דרכים להפקת וצילום של סרט מוצר

כאשר עסקים מכניסים לשוק מוצרים חדשים הם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים בשיווק המוצרים.

בעולם שהולך ומפתח כאשר מוצרים הופכים ליותר ויותר חכמים השיווק לא יכול להישאר מאחור וצריך להתעדכן בהתאם.

אחת הדרכים לשווק מוצרים חדשים היא באמצעות סרט מוצר המציג אותו לציבור הרחב וחושף את שימושיו ויתרונותיו.

למעשה, לסרטי מוצר יכולות להיות מטרות שונות והן מופקים בדרכים שונות.

 

סוגים שונים של סרטי מוצר

ישנם מספר סוגים של סרטי מוצר שאותם נהוג לחלק לפי המטרות של אותם הסרטים. אלה הן המטרות המרכזיות בגינן מפיקים סרטי מוצר:

  • גיוס הון:

  • גיוס הון הוא שלב קריטי בפיתוח ושיווק של מוצר וסרטים לגיוס הון מסייעים מאוד בהאצת שלב זה והעצמת
  • מקורות המימון למוצרים. סרטים לגיוס הון נועדו בין השאר לשימוש באתרים למימון המונים ומציגים את המוצר
  • באופן חזותי ומשכנע.
  • שיווק ומכירה:

  • למעשה, סרטים שמשווקים מוצרים הם כמו פרסומות. כיום ישנם מוצרים חדשים לחלוטין שנכנסים לשוק ויש צורך להסביר לציבור מהם אותם המוצרים ויתרונות השימוש בהם כדי להרחיב את קהל הלקוחות.
  • מדריך למשתמש:

  • ככל שמוצר חכם יותר כך יש להשקיע בהסברה על אופן השימוש בו. אם בעבר לצד המוצרים הלקוחות היו מקבלים חוברות שימוש עם האינפורמציה הנדרשת, כיום חברות מפיקות סרטונים שמסבירים באופן חזותי כיצד להשתמש במוצר. סרטונים אלו משיגים מטרה כפולה – מצד אחד הם חוסכים שיחות ארוכות עם מרכזי שירות לקוחות ומצד שני הם מגבירים את החשיפה למוצר.

 

דרכים שונות להפקת סרטי מוצר

ישנן דרכים שונות להפקה וצילום של סרטי מוצר:

  1. שימוש באולפן ירוק

צילום באולפן עם מסך ירוק מאפשר לצלם את המוצר ולהפריד בין המוצר עצמו לבין הרקע בו הוא מצולם, כאשר בעריכה נוסף הרקע אותו אנחנו מעוניינים להציג. באמצעות מסך ירוק אנחנו יכולים אף להרחיק לכת וליצור סביבה וירטואלית שלימה מסביב למוצר ולפרזנטור שמציג אותו.

 

  1. אנימציה

אנימציה היא דרך נהדרת להעביר מסרים באופן קליל ונעשה בה שימוש תדיר בסרטי מוצר. סרטוני אנימציה הרבה פעמים הם הומוריסטיים, דבר המקל על לקוחות להתחבר למסרים. ההפקה של סרטי אנימציה היא ממוחשבת והאפשרויות הן בלתי מוגבלות.

 

  1. רחפן

אם בעבר הפקת סרטי אוויר היתה אפשרית רק לתאגידים מבוססים כיום הפקה זו הוזלה באופן משמעותי באמצעות שימוש ברחפן. מדובר בסרטים המצולמים מהאוויר, לעיתים בגבהים של 500 מטר עד שני ק"מ, ומתאימים במיוחד למוצרים הקשורים לבנייה, תחבורה ומוצרים להם השפעה מרחבית ניכרת.

 

מעוניינים לשווק מוצר או שירות? פנו לטובים ביותר

סטודיו ירדן גת הוא סטודיו המתמחה בצילום סרטים שיווקיים מסוגים שונים, כגון הפקה וצילום של סרטי מוצר, פרסומות, סרטי תדמית, סרטי מציאות מדומה ועוד. אם יש לכם שירות או מוצר חדש בסטודיו ירדן גת ידעו להמחיש את הקונספט של המוצר ולהנגיש אותו לקהל הלקוחות באמצעות טכנולוגיות פורצות דרך.

 

מעצב מקצועי

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »