צילומי אוכל וברביקיו

בכל אירוע שהוא, ללא יוצא מן הכלל אתם תוכלו לזהות את הצלם. תפקיד הצלם הוא לתעד את האירוע על כל שלביו- גם בשלבי האוכל. הכוונה היא פחות לצילום האורחים בשעת הסעודה (הרי אנו לא רוצים לגרום להם מטרד או שירגישו לא בנוח), הכוונה היא תצלום המנות בפני עצמן, שלבי הגשת האוכל לשולחן ועוד. על מנת שכל הנ"ל יצולם בצורה טובה ואיכותית- עלינו לשכור את שירותיו של צלם איכותי ומקצועי.
בעמוד הקרוב נתמקד בדגשים השונים שעלינו לקחת בחשבון כאשר אנו עוסקים בצילום של אוכל על כלל סוגיו-
בשרים, עופות, דגים, ירקות ועוד. תיהנו!

מצלמה

צילומים

ראשית, כאשר אנו מעוניינים לצלם משהו, עלינו לבחור באובייקט או פריט יפה. ברור לכולנו שאנו נבחר לצלם ספה חדשה ויפה לעומת ספה מרופטת ומוזנחת. על מנת שהתמונה תצא טובה ומספקת יותר, נבחר במוצר שנראה טוב יותר. אם נעשה הקבלה לתחום המזון, סביר שנבחר לצלם נתח בשר אדם ויפה, לעומת חתיכת בשר מקולקלת (בכוונה אנו יוצרים הקצנות על מנת שהמסר יועבר בצורה ברורה יותר). על אותו משקל נבחר לצלם מנגל גז איכותי וחדש במקום מנגל פחמים קטן.
מאפיין חשוב נוסף הוא הטיימינג. הטיימינג שבו אנו בוחרים לצלם הוא חשוב ובעל השפעה רבה. כך לדוגמא, אנו יכולים לצלם את הבשר בכל אחד משלבי ההכנה. ההיגיון הבריא אומר, שכדאי לצלם את המוצר בשלב הגימור הסופי שלו. אם כן, במקרה הנ"ל, הטיימינג המדויק והנכון ביותר יהיה ממש טרם הוצאת הבשר מן המנגל (כמובן ניתן ונכון לצלם גם לאורך שלבי ההכנה, אך כאשר המוצר מוכן, סביר שהוא ייראה טוב יותר).
מאפיין מרכזי וחשוב בסצנת הצילום הוא הזווית. (מדריך צילום של וויינט) בהנחה ועברנו את המשוכה של בחירת האובייקט/פריט שאותו אנו רוצים לצלם והגענו לטיימינג הנכון- אם נבחר בזווית צילום בעייתית אפשר שכל הצילום יהיה "רקוב". בחירת זווית הצילום הינה חשובה, ומתבססת בין היתר על המרחק מן האובייקט המצולם, זווית הצילום ועוד.

המאפיינים הללו הם רק חלק קטן מתחום הצילומים והמאפיינים הדרושים על מנת לצלם מוצר בצורה מושלמת. כאשר מדובר בתחום המזון, בדגש על תחום הבשרים והברביקיו- תוכלו לבחור לצלם כל שלב במהלך ההכנה של הבשרים: בין אם ברגע הנחת הבשר על הגריל שבו יוצא העשן ובין אם בשלב חיתוך הבשר וגילוי הצבע האדום- התמונה תהייה טובה בכל מקרה!

אתר BBQ– בדיוק בשבילכם!

באותה נשימה, אנו ממליצים לכם לבקר באתר . מכיוון שעסקנו לאורך המאמר בצילומים ובפרט בצילומים הקשורים לעולם האוכל והברביקיו- בהנחה ואתם מחפשים מוצר שקשור לתחום הברביקיו, זהו האתר בשבילכם! באתר https://www.bbq.co.il תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים (החל ממנגל גז, מנגל פחמים, ציוד ייעודי) ומדריכים בתחום.

רוצים להמשיך לקרוא בנושא יום צילום במסגרת החתונה לחצו כאן והיכנסו למאמר בנושא.

אולי יעניין אותך גם