4  צילומים שחובה לעשות על חוף הים

בין אם עושים בוק לבת מצווה ובין אם צילומים לחתונה, ישנם 4 צילומים שחובה לעשות על חוף הים – על כך במאמר הבא.

 

למה דווקא חוף הים?

צילום בחוף הים הוא אחד הדרכים היפות לספר סיפור ולהוציא את המצולם במיטבו. לחוף הים יש קסם המביע חופש ושחרור שמאפשר למצולם לעמוד, לשבת או לשכב בפוזות מעניינות ובבגדים לבנים וחגיגיים, פרחוניים וקלילים או עם אקססוריז שונים על מנת להצטלם בזריחה או בשקיעה בנוף טבעי המשלב מים, חול ושמים. כאשר חוגגים בת מצווה, חתונה או סתם רוצים לדגמן תמונות אותם מעלים לאינסטגרם או לפייסבוק מומלץ לצלם אותן בחוף היום בשעות היפות ביותר. אם כן, אלו צילומי חובה עושים בים?

 

1 – צילומי בוק לבת מצווה

בת מצווה חוגגים רק פעם אחת בחיים כאשר הילדה הופכת לנערה ומתבגרת. על מנת להציג בוק מרהיב באירוע חובה לצלם את הנערה בפוזות שונות ופרטי לבוש שיחמיאו לה על חוף הים. הורים החוגגים בת מצווה באזור עם חוף מושלם לאירועים יוכלו לנצל אותו גם לצילומים. הצילום בחוף יעניק לתמונות גוון ונוף באור טבעי ומושלם. בנוסף, אם הנערה עושה קליפ לאירוע היא יכולה לצלם קטעי וידיאו בים בהתאם לקליפ.

 

2 – צילומים לפני החתונה

זוגות רבים פוקדים את חוף הים לפני אירוע החתונה כדי למלא את אלבום החתונה שלהם בתמונות אטרקטיביות שיוכלו להראות בעתיד לנכדים. כאשר אתם צעירים ויפים זוהי הזדמנות מצוינת להצטלם מול השקיעה בתמונות רומנטיות וענוגות. ישנם זוגות שמעדיפים ביום החתונה לא לדרוך על החול או מפחדים שהבגדים החגיגיים יתלכלכו. לזוגות כאלו יהיה יותר רלוונטי להצטלם על הטיילת כאשר חוף הים מהווה את התפאורה המושלמת. מומלץ לבצע את הצילומים במזג אוויר נעים כי ביום חם האיפור ייזל והזיעה תכתים את הבגדים. לחילופין, ניתן להצטלם ביום שהוא לא מועד החתונה וכך לקבל את האווירה הרומנטית של הים ולהימנע מחרדות הקשורות בזיעה, הכתמת הבגדים ומריחת האיפור. בחורף הים יהיה פחות רלוונטי במיוחד כשצפוי גשם ורוחות סוערות.

 

3 – צילומים לאינסטוש

נערות רבות מחפשות את התפאורה המושלמת לצילומים אותן הן מעלות לאינסטגרם בין אם הן מצטלמות לבד ובין אם הן מצטלמות עם חברותיהן. הצילומים מתמקדים בהחלפה תדירה של בגדי ים, בפוזות שונות טבעיות יותר וטבעיות פחות. צלם מקצועי יכול לסייע להן להצטלם בצורה אולטימטיבית אך כיום ישנם פילטרים ואפקטים שהן יכולות לעשות לבד והים משמש כתפאורה אידיאלית לכך.

 

4 – צילום ילדים בסטודיו או בחוף הים?

הטרנד האחרון היא צילום של הילדים ביחד ולחוד בסטודיו. ביחד עם זאת, נופים טבעיים מעניקים לתמונות אופי שיכול להיות מזכרת נהדרת לילדים לכשיתבגרו. מה יותר טוב מחוף הים בשביל זה?

 

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »