איך לצלם תמונות שיראו מדהים באינסטגרם

כל אחד חושב שהוא צלם על ושהתמונות שלו הכי שוות ומביאות הכי לייקים.

אבל תמיד יש יותר, אולי אתם לא באמת מקבלים מספיק פידבק חיובי באינסטגרם על הפוסטים שאתם מעלים.

אז מה עושים? יש משהו שאפשר לעשות בנוגע לזה, או שאתם פשוט נידונים לא לקבל לייקים לעולם באינסטגרם על התמונות שאתם מעלים? אל דאגה, במאמר הזה אנחנו נביא לכם את כל הטיפים שאתם צריכים לשמוע בשביל לצלם תמונות שיראה מדהים באינסטגרם, מתאורה

טבעית ועד סימטריות, בואו נתחיל:

 

תאורה טבעית

אנשים עשויים לחשוב אינטואיטיבית שבשביל תמונה טובה ובטח שאיכותית, צריך שתהיה גם תאורה מקצועית אך ההנחה הזאת שגויה. כמובן שבנסיבות מאוד מסוימות תאורה מקצועית בהחלט תהפוך תמונה להרבה יותר איכותית, אך כשזה מגיע לאינסטגרם שלכם, ברוב המקים תאורה טבעית תעשה את העבודה.

ההבנה איך לנצל תאורה לטובת התמונה שלך היא קריטית וחשובה מאוד. זה הופך את התמונות לבהירות וקלילות יותר.

 

תזמון זה מפתח

תמונה של נוף מסוים בלילה או בשקיעה יכול להפוך תמונה שגרתית של מקום מוכר בעולם או אזור יפה שאהבתם במיוחד למשהו מיוחד. אור השקיעה ברקע או הכוכבים ואורות העיר יכולים פשוט להפוך את התמונה מיפה למדהימה. תשקלו את זה, זה הכל עניין של תזמון.

 

שיווי משקל

חוק ה3 שמעתם? כשאתם מצלמים משהו, אתם רוצים שהתמונה תראה מסודרת, שיהיה שיווי משקל, ובשביל זה יש את חוק השלוש שמחלק את התמונה לשלושה חלקים, כאשר האובייקט המרכזי שיצולם כחלק מהתמונה יהיה באמצע.

 

פרספקטיבה זה שם המשחק

אפשר לצלם תמונה מכל כך הרבה זוויות. כמובן שהדרך השגרתית לצלם תמונה תהיה ישר ומול הדבר שאתם רוצים לצלם. אך מה יקרה אם תנסו לצלם את זה מלמעלה? אם ראיתם שאתם יכולים לטפס או לעלות למקום מעט יותר גבוה בשביל לצלם נקודה מסויימת?

ואולי מלמטה? אם תיקחו את המצלמה לכמה שיותר למטה, ותצלמו למשל מהרצפה? ואולי תצלמו מאחורי פרחים או אובייקט אחר?

הפרספקטיבה ממנה אתם מצלמים משמעותית, יכולה להשפיע מאוד על אופי התמונה, ובהחלט להפוך אותה למדהימה אם אתם עושים את זה נכון.

 

תחשבו יצירתי

בסופו של דבר, גם עם יכולות טכניות, אם אין לכם ראש יצירתי, יהיה לכם קשה להפיק תמונות שהם ברמה גבוה.

אתם צריכים לנסות וצאת מהקופסא, לנסות דברים חדשים, להתייעץ ולברר עם אחרים מה הם עושים כשהם מצלמים תמונות לאינסטגרם.

יש כבר הרבה תמונות באינסטגרם והרבה צלמים, שכל אחד חושב שהוא יותר מומחה מהשני. אתם צריכים לחשוב יצירתי, לנסות להבין מה יכול להפוך את מה שאתם רואים לנגד עיניכם לתמונה יוצאת דופן.

אנחנו מקווים שחלק מהטיפים כאן יעזרו לכם, אפילו אם רק חלקם. כמובן שלא צריך ליישם את כולם ורק ספורים מהם יעזרו לכם מאוד.

ישנם עוד מדריכים שלמים באינטרנט לצילום תמונות לאינסטגרם כך שאם מה שקראתם כאן לא הספיק, תדעו שיש עוד המון מה למצוא ברחבי הרשת.

למידע רלוונטי נוסף, היכנסו לאתר של דיגיטל בוסט

 

עדשה

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »