הנופים הכי מרהיבים שיש בפיליפינים

לא בכדי נחשבים הפיליפינים לעולם מרשים וייחודי בפני עצמו, עם שלל נופים מטריפים. כל חבל, אזור ואפילו קבוצת איים התברכו בנוף מדהים משלהם: ג'ונגל ירוק וסבוך, שרשרת הרים יוצאת דופן, לוקיישנים עם תופעות גאולוגיות ייחודיות, חופים לבנים עם עצי דקל מכופפים ומים בטורקיז, מפרצים פראיים ועוד המון. בוודאי שתרצו להספיק לראות את כולם, אבל מדובר במשימה קשה לביצוע, גם בשל המרחקים וגם בשל העלויות וטווחי הנסיעה שהקצבתם. לכן התגייסנו למשימה – על מנת שתוכלו להיפגש עם הנופים המצטיינים ולקבל החלטה לגבי ההגעה:

 

פלוואן – האי היפה בעולם

על מקומות רבים נהוג לומר שהם "גן עדן", אבל כאן בפוואן, אין מי שחולק על הביטוי הזה: מפרצים טבעיים, מים צלולים ונוצצים, יערות גשם מדהימים וגדושים בצמחייה עבותה וצוקים פראיים. פלוואן הוא אי גדול (כ-2,000 ק"מ), שהמקום הכי בולט בו הוא העיירה הצפונית שבאי, אל-נידו, שטובלת בנופים כחולים ירוקים מקסימים, חול לבן ואווירת חופש קסומה וממגנטת. כדאי לישון בעיירה, להתעורר לזריחות, להפליג בשקיעות ובעיקר לשקוע בתוך היופי הטבעי המדהים הזה.

 

גבעות השוקולד

מדובר באחד מאתרי החובה לכל המטיילים באיי פיליפינים טיול מאורגן, קבוצה, משפחה וזוג באשר הם. האי בוהול שעטוף בג'ונגלים ויערות עבותים, כולל גם חבל משונה במיוחד, שבו התרוממו מעל צמרות העצים הסבוכים קבוצה של מעל ל-1000 גבעות עגולות וסימטריות צפופות, שפרוסות עד קו האופק ומשתרעות על פני שטח ענק. הגבעות הללו משנות את צבעם מירוק מרהיב ויפהפה מידי סוף יוני לחום – מה שגורם להן להיראות כמו בונבוניירות שוקולד או טראפלס משוקולד.

 

טרסות האורז של בנאווי

מבין מאות ואלפי לוקיישנים עוצרי נשימה ברחבי העולם, נבחרו טרסות האורז המרשימות האלה לפלא השמיני בכבודו ובעצמו. אז מה כל כך מרשים בהן? אם אתם עדיין לא יודעים במה מדובר, זה הזמן לרוץ ולצפות בתמונות המקום באינטרנט. אלה טרסות ארוכות ועתיקות שהוקמו במורדות הר גבוה וערפילי, בעלות צבע ירוק זוהר ומראה מסתורי כאילו לא מהעולם הזה. במורדות הטרסות אגב, נמצאים הבתים של תושבי הכפר המקומי ורבים מאמינים שהם אלה שיודעים כיצד לעלות לגן עדן דרך המדרגות. אחרים בטוחים שהם מתגוררים במקום היפה בעולם.

 

חופי בורקאי

חופים יפים הם לא מצרך נדיר בפיליפינים ואפשר לפגוש מהם די הרבה, אבל בורקאי יש רק אחת. מדובר באי בולט ביופיו והשני במדד הפופולריות אחרי אל-נידו השוכן בפלאוון. האי מפורסם בחיי הלילה התוססים שלו ומבחר האטרקציות העצום ומציע מרבדי ים בטורקיז חלומי, חול לבן וצח, דקלים רבים וגם מספר די מכובד של חופים נסתרים, או פרטיים השייכים לסוויטות היוקרה של מלונות באזור.

הרי טגאיטאי

זהו הצד הפראי והמופלא של הפיליפינים, שצבוע בגוונים טרופיים, סלעים רמים מעל מים טורקיז, מפלים, שיבוץ הרי געש ופסגות עם נוף חלומי וממכר. כאן שוכן גם אגם טאאל המפורסם והר הגעש שלו, שנחשב גם הוא לאחת האטרקציות הכי פופולריות בפיליפינים. אם תכננתם לבקר במזרח הרחוק כדי להיחשף לנופים המדהימים בעולם, אפשר לוותר על הכרטיסים לתאילנד או יצירת ויזה ללאוס ולהתמקד אך ורק ביופי שבמקום הזה, בלי שום רגשות אשם.

נוף מרשים

אולי יעניין אותך גם

חדר במלון
חופשות
אזורים מומלצים ללינה בקופנגן

למטיילים בקופנגן, אפשרויות הלינה הן רבות ומגוונות. ישנם מקומות אשר יתנו לכם לשים אוהל בחצר בתמורה למעט כסף. ישנה אפשרות לרוצים להישאר לתקופה ארוכה מכמה

קרא עוד »
חדר זוגי
חופשות
מלונות מומלצים בכיכר דאם

כיכר דאם היא הנקודה המרכזית של העיר אמסטרדם. את כיכר דאם הנמצאת כ-700 מטר דרומית לתחנה המרכזית של אמסטרדם לא תוכלו לפספס הודות לגודלה (200

קרא עוד »
שקיעה בחוף
חופשות
המלצות על חופים בסיני

רצועת החוף של חצי האי סיני נמתחת לאורך כ-250 קילומטרים של ים צלול, חול נעים והרים אימתניים המטילים צל נעים וגם נראים כאילו ניצבים שם

קרא עוד »