שישה אירועים שחובה לצלם למזכרת

אירועי שמחות הם זמנים מרגשים ומיוחדים, לא סתם אנחנו מציינים אותם באירוע גדול ומזמינים לשם קרובים רבים.

אז האם כל אירוע שווה צילום? אילו אירועים חייב לצלם למזכרת והאם ישנם אירועים שלא חובה? ריכזנו את כל האירועים שתהיו חייבים לדאוג שיהיה להם תיעוד.

 

ברית או בריתה

לידה היא תמיד אירוע משמח. כאשר מגיעים חיים חדשים לעולם כולנו נרצה לזכור את זה ולציין את הלידה והתינוק החדש שהגיע לעולם. כשמדובר בילד רוב ההורים יערכו לו טקס מיוחד במסגרת אולמות לברית מילה, אך היום נהוג גם לערוך בריתה לתינוקת. בין אם מדובר בלידה של בן או בת, בכל זאת זה יהיה אירוע שתרצו לזכור ולכן מומלץ לדאוג שיהיה צלם באירוע שיצלם את השמחה.

 

בר או בת מצווה

הגעה לגיל בגרות היא גם סיבה לחגיגה, בין אם הילדה הגיעה לגיל 12 או הילד לגיל 13. בר או בת המצווה שלהם יהיה אירוע מרגש שהם ירצו לזכור. הילדים שלכם ירצו לראות שכל המשפחה והחברים הקרובים התכנסו במיוחד לחגוג את הגעתם לגיל בגרות. כך למשל אם תבחרו לקיים את בת המצווה של הבת שלכם באולם ותחפשו אולמות אירועים, כדאי גם לחפש צלם מקצועי שיתעד את האירוע, כך שלבת שלכם יהיה מה לזכור כשתגדל.

 

טיול או מפגש של כל המשפחה

טיול או מפגש משפחתי אינו אירוע גדול כמו שאנחנו מכירים, אך עדיין זהו אירוע מרגש. לרוב קורה רק לעיתים רחוקות שכל המשפחה, כולל בני הדודים הרחוקים, מצליחים להתכנס כולם ביחד. גם אם לא תדאגו לצלם מקצועי, כדאי לדאוג לתעד את האירוע ולהשוות לשנים קודמות. כך תראו כמה כולכם גדלתם ואיך המשפחה התרחבה עם השנים.

 

חתונה

אין ספק שחתונה הוא האירוע המרגש ביותר בו זוג מתאחד ומחליט להקים בית ביחד. כל חתונה מחייבת שיהיה בה צלם שיצלם את הזוג לפני או אחרי החופה, יתעד את הרגעים המרגשים בחתונה, את השמחה והריקודים, ואפילו את הרגעים המביכים של החברים השיכורים.

 

ציון יובל לנישואים

הגעה לחמישים שנות נישואים הוא אינו דבר שהולך ברגל. לא כל הזוגות מצליחים להגיע לשלב המרגש הזה ביחד. אירוע שכזה מחייב חגיגה עם כל המשפחה והקרובים. כך תוכלו לזכור את הדרך המשותפת שעברתם יחד כזוג. גם באירוע שכזה, כדאי לדאוג שיהיה מי שיצלם למזכרת לשנים המשותפות שעוד יהיו לכם.

 

ימי הולדת עגולים

שינוי קידומת הם תמיד אירוע מרגש, במיוחד ככל שמתבגרים יותר ויותר. אם אחד מהקרובים שלכם חוגג יום הולדת עגול, כדאי שתארגנו לו חגיגה כמו שמגיע לו. בחגיגה שכזו, כדאי שתדאגו לצלם את האירוע גם אם לא תזמינו צלם מקצועי. כך בעל יום ההולדת יוכל לזכור את החגיגה שארגנו לכל החיים ויזכור כמה הסביבה שלו אוהבת אותו.

 

עדשה

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »