צילום ארוחות שף באופן מקצועי – מה צריכים לדעת ?

אתם שפים והחלטתם לצאת לדרך עצמאית? אשפי הבשר ורוצים שכולם ידעו ויזמינו מכם? כדי לקדם את העסק שלכם, חשוב מאוד שתדעו איך לצלם את מה שאתם מכינים בצורה מקצועית שתמשוך יותר לקוחות.

 

לא רק האוכל, גם הכלים חשובים

האוכל שאתם מכינים ואין שהוא נראה זה הדבר החשוב ביותר כדי לקדם את עצמכם. בסוף אנשים מזמינים ואוכלים קודם כל עם העיניים. לכן חשוב שתשקיעו באוכל איכותי וטעים, וגם במראה שלו על מנת שיגרה אנשים וירצו להזמין מכם מיד. אומנם מראה חשוב אבל הוא לא מעיד על הטעם של האוכל והרי שאי אפשר להעביר טעם של אוכל בתמונה. אם אתם רוצים להוכיח ללקוחות שלכם שהאוכל שלכם לא רק יפה אלא גם טעים מאוד (שזה הכי חשוב), כדאי שיראו איך אתם מכינים אותו. כאשר יראו שאתם משתמשים בחומרי גלם איכותיים ומכשור מטבח איכותי, הם ישתכנעו עוד יותר לגבי הטעמים המדהימים של האוכל שלכם. על כן, מומלץ לצלם לא רק את האוכל, אלא גם את תהליך ההכנה, חומרי הגלם וכלי המטבח. כך תוכלו להבטיח ללקוחותיכם חווית אוכל ברמה הגבוהה ביותר ולשכנע אותם בכך. אם אתם אשפי הבשר, הדבר החשוב ביותר הוא שהלקוחות שלכם ידעו שיש לכם את הציוד המושלם להכנתו. ככל הנראה תרצו להחזיק במעשנת בשרים איכותית שגם אותה תרצו לצלם מספר פעמים. כמה תמונות של המעשנת תגרום ללקוחות שלכם לרוץ ישר אליכם.

 

שימוש באמצעים מקצועיים

אמצעי מטבח מקצועיים הם לא העיקר, חשוב גם שיהיו לכם אמצעי צילום מקצועיים. יחד עם זאת כשמדובר בצילום ארוחות שף בלבד, אין צורך שתשקיעו כספים בציוד צילום מקצועי מלא. תוכלו להשקיע ברכישת מצלמה טובה, או אפילו לצם בפלאפון שלכם. מרבית הטלפונים יהיו עם מצלמות באיכות שלא תבייש מצלמה מקצועית. בנוסף, למרבית הטלפונים יש אפשרות לכוון את המצלמה לצילום אוכל, וכך התמונה תהיה מקצועית ומדויקת יותר.

 

לא רק תמונות, גם סרטונים

כשאתם רוצים לצלם ארוחות שף בצורה מקצועית, חשוב שתשקיעו גם בסרטונים ולא רק בתמונות. אוכל הוא לא רק טעם, הוא גם חוויה מלאה. להעביר חוויה בתמונה קשה יותר מאשר בווידאו. צילומי וידאו יעבירו את האווירה בצורה המושלמת וישלבו את המוזיקה באזור, את כל האוכל שהכנתם, איך אתם מכינים את האוכל וכמובן את התגובות של הלקוחות שלכם. כשאנשים יראו ברשתות איך אנשים מגלגלים עיניים לאחר שטועמים מהאוכל שהכנתם, הם בוודאי ירצו גם ויחפשו את מספר הטלפון שלכם להזמנות.

 

זוויות צילום ופילטרים – תוספת משמעותית

כדי להשיג תוצאות טובות עוד יותר בצילום, כדאי גם לחשוב על זווית הצילום שתהיה מדויקת ותכיל את הכול בתמונה אחת. אל תחששו גם להוסיף פילטרים לתמונות שלכם שיתנו תוספת מושלמת לתמונה.

 

מנת גורמה

אולי יעניין אותך גם

צילום
צילום
איך מתכננים צילומי בת מצווה?

בת מצווה היא אבן דרך משמעותית בחייה של נערה צעירה, המסמלת את התבגרותה באמונה היהודית. זוהי חגיגה משמחת מלאה בטקסים משמעותיים, בני משפחה וחברים. לכידת

קרא עוד »
צילומי טבע
צילום
צילומי טבע בצפון הארץ

צפון ישראל מתהדר במספר עצום של נופים עוצרי נשימה, מערכות אקולוגיות מגוונות וחיות בר שובות לב, מה שהופך אותו לגן עדן לצלמי טבע. מהצמחייה השופעת

קרא עוד »