבור ליוטיוב. מעבר לכך, יועמדו לרשות החוגגים חטיפים, שתייה קלה ופיצה. המתחם הזה הוא מרחב פרטי שמאפשר לכם כמשפחה להביא את המסורות והמנהגים שלכם לחגיגת יום ההולדת כך שתהיה לכם החוויה המלאה של מסיבת יום הולדת כמו שאתם אוהבים.

 

מה צריך לארגן?

אמנם, מפעילי חדר הבריחה דואגים להרבה מן ההכנות למסיבה, אך בכל זאת יש כמה דברים שכדאי שתשימו לב אליהם לפני שאתם מגיעים. על מנת שלא תהיו מופתעים, איגדנו לכם את כל המשימות שעליכם למלא לפני הגעתכם למתחם חדר הבריחה.

 

תיאום הפרטים אל מול המפעילים

כאמור, המפעילים עושים ככל יכולתם להתאים את חדרה הבריחה לאופי החוגגים. על מנת שיוכלו לעשות זאת בצורה המיטבית, אתם צריכים להעביר להם את כל המידע הדרוש. שימו לב שאתם מתאמים עם המפעילים את אופי הפעילות. ספרו להם מהם תחומי העניין של הילד, כמה אנשים עתידים להגיע למסיבה ומה רמת הקושי הרצויה של החידות.

 

הכנת פלייליסט מוזיקה

עומד לרשותכם מסך ענק וחיבור ליוטיוב. ראשית, בנו פלייליסט שמורכב משירים שמתאימים לאופי המסיבה, וכמובן לטעם האישי של ילד יום ההולדת. בנוסף, תוכלו לשלב בפלייליסט שירים שיעודדו את המשתתפים לפתוח במסיבת ריקודים.

 

קניית עוגה

כמאמר השיר – אין חגיגה בלי עוגה. כדי להשלים את חווית המסיבה חייבים להוציא עוגה בליווי שירי יום הולדת בדיוק ברגע הנכון. לפני תחילת האירוע תאפו עוגה מושקעת או בקרו במאפיה הקרובה וקנו את העוגה האהובה עליכם. בנוסף, וודאו שיש לכם נרות וגפרורים על מנת להשלים את טקס עוגת יום ההולדת.

 

הכנת משחקי חברה

ייתכן ותרצו להוסיף תוכן לזמן השהייה במתחם ה-VIP. המתחם הזה מלא באפשרויות ולפעמים תרצו לתת לנוכחים דחיפה קלה לכיוון הנכון. על מנת שלא תצטרכו לחשוב על משחק חברה מתאים בהתראה של רגע, תכינו לעצמכם מבעוד מועד רשימת משחקים שתוכלו להוציא ברגע האמת.

 

ילדה מכבה נרות

אולי יעניין אותך גם

רעיונות למתנה ליום הולדת
ימי הולדת
4 רעיונות למתנה ליום הולדת

תכשיט, בושם ושובר מתנה כללי אלה מתנות נפוצות ומשעממות שרבים מאתנו קיבלו במתנה ליום הולדת במהלך חייהם. עובדה זו גרמה לנו להוציא את מדריך זה

קרא עוד »