5 תמונות שתמיד עושים במלון באילת

דורות של אנשים חלמו עליה, כספו והתגעגעו אליה. התפללו להגיע אליה.

ומי שזכה לבקר בה, הגיע לשקט ולנירוונה.

קראו לה באינספור שמות: עיר האורות, עיר החופש , עיר הקיץ הנצחי, סוף העולם שמאלה.

זה ממש לא משנה לה איך תקראו לה.

כי  היא כאן בשביל להשאר, ואם אתם רוצים לטעום מהחופש המוחלט, כדאי לכם לבוא לאילת.

ברוכים הבאים לשערי החופש, התחנה הראשונה בדרך שלכם היא כמובן המלון. המקום שלא רק יאפשר לכל להנות מטובה של העיר, אלא יעניק לכם בנוסף חוויה ייחודית של פינוק, רוגע ואיכות.

אי אפשר להסביר את אילת במילים.
מכיוון שתמונה שווה אלף כאלו, תוציאו את הפלאפון (או המצלמה, אם אתם ממש רציניים) ותקשיבו טוב: אלה 5 התמונות שאתם לא רוצים לפספס כאשר אתם שוהים במקום כמו מלון זוגות באילת (או אם תרצו: 5000 המילים. הבנתם? חשבון פשוט).

 

הבריכה:

נכון, באתם בשביל הים , גלישה צלילה וכו', אבל אין על תמונה של ברכיים בבריכה עם שייק וקשית. תמונת החופש האולטימטיבית.

 

האוכל:

האוכל הוא חלק משמעותי בכל חופשה, והחוויה הקולינרית מעצבת את הטיולים שלנו באופן משמעותי, בכל טיול. ובמיוחד, כשמגיעים למלון איכותי, ששווה ברמה שלו לכל מסעדת שף. מה לא נאמר בשבחי הבופה. להתפנק באוכל מעולה, בשפע ומבחר אינסופיים. תסתכלו עליהם. איזה יפים. על החביתות, הסלטים, הקישים, הלחמים, הגבינות, דגני הבוקר, פנקייקים או וופל בלגי. יש דבר יותר יפה מאוכל? אז שלפו את הנייד, ותשקיעו בתמונה שתגרום לעוקבים שלכם לרייר על המסך.

 

הספא:

סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי, ותפריט טיפולים לגוף ולנפש. הספא במלון מעניק לכם את חווית הרגיעה המושלמת. אין שום מקום למהר אליו או משהו שצריך לעשות, רק לנשום, להיות וליהנות מהשלווה.
תמונה על מלפפונים על העיניים, ג'קוזי או תוך כדי טיפול, תעביר בצורה הכי מדוייקת את הרוגע שאתם חווים עכשיו.

 

ריצה על החוף:

גם בחופשה לא נזנח את הכושר הגופני שלנו. אין דבר מושלם יותר מלצאת מפתח המלון , ולהגיע היישר לים לריצת בוקר. בריזה נעימה, שקט, רק פכפוך הגלים נשמע. זה אתם, הים, והרוח. אולי מוסיקה טובה שאתם אוהבים, שתפתח לכם את היום בכיף. קמתם בבוקר בחופשה לעשות ריצה, מה, לא תתעדו?!

 

הדולפינים:

באמת, כל הכבוד לכם.
היה קשה לעזוב את המלון. יש בו כמעט הכל : בריכה, אוכל , ספא, קרבה לים.
אבל נו, טוב, באתם עד אילת, אז אין מצב שתפספסו את החוויה החד פעמית של שחייה לצד דולפינים, בסביבה הטבעית שלהם. מקווים שיש לכם גו פרו, כי סלפי עם דולפין מתחת למים זה מאסט!

החופשה במלון באילת מעניקה לכם שפע חוויות יחודיות. כדי שהן ישארו איתכן, וכדי שעוד אנשים יוכלו להינות מהן, אל תשכחו לצלם! ושתהיה חופשת מוצלחת.

 

אבנים חמות

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »