תמונה ליום נישואין – איך לצלם את התמונה המושלמת?

מיקום, אירוע, לבוש, תאורה – אלה רק חלק מהגורמים שצריך לקחת בחשבון כשמנסים לצלם את התמונה המושלמת מיום הנישואים שלנו! ביננו, הרבה מעבר לגורמים שמעצבים אך הלך הרוח שבתמונה, ההנגשה לא פחות חשובה מהתיעוד.

אז איך נעשה את זה? איך נשמר את זה? הנה הדרך שלנו ליצור את התמונה המושלמת ליום הנישואים.

 

הכל מתחיל בעץ

חייבים רגע להתחיל מהסוף. אפשר לדבר על איכות התמונה, הבגדים והכל אחר כך. קודם כל מהעיקר. עץ! ויותר נכון בלוק עץ. כוונת המשורר היא להדפיס את תמונת יום הנישואין על אחת מאפשרויות ההדפסה שמציע אתר אינסטבלוק. לוח משושה, לוח עץ, תמונה בחתיכות – הכל נמצא באתר החברה: https://instablock.com. האפשרויות כל כך אטרקטיביות. אל תתפלאו אם תדפיסו אלבום ולא רק תמונה אחת מיום הנישואים

 

מיקום

בפסקה זו ננסה לרגע להתחבר לעוקמי הרגש. נגרד את האמיגדלה וננסה לצלול לעומקי הזיכרונות המתוקים שלכם כזוג נשוי. אם זו הפתעה מאחד לשנייה או להפך, נסו להיזכר ברגע אחד מתוק, מצחיק, נעים או מלא נחת שחוויתם ביחד לבד כזוג. מכאן יש לכם שתי אפשרויות: האחת היא לאתר תמונה מאותו יום ורגע ואותה להדפיס כמזכרת מאותו הרגע.

האפשרות השנייה היא לחזור לאותו המקום ולצלם תמונה חדשה ביחד. ככה, אתם מרוויחים זיכרון חדש, שהוא הצלבה של העבר וההווה.

 

שתול בהפקה

בואו לא נשכח, שמאחורי כל תמונה של זוג מאושר, עומד צלם או חבר מאוד נבוך.  לכן, צריך להעירך בהתאם עם פרטנר למזימה\תמונה. חפשו ברשימת החברים שלכם איש נאמן או צלם מקצועי שאפשר לשכור את שירותיו למספר שעות כדי להשיג את התיעוד האחד המושלם עבור יום הנישואים שלכם.

אם אפשרי, חבר קרוב שמכיר אתכם טוב יוכל לעזור לכם לבנות אווירה טובה סביב התמונה ולהפוך את כל החוויה לחיובית. כשהגורם השלישי בתמונה שלכם הוא מכר עם הקשר חיובי אליכם, זה משפיע על כל מה שמוקרן מהצילום.

 

תלבושת

זה המקום0 שבו אתם יכולים להתפרע. קוד הלבוש שלכם בתמונה יצרח את האופי שלכם ואת מה שאתם משדרים הרחק ממסגרת התמונה או לוק העץ לתוך לבבות האנשים. אל תתביישו להתפרע עם תחפושת מצחיקה שאתם אוהבים, הבגדים הנוחים האהובים עליכם או לבוש רשמי, חגיגי.

 

לחוגגים שלום

תמונה ליום הנישואים היא חלק אינטגרלי מיום זה. כל חגיגת יום נישואים צריכה להיות מלווה בתמונה. תיעוד שלכם כזוג, משנה לשנה, רק תחזק את הקשר שלכם. היא תזכיר לכם את השנה שעברתם, על איזה קשיים התגברתם, איזה אירועים חגגתם, איזה אירועים משמעותיים עברתם – ומה הייתם אחד עבור השנייה.

יום הנישואים הוא חגיגה לזוגיות ולכמה שחזק החיבור הרגשי שלכם. עשו לעצמכם טובה, תדאגו לתמונה אחת שלכם ביחד.

מכשיר צילום

 

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »