דיסק און קי

דיסק און קי הוא כבר מוצר ותיק בשוק. הוא משמש כמעט כל אחד שאוהב מוזיקה, מספק מחסן לאיחסון בטוח של תמונות, מסמכים ומידע מכל הסוגים, קומפקטי ונוח לנשיאה וגם מגיע במגוון אינסופי של עיצובים, כדי שאף פעם לא ימאס לכם להשתמש בו.

אז למרות שהוא איתנו כבר מזמן, הדיסק און קי לא הולך לשום מקום ולמעשה, באתר מה באלי תגלו שיש לו גם הפתעות שלא הכרתם.

 

איך בוחרים דיסק און קי איכותי?

ב"מה באלי" מנוסים היטב בבחירה של דיסק און קי ברמות שונות של איכות וכמו שכולנו יודעים, מה שחשוב זה לא רק העיצוב אלא גם האיכות.

בחנות חשוב להם לבחור עבורכם מוצרים שיש להם שטח אחסון גדול, שיהיו עמידים וחזקים, גם אם הם נופלים ומקבלים מכה וגם שיהיה לכם נוח לקחת אותם אתכם לכל מקום.

לכן במה באלי מקפידים לעבוד עם יצרנים איכותיים ואמינים בלבד, כדי לספק לכם מוצרי איכות שישרתו אתכם לטווח ארוך.

 

דיסק און קי מעוצב

ההתמחות של מה באלי בדיסק און קי התחילה כבר מזמן. עוד בגלגול הקודם שלהם, יכולתם לקבל אצל מה באלי דיסק און קי בכל צורה שאפשר לדמיין ולכן, עד היום אפשר לבקש ולקבל מהם דיסק און קי בעיצובים מכל הסוגים.

אתם מעדיפים סגנון נקי ואלגנטי? יש להם. מחפשים משהו משוגע וצבעוני? קבלתם! מעדיפים דיסק און קי סולידי ומתוחכם? גם את זה תמצאו אצל ma bali!

גם אם אתם מחפשים דיסק און קי עם נפח אחסון גדול יותר מהמקובל, או קטן יותר מהמקובל – תוכלו להזמין אותו מה בא לי.

בקיצור – כל סוג של דיסק און קי ייחודי, שאפשר להשיג רק אצלכם בעסק, אתם יכולים להזמין אצל ma-bali, לפי בחירה אישית, טעם אישי, סגנון וצרכים. אנחנו כאן לשירותכם ונשמח לעזור בבחירה.

 

דיסק און קי ממותג

בחרתם את העיצוב המושלם לדיסק און קי שלכם? יופי! עכשיו נשאר לכם רק למתג אותו.

במיוחד אם הדיסק און קי שלכם לא מיועד למכירה, אלא לחלוקה במתנה, אתם חייבים למתג אותו, כדי שהוא ימשיך לשרת את הצרכים של הארגון, גם אחרי שהוא כבר לא נמצא ברשותכם.

המחירים הנוחים הופכים אותו למתנה מושלמת לכל מטרה ואתם יכולים להוסיף מיתוג בכל דרך שתראו לנכון:

  • להוסיף לוגו של הארגון
  • להוסיף תמונה פרסומית
  • להוסיף משפט השראה, או טקסו שיווקי

כל האפשרויות נמצאות באתר של מה באלי באמצעות פלטפורמה נוחה, ידידותית וקלה לשימוש. 

אתם רק צריכים לבחור, ללחוץ על הכפתור המתאים והמיתוג שלכם מוכן.

 

דיסק און קי 64 ג'יגה וגדלים נוספים

בחירה של גודל האחסון בדיסק און קי שלכם תלויה באופן השימוש שלכם ובצרכים שלכם. לכן, במה באלי, מקפידים לספק לכם גדלים שונים של אחסון בדיסק און קי לבחירתכם.

תוכלו למצוא אצל https://ma-bali.com/category/flash-drives דיסק און קי בגודל 64 ג'יגה, אם אתם נוהגים להעמיס על ההתקן מצגות כבדות, תמונות וסרטונים, או גודל 32 ואף 16 ג'יגה, המתאימים לסטודנטים שמעלים עבודות, לצורך שמירה של תמונות שונות וגם להעלאה של קבצי מוזיקה.

 

usb 3.0 

בימינו, חיבור USB הוא חיוני לכל כך הרבה דברים, שכבר לא ברור איך אפשר להסתדר בלעדיו. החיבור הייחודי קיים בשוק מאז שנות התשעים, עם קצב אסטרונומי של העברת מידע, אבל בתקן ה-USB 3.0 החדש יחסית, נפתחים כבר עולמות חדשים ואפשרויות מהירות שלא הכרתם.

אפשר למשל להעלות סרט באורך מלא במהירות מדהימה של דקה אחת, לחסוך בצריכת חשמל ואף להטעין מכשירים מבוססי סוללות.

אם אתם בעניין של חדש, מהיר וייחודי, אז זה הדגם המתאים לכם, אבל אם גם אתם מחפשים דגם שימושי, פשוט וסטנדרטי – תוכלו למצוא אותו באתר מה-באלי.

 

זיכרונות ניידים ואביזרים משלימים

דיסק און קי, כרטיסי זכרות, התקנים ניידים מסוגים שונים, עמידות בפני משקלים גדולי, חבלות ומכות. עולם הדיגיטלי משתגע, כך נראה,  מרוב אפשרויות הטמונות בתחום הזיכרון הנייד.

אז במה באלי, תוכלו למצוא מגוון יצירתי ושימושי של התקני זיכרון נייד, החל באינספור עיצובים לבחירתכם של דיסק און קי, גודל זיכרון, מיתוג וצבע וכלה באביזרים משלימים, במו מארזים מחומרי גלם שונים, קופסאות אחסון במגוון עיצובים, מארזים, התקנים ואביזרים קטנים, שיהפכו את חווית הקניה שלכם לצבעונית יותר מאי פעם.

 

שיקולים בבחירת דיסק און קי

השיקול העיקרי היה ונשאר נפח הזיכרון של ההתקן הקטן. כיום אפשר למצוא התקנים זולים יחסית, עם זיכרון בגדלים שלא היו מביישים מחשב קטן של שנות השמונים.

ובכל זאת, זה לא השיקול היחידי.

יש עוד פונקציות למכשירי דיסק און קי, שאתם יכולים להוסיף למכשיר שלכם כדי להנות משימושים נוספים:

ממשק העברת נתונית USB במהירויות שונות – ככל שהמספר גבוה יותר כך המהירות גדולה יותר.

  •  נורית חיווי – נורת לד מהבהבת שמספקת חיווי על חיבור תקין למכשירים השונים 
  • קישורית ויפי – להעברה אלחוטית של קבצים דרך הרשת ישירות מההתקן למכשירים אחרים, כמו מחשב, סמארטפון, טאבלט וכן הלאה, בלי צורך בחיבור פיזי.
  • אבטחה – תוספות בטיחות, המגנות על המכשיר מפני חבלה, מכות ולכלוך.
  • עמידות – מכשירים רבים מגיעים עם מעטפת חזקה המגנה עליהם מפני שבירה
  • גישה באמצעות סיסמה – אפשרית במכשירים מסוימים בלבד
  • זיהוי ביומטרי – אפשרי במכשירים מסוימים בלבד, מאפשר להתחבר באמצעות זיהוי טביעת אצבע בלבד.
  • מחיר – מחירי המכשירים הם אחד השיקולים המובילים בבחירה, למרות המחירים הנמוכים של רוב מכשירי הדיסק און קי. במה באלי, תוכלו למצוא מגוון עצום של דיסק און קי, במחירים מצחיקים, עיצובים מגוונים, עם או בלי מיתוג והכל לפי בחירה שלכם.

 

לסיכום

מכשירי דיסק און קי הם המומחיות של מה באלי. מומלץ להיכנס ולהכיר בעצמכם את מגוון האפשרויות העצום שהם מציעים, ולבחור את הסוג המתאים לכם ביותר.

המחיר הנוח, לצד ממשק עיצוב ידידותי, יאפשרו לכם לבצע את התהליך בקלות ואפילו להנות מהדרך.

אולי יעניין אותך גם