המלצות על חופים בסיני

רצועת החוף של חצי האי סיני נמתחת לאורך כ-250 קילומטרים של ים צלול, חול נעים והרים אימתניים המטילים צל נעים וגם נראים כאילו ניצבים שם כדי לשמור עלינו. סיני הפכה להיות יעד פופולרי מאוד על מפת התיירות של הישראלים בשנים האחרונות, ונראה כי השאלה הנפוצה יותר בהקשר הזה היא לא "אם" אלא "לאן" – לאיזה חוף / מלון / אזור כדאי לנסוע בסיני?

 

אז תשובה חד משמעית לשאלה הזו כנראה שאין, גם משום שהתשובה היא אינדיבידואלית ותלויה בהעדפות שלכם אבל גם כי יש יותר מתשובה אחת כנראה. המלונות המפנקים והקרבה לגבול של טאבה, החופים העצומים של ביר סוויר ואל מחש, האווירה הצעירה של ראס א-שטן, החולות הזהובים של נואיבה, הקצב והאטרקציות של דהב, הריזורטים המפוארים של שארם א-שייח' – לכולם מקום של כבוד ברשימת "הדברים הכי טובים לעשות בסיני", ולכן לקבוע חד משמעית מה הכי טוב זה יהיה קצת יומרני.

מה שכן אפשר לעשות זה להמליץ על מספר מקומות טובים ששווה לבקר בהם בשביל ההתחלה, ומשם די בטוח שתתגלגלו קדימה רק לדברים שאתם רוצים ואוהבים. לשם האיזון נלך על מלון אחד וקמפ אחד, ממש על קצה המזלג וכדי לתת לכם טעימה קטנטנה מסיני.

 

קמפ – דנה ביץ': אחד הקמפים הטובים והמתוקתקים שיש בסיני כולה. נמצא ברצועת אל מחש ומארח מידי שנה, לאורך כל השנה, עשרות אלפי ישראלים מרוצים שחוזרים אליו שוב ושוב. יש במקום גם חושות אבל גם חדרים עם מזגן בגדלים שמתאימים ליחיד, זוג או משפחה. סעיד, הבעלים, הוא ללא ספק מתחרה רציני על התואר "המארח הכי טוב בסיני" עם הכנסת אורחים נהדרת, אפילו ביחס למה שהתרגלתם מחופים אחרים בסיני. עוד בדנה ביץ' מטבח מעולה וחוף רחב וחולי שאפשר להתהלך עליו יחפים כל השבוע בלי לשים לב.

מלון – ג'אז דהביה. בדהב הנהדרת יש לא מעט מלונות טובים ומפנקים שמציעים אירוח ברמה גבוהה מאוד, הרבה יותר ממה שתקבלו בטאבה או נואיבה. אחד מהם, וללא ספק אחד הטובים שבהם, הוא ג'אז דהבייה. מלון 4 כוכבים עם כל הפסיליטיז שאתם רוצים בחופשה שלכם, חוף פרטי, שירות מעולה ובריכה מחוממת שמתאימה גם לחופשת חורף ספונטנית. המחיר הוא בערך חצי ממה שתשלמו באילת, ואם תרדו באוף סיזן יש סיכוי שאפילו תגיעו לשליש מחיר.

מעבר למקומות אירוח, סיני מציעה גם שפע של אטרקציות ופעילויות. לא סתם הישראלים רק חיכו לחזור אליה. בין אם אתם לבד, עם בת / בן זוג, או עם כל המשפחה. טיולים בהרים על גמלים / ג'יפים / טרקטורונים, אתרי צלילה מרהיבים, קייטסרפינג, ספורט ימי, שיט, מגרשי טניס וגולף, ספא מפנק בבתי המלון, שווקים שוקקים ועוד. אז אם כבר הגעתם עד לסיני, חבל להסתפק רק ברביצה על החופים ובטן-גב, איכותי ככל שיהיה. קחו לכם איזה יום או יומיים לטיולים והכרת האזור, תפגשו אנשים חדשים ובעיקר תמצו את הזמן שלכם בצורה הכי טובה שאפשר. כי בשנייה שתחצו את הגבול בחזרה לישראל אתם כבר תתחילו להתגעגע ולתכנן את הנסיעה הבאה.

חוף מושלם

אולי יעניין אותך גם

חדר במלון
חופשות
אזורים מומלצים ללינה בקופנגן

למטיילים בקופנגן, אפשרויות הלינה הן רבות ומגוונות. ישנם מקומות אשר יתנו לכם לשים אוהל בחצר בתמורה למעט כסף. ישנה אפשרות לרוצים להישאר לתקופה ארוכה מכמה

קרא עוד »
חדר זוגי
חופשות
מלונות מומלצים בכיכר דאם

כיכר דאם היא הנקודה המרכזית של העיר אמסטרדם. את כיכר דאם הנמצאת כ-700 מטר דרומית לתחנה המרכזית של אמסטרדם לא תוכלו לפספס הודות לגודלה (200

קרא עוד »