קרקס של איש אחד – הכירו את קקרסיוסי

מה אתם באמת יודעים על מופעי הקרקסים? המופע שמשלב בעלי חיים, לוליינות, ליצנים ועוד הוא מופע סוחף לכל המשפחה שהתחיל בכלל בצורה אחרת לחלוטין. לרוב בקרקס יש הרבה דמויות שמפעילות אותו, אך אם לא שמעתם עדיין על הקרקס הייחודי של יוסי, אתם חייבים לקרוא את הכתבה שלפניכם. קריאה מהנה!

 

מאיפה הכל התחיל?

אם נחזור קצת להיסטוריה הקרקס המקורי החל לפעול בעיר רומא, כאשר בהתחלה היה בעיקר עם מופעי קרבות של גלדיאטורים, רכיבה על סוסים ותצוגות של חיות. לאחר שנים במאה ה-18 לערך התוכן של הקרקס השתנה והוא התחיל להדמות יותר לסוג של מופע בידור שאנחנו מכירים היום.

קיימים הרבה סוגים של מופעים, הופעות של זמרים, הצגות, מופע מחול ועוד. אחת האופציות המרשימות היא מופע קרקס שמטרתו היא בעיקר לבדר ולשמח את הצופים בקהל. במופע של קרקס בדרך כלל יש סוגים שונים של חלקים, כאשר יש חלק בו יש לוליינות בעיקר עם תרגילים שונים באמצעות שימוש בטרפז, אופניים, אש ועוד.

ישנם חלקים של יותר שיח הומוריסטי בכדי להצחיק ולשעשע את הקהל. בקרקסים מסוימים גם יש שילוב של בעלי חיים בתרגילים מסוימים. כמו כן, בחלק מהמופעים משלבים גם קטעי קסמים בשיתוף של הקהל בצורה כזו או אחרת.

הכל התחיל

מופע של איש אחד, האמנם?

במופעי קרקס ניתן לראות הרבה שחקנים ודמויות, אך במופע הייחודי של יוסי הדבר שונה, יוסי מופיע לבדו. יוסי הוא אמן קרקס שחלק מהכשרתו היא גם להיות מטפל רגשי. כאשר במופע שלו הוא יודע לשלב בין שני התחומים וליצור חווית קרקס קצת אחרת. במופע של יוסי רק הוא מופיע יחד עם אביזרים וכלים שונים ומצליח לתת מופע בידור שמתאים לכל המשפחה.

 

מה כולל המופע ולמי הוא מתאים?

מופע הקרקס של יוסי אוך בין חצי שעה לשעה, כאשר בהמלצתו כדאי מופע של 45 דקות. יוסי מצליח לשלב אומניות שונות כמו לרכב על חד אופן, להשתמש בכלים מסוכנים בצורה מגניבה, לעשות תרגילי ג'אגלינג ועוד. העובדה שבקרקרסיוסי יש שילוב של הומור וקטעים קומיים יחד עם טכניקות קרקס שונות מוסיפה נפח מעניין למופע.

יתרה מכך, הוא משלב במופע את הקהל ויוצר איתו אינטראקציה. כמו שציינו המופע של יוסי מתאים לכל המשפחה, כאשר ניתן גם להזמין מופע קרקס מותאם לקהל הדתי, עוד ייחודיות שיש בקרקס של יוסי.

 

בסיכומו של דבר

מופעי קרקס כוללים הרבה אלמנטים כמו אש, בעלי חיים, תרגילי להטוטנות ועוד. לרוב בקרקס יש כמה דמויות, אך בקרקסיוסי תוכלו להנות ממופע של איש אחד שיודע לעשות את כל התרגילים בעצמו. כחלק מהמופע תהנו משיח של האמן יוסי עם הקהל ומקטעים קומיים המשולבים יחד עם התרגילים השונים. המופע של יוסי מתאים לכל המשפחה ויכול להיות מותאם גם לקהל הדתי.

קרקס גבר

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »