איך מפיקים קליפ מושלם לבת מצווה

מזל טוב! חיכית 12 שנים וסוף סוף זה הגיע- את חוגגת בת מצווש! זה הכי מרגש וכיפי, זה הזמן שלך לעוף על עצמך!
מעבר לריגוש ולכיף שבאירוע, יש הרבה דברים לדאוג להם- שמלה, תוכן האירוע, אוכל, וכמובן לא נשכח את הקליפ! בת מצווה בלי קליפ מושקע זה ממש לא אותו דבר, והסרטון שלך הולך להשאיר אבק לכל המצגות עם תמונות מהילדות.
במיוחד בשבילך, ריכזנו כאן מספר טיפים להכנת קליפ בת מצווה מקצועי
.

הדבר הראשון שעלייך לדאוג לו- הוא בחירת הקונספט. כלומר רעיון- שינחה אותך בבניית הסרטון. כל קופירייטר מתחיל ידע להגיע מתוך שינה- קונספט זה הכל.

אחרי שבחרת קונספט- סיפור מסגרת, את ניגשת לעבודה השחורה.

 

בחירת תוכנת עריכה

בעבר תוכנות עריכה היו יקרות ומסובכות לתפעול, אך עם הזמן נוספו עוד תוכנות פשוטות ידידותיות למשתמש וחלקן אף בחינם לחלוטין. התוכנה הידידותית ביותר למשתמש להכנת קליפ בת מצווה היא: windows movie maker
התוכנה מאפשרת לערוך בפשטות ובקלות תמונות וסרטוני וידיאו, להוסיף אפקטים, טקסט, מעברים וכדומה.
עבור העורכת המתחילה התוכנה הזו מספקת מענה בהחלט ראוי.

עבור אלה שמחפשות תוכנות מעט יותר מפותחות ניתן למצוא ברחבי האינטרנט מגוון רחב של תוכנות עריכה, ביניהן premier מבית adobe, sony vegas, ועוד רבות וטובות.

 

סינון תמונות וסרטונים

פני לעצמך לא מעט זמן בשביל לעבור על האלבומים הישנים או על התמונות שבמחשב ולבחור מתוכם את המוצלחים ביותר. בהרבה מקרים בשלב זה תחושת הנוסטלגיה תשתלט עלייך ותשאבי להתרפקות על העבר בסגנון "אוי איזה חמודה הייתי בתחפושת ליצן בגיל שנתיים אז מה אם רואים בתמונה רק את האף". אנו ממליצים לבחור את התמונות החדות יותר, שבהם את נראית בצורה הטובה והברורה ביותר. כמו כן, עדיף לבחור תמונות ממקומות ומגילאים מגוונים, וכמובן, אלו שמתאימות לקונספט!

 

שלב העריכה

התיישבת על המחשב בשביל להתחיל לערוך? תרשו לנו לעצור אותך רק לרגע וקבלי כמה טיפים לפני שתתחילי:

אורך הסרטון – לא יותר מ6 דקות

מהניסיון שלנו, קליפ בת מצווה איכותי צריך להיות באורך של עד כ6 דקות. מעבר לכך זה עלול להיות קצת משעמם והאורחים שלך עלולים להתקשות בלהחזיק ראש ולהשאר מרוכזים.

 

בחירת פסקול ועריכת סאונד

המוסיקה עושה את הסרטון. בחירת שירים נכונה והתאמת קצב החלפת התמונות לקצב השיר יכולה להקפיץ את הסרטון שלך בכמה רמות למעלה.

בנסוף, חשוב לוודא שהווליום של הסרטון הוא אחיד לכל אורכו. כלומר, אם הוספת סרטונים חשוב לוודא שהווליום לא נמוך או גבוה מדי.

 

אוקיי סיימת, מה עכשיו?

חשוב לשמור את הסרטון בפורמטים המקובלים לדוגמה avi, mp4 וכו׳.
לאחר השמירה צפי בסרטון מתחילתו ועד סופו , כדי לוודא שהכל מוש!

זהו, סיימת! עשית את הקליפ בת מצווה שלך לגמרי בעצמך.
את מבחן הבגרות והעצמאות שלנו עברת, עכשיו נשאר רק להנות בבת מצווה, זה היום שלך!

 

מצלמה

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »